Die dikkerd in het midden is geloof ik niet zo aardigquote:
Dank u. Morgen nog één dagje werken, dan 3 dagen Emmastaren!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:46 schreef TheAgent het volgende:
Gefeliciteerd, (pleeg)mama!![]()
Hopelijk ben je er wel als de kippen eenden bij als de kleintjes hun eerste zwemles krijgen.
Kijk die ene eens rennen! lolquote:
Daar zorgt Emma wel voor. Ook hebben we speciaal opfokvoer voor babywatervogels.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Kijk die ene eens rennen! lol
Ik wist helemaal niet dat ze gelijk al zo ontwikkeld waren
Gefeliciteerd SE! Supertof!![]()
Random vraagje: Wat moeten die prulletje nu eten eigenlijk?
Nee, nee, ik wil niet plat!quote:
Met z'n allen in de achtertuin?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef purplerose het volgende:
We zouden eigenlijk een Kraammeet moeten doen![]()
Maar wel achter het bordje!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Met z'n allen in de achtertuin?
Ja! Maar achter de bordjes natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Met z'n allen in de achtertuin?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Daar zorgt Emma wel voor. Ook hebben we speciaal opfokvoer voor babywatervogels.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De piepjes slapen, dus ik ga ook naar mijn nestje. Zal morgen na mijn werk meteen weer een update brengen!
Dat was ook mijn eerste gedachte!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Het is net alsof Emma dacht 'Dat vrouwmensch heeft zó goed voor me gezorgd, ik laat haar mijn kroost zien!'
Strak plan, krijg je ook veel meer tips over bedtijden, draagdoeken, flesvoeding, opvoeding etc.quote:
altijd handig om te krijgen toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Strak plan, krijg je ook veel meer tips over bedtijden, draagdoeken, flesvoeding, opvoeding etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |