Ik zou voor deze gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef Sersjee het volgende:
Ik zoek nog een verschrikkelijk slechte (dat je reisgenoot echt een kop trekt van "wat de vliegende neuk is dit nou weer?!") plaat voor de "Goeie shit - de Pinkpop 2009 editie" cd voor in de auto zaterdag. Ik zit te denken aan Hilbrand Nawijn's Hey Jumpen, maar ik sta nog open voor suggesties.
Je kan beter KX luisterenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dan drinken we deze gifbeker nog maar ff leeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hij gaat daar echt nooit meer vanaf komenquote:
Da's een serieuze optie!quote:
Denk het ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij gaat daar echt nooit meer vanaf komen![]()
Haaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:08 schreef erfc4ever het volgende:
goedemiddag![]()
wat kan een sportdag toch kut zijn zeg
W00t ! dat is niet verkeerd zegquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef erfc4ever het volgende:
zaterdag ga ik mn verjaardaag lekker alweer vierenen maandag ook nog
![]()
en terwijl er dinsdag niet eens zo heel veel mensen op bezoek waren heb ik toch maar mooi binnen 1 dag 97 euro gekregen, das toch niet niks dacht ik zo!
Hahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga wel even naar m'n eigen gezeik luisteren
Wat is er met Corton gebeurd dan? Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! vanavond weer 3voor12 met Der Rudy en Elbow live
Ziekquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is er met Corton gebeurd dan? Heb ik iets gemist
Ik heb een hekel aan elke kapotgedraaide artiest, wie het ook isquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeg, niks verkeerds over meneer Lentesteen![]()
![]()
![]()
Schijnbaar kan Annemieke ook niet want zij is de std. vervanger van Corton, maar ik vind het wel best zo want Annemieke hoor je al genoeg op 3FMquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Vermoeiend wel eigenlijk![]()
[..]
Ah ok, ik dacht al
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:15 schreef 3FMaster het volgende:
Valerio kwam laatst optreden bij ons op school
Ja iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:13 schreef Corkscrew het volgende:
Dit vind ik best een lullige Johan Dopvleugel eigenlijk...Als ze dan nog hadden gezegd dat ze nog schoonmakers of weet ik wat nodig hadden, maar om ze nou (bijna) een optreden op Pinkpop te beloven...
En afgelopenquote:
echt hey!quote:
jij hier?quote:
Lekkerquote:
Op webquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die aan de telefoon, of iem die gereageert heeft op web![]()
Mute
Die van gister bij DER RUDYquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, dat is echt super super lullig voor die Jason, en super relaxed van 'm dat-ie ze zo teruggeeft!
checkquote:
SCquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef Broekie het volgende:
Ik las iets over leegloop hier?
Mjah, 'k ben op het moment niet aan het luisteren dus kan moeilijk over de zaken meepraten...
Koffie geval deed moeilijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Hans doet echt lang over koffie zetten
trouwens om kwart voor ben ik weg![]()
W00t ! fantastischquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:04 schreef purplerose het volgende:
5 van de 6 pulletjes zijn geboren!![]()
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin #5 Piepjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |