Ik werk 6 dagen in de week à 47 uur.. Dat doe jij niet naquote:
nou en..quote:
klopt.quote:[..]
Ik werk 6 dagen in de week à 47 uur.. Dat doe jij niet na
Hmmm.. ik heb ooit 5x8 uur overdag gewerkt (stage) + 2x 3 uur 's avonds en 8 uur zaterdag en 4 uur zondag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wou de LAPO
[..]
Ik werk 6 dagen in de week à 47 uur.. Dat doe jij niet na
ik begin veel vroeger dan de restquote:
zie linkje in de OPquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou en..
[..]
klopt.
Waar staat die nieuwe oude OP eigenlijk?
die wijzigt om de zoveel tijd of zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is niet dat oude stage ding toch?
Op de vrachtwagen weleens 60 uur gemaakt hoor in 6 dagen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmmm.. ik heb ooit 5x8 uur overdag gewerkt (stage) + 2x 3 uur 's avonds en 8 uur zaterdag en 4 uur zondag.
That makes 58.
Ik ben gewoon op zoek naar de oude glorie van de stage SC ja!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
Moeilijk hè, zo'n OP.
Ik weet wel wie er nooit meer een topic mag openen.
Oja, bootje ook niet natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op de vrachtwagen weleens 60 uur gemaakt hoor in 6 dagen.
Daph_, ik wilde dit topic aan jou opdragen, maar je mag Nico bedanken voor het wegkapen ervan...
Beetje lam in je stoel zitten, vetspieren kweken zekerquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was vast een L.no-TT gewordenquote:Daph_, ik wilde dit topic aan jou opdragen, maar je mag Nico bedanken voor het wegkapen ervan...
Stage SC #992 Daph_quote:
Dat is maar 10 uur per dagquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daph_, ik wilde dit topic aan jou opdragen, maar je mag Nico bedanken voor het wegkapen ervan...
Nee, jouw cuore opzoeken en met 20 km/h achteruit tegen je auto aanrijdenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beetje lam in je stoel zitten, vetspieren kweken zeker.
[..]
Was vast een L.no-TT geworden.
Oh noes!! de wereld vergaat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Idd, wat 'n prutserquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is maar 10 uur per dagis 2 uur per dag te weinig
Doe ik ook niet, maar ik mag het toch wel melden.? No fuzz..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh noes!! de wereld vergaat.
Maar goed, dit gaat toch ook over datzelfde onderwerp?
Als jij echt heeeeel graag een topic wil openen, dan moet je dat maar aangeven. Dan zal ik waarschijnlijk ook proberen om hem weg te kapen voor je, maar maak je alsjeblieft niet zo druk
Neuh dan had ik 'm vakkundig gejatquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh noes!! de wereld vergaat.
Maar goed, dit gaat toch ook over datzelfde onderwerp?
Als jij echt heeeeel graag een topic wil openen, dan moet je dat maar aangeven. Dan zal ik waarschijnlijk ook proberen om hem weg te kapen voor je, maar maak je alsjeblieft niet zo druk
dan ben ik godverrededomme blij, want zelfs Daph_ wilde dat dat zou stoppenquote:
wat jij wilquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar ik mag het toch wel melden.? No fuzz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |