quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef RacerDKB het volgende:
Niet iedereen houdt van kankervoetbal.
Niet iedereen heeft de diepgang van een bierviltje.
quote:
quote:
De zogenaamde HOMO`Squote:Op donderdag 28 mei 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
Niet iedereen houdt van voetbal. Er schijnen ook mensen te zijn met andere interesses.
Nee jij bent gewoon een domme proleetquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:54 schreef honderd het volgende:
Ohja dit is een forum van schijn-intellectuelen.
WTFquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:49 schreef honderd het volgende:
Klacht: mannen gaan geen voetbal kijken tijdens de finale-CL maar eten met hun vrouw![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zijn er veel kampers.quote:
En kampers zijn prachtig volk.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:56 schreef Orionis het volgende:
Mensen die hun hele identiteit ontlenen aan 22 kerels die tegen een stukje dood beest aan trappen.
Ja want als je een vriendin hebt zit je constant bij haar en kan je niet meer met je vrienden een voetbalwedstrijd in de kroeg kijken ..quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef -AnneX- het volgende:
mannen die CL kijken in de kroeg ZONDER vriendin, zijn waarschijnlijk gewoon single...
quote:
Genoeg mensen die van het spel als geheel kunnen genieten, JUIST in een wedstrijd als deze.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:56 schreef Orionis het volgende:
Mensen die hun hele identiteit ontlenen aan 22 kerels die tegen een stukje dood beest aan trappen.
met vrienden!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
Eensch met TS er moet gewoon bier gezopen worden en frituur shit worden gegeten.
Dat zit er wel in jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:12 schreef PP. het volgende:
Die man heeft gisteravond waarschijnlijk wél geneukt.
En waarschijnlijk neukt die zijn hele leven dezelfde vrouwquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:12 schreef PP. het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:12 schreef PP. het volgende:
Echte mannen gaan liever neuken dan dat ze naar andere mannen gaan kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
Dat zijn idd geen mannen.
Mannen die de belangrijkste wedstrijd van het jaar missen om te gaan uit eten met een smatje![]()
Alsof er die overige 364 dagen niet geneukt kan worden
Falers.
Neuken of sport kijken met je maten.. veel lastiger word het niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:12 schreef PP. het volgende:
Sorry?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:17 schreef Picachuda het volgende:
dus omdat een man bent moet van voetbal hou? niet dus![]()
Niet iederen hou van voetballen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Echte mannen gaan liever neuken dan dat ze naar andere mannen gaan kijken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:19 schreef Cothen het volgende:
Voetbal
23 man en bal
duizenden mannen die naar die mannen kijken
Homo's kijken naar mannen
kortom, voetbal is voor homo's
Heul niet;quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Neuken of sport kijken met je maten.. veel lastiger word het niet.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Starring in: 21 AND STILL NOT BANGINGquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Guilty as chargedquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef Florian_ het volgende:
Ik doe alleen tijdens het WK net alsof voetbal mij interesseert.
alle voetballers zijn van die arrogante klootzakken.. laat ze $#% is iets doen voor hun geld..quote:
Dat je het spelt als kippenpoot. Of was dit geen test?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:15 schreef wise het volgende:
[..]
en wat is er mis met naar voetbal kijken, bier in de ene hand, kippepoot in de andere terwijl je vriendin je pijpt?
Voetballiefhebbers bedoel je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef honderd het volgende:
[..]
Starring in: 21 AND STILL NOT BANGING
Je heet vast niet voor niks dikkie, vetklep.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je heet vast niet voor niks dikkie, vetklep.
dikke mensen hebben toch ook sex?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je heet vast niet voor niks dikkie, vetklep.
Tokkies zonder geld, die hun laatste cent aan een voetbalshirt/seizoenkaart besteden, zodat andere tokkies die met een bal spelen, dit kunnen uitgeven aan een dierentuin of een tiental rolexen. Zo lamequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
Fucking gays in dit topic vieze metromannen.
sorry, ik eerde mijn vriendin d`r wensen.... ze wilde voetbal kijken, ben ik nu een slechte gehoorzame metro man?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef honderd het volgende:
Ik denk dat hier een meer universeel probleem naar voren komt.
Sommige mannen schijnen hier te geloven dat je de wensen van een vrouw altijd moet eren om te kunnen neuken.
je bedoeld klaarkomen van een vette hap?quote:
OH YES, WEER 3000 KJ GEHAALD DEZE DAG !quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:35 schreef wise het volgende:
[..]
je bedoeld klaarkomen van een vette hap?
Denk je dat ik alleen neuk met mijn chick voor haar? Het is ook zelf belang men. Ik neuk liever dan dat ik voetbal kijk. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef honderd het volgende:
Sommige mannen schijnen hier te geloven dat je de wensen van een vrouw altijd moet eren om te kunnen neuken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ps. doe mij maar voetbal met een bitterbal in me bek en een wijf aan mijn leuter.
Das pas echte mannelijkheid.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef boem-dikkie het volgende:
En alle badboys die hier beweren dat ze voetbal kijken met een chick aan hun lul!
Right.
Sorry dat er ook mannen zijn die het niet alleen missionaris in bed om 22:30 doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef boem-dikkie het volgende:
En alle badboys die hier beweren dat ze voetbal kijken met een chick aan hun lul!
Right.
Dat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef honderd het volgende:
En alle mensen die hier ineens beweren dat ze neuken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Right.
Als je er zelf maar in blijft geloven kerel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry dat er ook mannen zijn die het niet alleen missionaris in bed om 22:30 doen.
Met het licht uit natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry dat er ook mannen zijn die het niet alleen missionaris in bed om 22:30 doen.
Het gaat me meer om de gezelligheid en het bier op zo'n moment. Gewoon heel Nederland, groot, klein, neger, homo en vrouwelijk kijkt dan voetbal. Elke andere keer dat er voetbal op is ga ik liever neuken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:44 schreef T_Fuff het volgende:
Iedereen janken op voetbal en als het Nederlands eftal speelt kijkt bijna heel Nederland, stelletje nep-voetbal-bashers![]()
En nu niet gaan zeggen dat je ook niet bij ons Oranje kijkt, want dat doe je gewoon, jankerds!
bek dicht en voetbal kijken!
Voetbal![]()
Kan toch ook na of voor het voetbal ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de gezelligheid en het bier op zo'n moment. Gewoon heel Nederland, groot, klein, neger, homo en vrouwelijk kijkt dan voetbal. Elke andere keer dat er voetbal op is ga ik liever neuken.
TS ... Fail....quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:49 schreef honderd het volgende:
Liep ik gisteren in het fijne Amsterdam naar een kroeg toe om de finale van de Champions League te kijken. Onderweg liep ik langs een restaurant van twee vrienden van mij, even snel een biertje drinken. En wat schetst mijn verbazing, rond een uurtje of 8 kwamen er twee stelletjes binnen om te eten!Tijdens mijn verdere tocht naar de kroeg zag ik ze overal zitten in restaurants! Als man hoor je gewoon te bieren en te frituren met je vrienden tijdens zo´n grote voetbalfinale. Punt.
Klacht: mannen gaan geen voetbal kijken tijdens de finale-CL maar eten met hun vrouw![]()
![]()
![]()
2e Klacht: mannen die vrouwen laten bepalen wat ze willen.
Ja ik kijk graag als Nederland een belangrijke wedstrijd voetbalt. Maar ik ga toch niet elke wedstrijd wereldwijd kijken? Echt hoe boeiend is dat? Net zoiets als naar Spaanse spelshows of Tsjechische series kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:44 schreef T_Fuff het volgende:
Iedereen janken op voetbal en als het Nederlands eftal speelt kijkt bijna heel Nederland, stelletje nep-voetbal-bashers![]()
En nu niet gaan zeggen dat je ook niet bij ons Oranje kijkt, want dat doe je gewoon, jankerds!
Voetbal![]()
Waarom?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:47 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Kan toch ook na of voor het voetbal ?
Voor de "gezelligheid" iets leuk gaan vinden terwijl je er normaal een hekel aan hebt. Bier zuipen kan altijd en overal, daar hoeft geen aanleiding voor te zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de gezelligheid en het bier op zo'n moment. Gewoon heel Nederland, groot, klein, neger, homo en vrouwelijk kijkt dan voetbal. Elke andere keer dat er voetbal op is ga ik liever neuken.
Omdat je voetbal moet kijken natuurlijk EINZ111!!quote:
Juist, al die nerdjes hiero blij doen omdat ze zelf gemaakt zijn van glas en er geen bal van kunnen natuurlijk :quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:44 schreef T_Fuff het volgende:
Voetbal![]()
Ik heb er geen hekel aan. Ik doe liever andere dingen. Zoals neuken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor de "gezelligheid" iets leuk gaan vinden terwijl je er normaal een hekel aan hebt. Bier zuipen kan altijd en overal, daar hoeft geen aanleiding voor te zijn
Sorry boem-dikkie..... ik begin langzaam te twijfelen aan je geaardheid.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan. Ik doe liever andere dingen. Zoals neuken fokken.
Ja. " Ik FOK! altijd met een wijf aan mijn lul." Zo hoort dat namelijk.quote:
Je hebt gelijk als je stelt dat hier een universeel probleem naar voren komt. Helaas houdt daar je stelling niet op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef honderd het volgende:
Nu dus ook. Foto's of het is niet waar !!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja. " Ik FOK! altijd met een wijf aan mijn lul." Zo hoort dat namelijk.
Ik ga toch ook geen 3e divisie uit Engeland kijken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:48 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ja ik kijk graag als Nederland een belangrijke wedstrijd voetbalt. Maar ik ga toch niet elke wedstrijd wereldwijd kijken? Echt hoe boeiend is dat? Net zoiets als naar Spaanse spelshows of Tsjechische series kijken.
Haha. Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:54 schreef honderd het volgende:
Ohja dit is een forum van schijn-intellectuelen.
Serieus, waarom? Ik heb er een stukje van gezien, en het was niet echt bizar goed voetbal ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef dekloonvanzuen het volgende:
terechte klacht!! deze wedstrijd ging voor alles vriend
In dit geval is het pleonasme geheel gegrond.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een domme proleet
En da's prima, maar waarom je als een stupide neanderthaler gaat blaten over mannen die het minder interesseert, is mij waarlijk een raadsel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:07 schreef honderd het volgende:
[..]
Genoeg mensen die van het spel als geheel kunnen genieten, JUIST in een wedstrijd als deze.
Dude....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:14 schreef Verbal het volgende:
Leven... laten leven... weleens van gehoord?
V.
en die rennen rond en trappen tegen een balquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dude....![]()
Dit was de Champions League finale met de twee grootste en bestspelende ploegen van de laatste tien jaar...
Hoewel ik huiver het woord 'denken' te hanteren in jouw geval, wil ik jou er even op wijzen dat jij óók maar iemand bent die denkt (en dan gebruik ik 'denkt' in de meest rekbaar mogelijke zin) te weten (en wederom, meest rekbaar en zo) hoe anderen denken over hun leven en daarover een oordeel denkt (ad infinitum) te mogen geven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mensen die denken een leven te hebben terwijl ze niet de Champions League finale hebben gezien
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik ga toch ook geen 3e divisie uit Engeland kijken?
Gast, de Champions League finale, maar laat maar
Alsof jij zo'n voetbal held bent, ik heb jou nog nooit in een voetbal topic gezien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:49 schreef honderd het volgende:
Liep ik gisteren in het fijne Amsterdam naar een kroeg toe om de finale van de Champions League te kijken. Onderweg liep ik langs een restaurant van twee vrienden van mij, even snel een biertje drinken. En wat schetst mijn verbazing, rond een uurtje of 8 kwamen er twee stelletjes binnen om te eten!Tijdens mijn verdere tocht naar de kroeg zag ik ze overal zitten in restaurants! Als man hoor je gewoon te bieren en te frituren met je vrienden tijdens zo´n grote voetbalfinale. Punt.
![]()
![]()
Dat zal best. En dat is een zin vol met argumenten voor mij om niet te kijken, omdat het mij minder interesseert dan de inhoud van de pleepot toen ik vanochtend achterom keekquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dude....![]()
Dit was de Champions League finale met de twee grootste en bestspelende ploegen van de laatste tien jaar...
Waarschijnlijk zul jij je hele leven dezelfde hand neuken ...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:15 schreef honderd het volgende:
[..]
En waarschijnlijk neukt die zijn hele leven dezelfde vrouw![]()
![]()
Ik denk dat zijn 'mannelijke' vrienden hem best een handje willen helpenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:26 schreef osmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zul jij je hele leven dezelfde hand neuken ...
Voetbal
Altijd grappig om te zien hoeveel moeite 'jullie soort' het heeft met uit de kast komenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Agiath het volgende:
WAT DE FUCK IS ER MET KLB GEBEURD MENSEN?
Vroeger zou iedereen het gewoon eens zijn met TS en werden al die latente flikkers de grond in geboord.
En nu is het opeens "niet iedereen houdt van dat kankervoetbal??'
De enige mensen die niet van voetbal houden zijn latende homo's die liever een romkom kijken![]()
Het laagst van het laagst, die mensen worden altijd uitgelachen op kantoor, werkplaats, school etc. omdat ze van die kutnerdjes zijn die geen voetbal kijken maar liever een avondje wowen.
Maar wat blijkt, klb zit er opeens vol mee, waar zijn die helden gebleven van vroeger.
Pleur maar op, ik nooit meer terug hier in klb, wat is het toch kut geworden, bah
BoWa, kan je ze op z'n minst niet even een paar daagjes bannen allemaal?
Agiath, adem in adem uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Agiath het volgende:
Vroeger zou iedereen het gewoon eens zijn met TS en werden al die latente flikkers de grond in geboord.
De enige mensen die niet van voetbal houden zijn latende homo's die liever een romkom kijken![]()
Het laagst van het laagst, die mensen worden altijd uitgelachen op kantoor, werkplaats, school etc. omdat ze van die kutnerdjes zijn die geen voetbal kijken maar liever een avondje wowen.
Maar wat blijkt, klb zit er opeens vol mee, waar zijn die helden gebleven van vroeger.
Pleur maar op, ik nooit meer terug hier in klb, wat is het toch kut geworden, bah
/carequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Agiath het volgende:
Ritmo jij hebt eindelijk mijn ogen geopend, KLB zit vol met nerds zonder sociaal leven, bahquote:
Als dat al de beste waren. Nogmaals; heb er een deel van gezien (o.a. die 2-0 kopbal) maar vond het niet bijster spannend. Maargoed, da's voetbal sowieso niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dude....![]()
Mooi gesproken, dit begint op een Tina-forum te lijken. Langzaam aan vinden alle lifestyle flikkers dit sub-forum.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Agiath het volgende:
We're the last of the Mohicansquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Agiath het volgende:
* Cybey wist niet eens dat de CL aan de gang wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Oksel het volgende:
* Oksel wist niet eens dat de CL finale was..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef honderd het volgende:
[..]
Mooi gesproken, dit begint op een Tina-forum te lijken. Langzaam aan vinden alle lifestyle flikkers dit sub-forum.
www.vandale.nlquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Zwartbaard het volgende:
Wat een verzadiging aan kleinburgerlijke ploerten.
Het is vermakelijk om te zien op welke futiliteiten mensen hun ego stoelen.
Ach, eigenlijk is het ergens wel te benijden...
Een belevingswereld die zo desolaat en ondubbelzinnig is.
Ik snap er geen woord van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Honderd, ooit was er een tijd dat in KLB geen domme proleten als jij kwamen. Dus een sippe gluipharses die het heeft over dat KLB nu te nadele aan het veranderen is...
Dat is al gebeurd toen de invasie van de hersenpokonbehoeftigen begon. Nu treedt het herstel een beetje in.
V.
Precies, de Oermens-man was 100% mannelijk en die had ook geen letters nodig!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weet het, échte mannen zijn ongeletterd.
V.
Inderdaad. En de 'Oermens-man' [sic] keek ook geen CL-finalequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef honderd het volgende:
[..]
Precies, de Oermens-man was 100% mannelijk en die had ook geen letters nodig!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Inverted_World het volgende:
Voetbal._! Over het algemeen zijn de supporters en fanaten toch wel de onderste laag van de samenleving.
Dus je wilt beweren dat er geen correlatie is tussen opleidingsniveau en hoe fanatiek mensen zijn over voetbal?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:05 schreef FutureWorld het volgende:
Jezelf superieur vinden aan andere..x 100.
Irony is a bitch, isn't it?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:05 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Edit: TS heeft gelijk.
Dat is niet zo, maar het kan wel, inderdaad.quote:
Maar de achterliggende gedachte is natuurlijk:quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad. En de 'Oermens-man' [sic] keek ook geen CL-finale
Ik zeg niet dat ik me superieur voel tegenover anderen. Ik kom enkel met een algemeen feit om hier de fanaten die niets boven voetbal prefereren te bashen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:05 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Edit: TS heeft gelijk. Uiteten met je chick kan altijd nog. En haar neuken nog vaker.
Daarnaast: wat gaat er nu boven met je vrienden in het café hangen voor een pot voetbal? Bier erbij, daarna nog potje darts of poolen, prachtavond!![]()
Je kijkt voetbal omdat je het leuk vindt. Daarnaast is hangen met je vrienden toch wel één van de basisbehoefte als mens, en anders streef je er toch naar om een sociaal persoon te worden/zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef MarMar het volgende:
En mannen die voetbal kijken "omdat dat zo hoort" doen wel wat ze zelf willen volgens jou?
Precies. En je kijkt geen voetbal als je dat niet leuk vindt. Ik vind met m'n vriendin uit eten leuker dan een CL finale. Klaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:20 schreef honderd het volgende:
Je kijkt voetbal omdat je het leuk vindt.
Dus volgens jou is het kijken naar en schreeuwen tegen een televisie in groepsverband een basisbehoefte?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:20 schreef honderd het volgende:
[..]
Je kijkt voetbal omdat je het leuk vindt. Daarnaast is hangen met je vrienden toch wel één van de basisbehoefte als mens, en anders streef je er toch naar om een sociaal persoon te worden/zijn.
quote:
Opgerot staat netjes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Agiath het volgende:
Met je vrienden voor de PC met bier en snacks hangen om naar Mythbusters, Top Gear, Bullshit!, anime en/of YouTube onzin te gaan kijken en wellicht een potje te gaan magiccen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:05 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Edit: TS heeft gelijk. Uiteten met je chick kan altijd nog. En haar neuken nog vaker.
Daarnaast: wat gaat er nu boven met je vrienden in het café hangen voor een pot voetbal? Bier erbij, daarna nog potje darts of poolen, prachtavond!![]()
Mee eens, doe waar je zelf zin in hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef honderd het volgende:
[..]
Maar de achterliggende gedachte is natuurlijk:
Mannen moeten doen waar ze zelf zin in hebben. Het valt mij op dat elke vent die zo achter hun vrouw aanloopt altijd bedroefd kijkt.
Deze mannen leven hun hele leven in reactie, reactie op wat hij denkt wat er van hem verwacht wordt. Mijn punt is: als man (of vrouw) moet je leven naar jouw eigen maatstaven en dingen ondernemen die JIJ graag wil, daarnaast heb je natuurlijk bepaalde principes (die jij zelf uitkiest) waar je naar leeft.
Stelletje die verliefd worden op het idee van een relatie tellen natuurlijk niet.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik me superieur voel tegenover anderen. Ik kom enkel met een algemeen feit om hier de fanaten die niets boven voetbal prefereren te bashen.
Mee eens, of een man volgt slaafs wat anderen mannen van hem verwachten of hij volgt slaafs wat zijn meesteres van hem verwacht.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef MarMar het volgende:
En mannen die voetbal kijken "omdat dat zo hoort" doen wel wat ze zelf willen volgens jou?
WTF is 'magiccen' nou weer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef Barachem het volgende:
[..]
Opgerot staat netjes.
Ja, jij, TS en dat pleurisvoetbal.
Niks tegen voetbal, dat mag ieder zelf weten.
Maar die latente in de kast homos die hun gebrek aan zelfverzekerdheid willen verbergen door op anderen te zeiken dat ze homo zijn omdat ze geen voetbal kijken.
[..]
Met je vrienden voor de PC met bier en snacks hangen om naar Mythbusters, Top Gear, Bullshit!, anime en/of YouTube onzin te gaan kijken en wellicht een potje te gaan magiccen.
Da's pas chill, goedkoop en je bent niet afhankelijk van een hele entertainmentindustrie die je van de gezelligheid maar op bepaalde datums laat genieten.
[..]
Mee eens, doe waar je zelf zin in hebt.![]()
Sorry, daar hoort bij mij geen voetbal bij, ook niet gezwellig met vriendin een CROMAntisch [te duur] (snack)dineetje pakken.
Wel lekker magiccen, anime kijken met anderen die dat leuk vinden, ongeacht man of vrouw.![]()
[..]
![]()
[..]
Mee eens, of een man volgt slaafs wat anderen mannen van hem verwachten of hij volgt slaafs wat zijn meesteres van hem verwacht.
De meeste mannen zijn vrijwillig slaven, ik gelukkig niet.
want jah vette zooi vreten, bier zuipen en met je maten als mongolen tegen een tv schreeuwen das genietenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:07 schreef honderd het volgende:
[..]
Genoeg mensen die van het spel als geheel kunnen genieten, JUIST in een wedstrijd als deze.
http://sport.infonu.nl/vo(...)en-hooliganisme.htmlquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Beweer ik dan dat ik beter ben dan degene die geen voetbal hebben gekeken? IK zou het alleen niet doen, maargoed.. daarover verschilt ieder, boeiend.
En voor degene die schetst dat er een verband is tussen opleidingsniveau en het gedeelte van de samenleving dat voetbalsupporter is, zou ik graag met cijfers zien komen. Dat wordt altijd zo gemakkelijk geroepen.. maargoed, iedereen roept het, nietwaar? Dus waarom zou je ook niet hetzelfde roepen..
quote:Opleidingsniveau en arbeidsniveau
Het opleidingsniveau ligt behoorlijk laag. Onderzoek wees uit dat iets meer dan de helft de middelbare school af maakt waarvan slechts een klein deel een voorgezette opleiding doet op een hogeschool of universiteit.
Het arbeidsniveau ligt ongeveer op gelijke hoogte met het opleidingsniveau. Onder de risicosupporters verrichten de meesten vaak zware fysiek arbeid. Het is echter niet zo dat vrijwel alle risicosupporters werkloos zijn. Volgens onderzoek is 12% van
de risicosupporters werkloos, en dat is bijna gelijk met de totale werkloosheid van de beroepsbevolking in Nederland.
Alsof daar een zwart-wit verschil tussen zit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef FutureWorld het volgende:
Blijkbaar ontgaat jouw het verschil tussen "hooligans" en "supporters".
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof daar een zwart-wit verschil tussen zit.
En zo zijn er dus mensen die niet van voetbal houden. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef honderd het volgende:
[..]
Maar de achterliggende gedachte is natuurlijk:
Mannen moeten doen waar ze zelf zin in hebben. Het valt mij op dat elke vent die zo achter hun vrouw aanloopt altijd bedroefd kijkt.
Deze mannen leven hun hele leven in reactie, reactie op wat hij denkt wat er van hem verwacht wordt. Mijn punt is: als man (of vrouw) moet je leven naar jouw eigen maatstaven en dingen ondernemen die JIJ graag wil, daarnaast heb je natuurlijk bepaalde principes (die jij zelf uitkiest) waar je naar leeft.
Tijdens het EK vorig jaar ben ik elke keer gaan zwemmen tijdens wedstrijden van Nederland, toen had ik bijna het hele zwembad voor mezelfquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uit eten gaan tijdens die finale is een briljant idee, want dan weet je zeker dat het voetbalkijkende geteisem je etentje niet verstoort
Dat heet nuance.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die reacties op een topic hebben van meer dan 4 regels.
Zwarten zijn de hooligans.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof daar een zwart-wit verschil tussen zit.
Echte mannen kijken American Football met bier en chicken wings (El Pollo Locoquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Roscovitch het volgende:
Kankernerdjes hier die niet die wedstrijd kijken.Bij mij in de klas waren dat er 2, (meisjes niet meegeteld) een autist en een homo. Zegt al weer genoeg over al die mensen die hier zo 'stoer' voetbal haten.
Je hebt duidelijk een paar X chromosomen te veel inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:55 schreef Skylark. het volgende:
Wat een flikkers in dit topic zeg!![]()
![]()
Mannen die niet van voetbal houden.! Jullie kunnen morgen omstreeks 3 uur bij mij jullie Y-chromosoom komen inruilen voor een X-chromosoom.
Ja mag je vinden, boeit me niet erger me namelijk aan die a) homo's b) nerds die WoW belangrijker vinden en c) andere kneuzen die een trauma hebben opgelopen omdat ze vroeger altijd als laatste gekozen werden met gym en daarom nu voetbal haten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Echte mannen kijken American Football met bier en chicken wings (El Pollo Loco![]()
)
[ afbeelding ]
Soccer is voor homo's![]()
Eindelijk iemand waarmee ik kan praten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:55 schreef Skylark. het volgende:
Wat een flikkers in dit topic zeg!![]()
![]()
Mannen die niet van voetbal houden.! Jullie kunnen morgen omstreeks 3 uur bij mij jullie Y-chromosoom komen inruilen voor een X-chromosoom.
Jeweets, ze liggen op dit moment in m'n bed ja toch.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk een paar X chromosomen te veel inderdaad
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Roscovitch het volgende:
Kankernerdjes hier die niet die wedstrijd kijken.Bij mij in de klas waren dat er 2, (meisjes niet meegeteld) een autist en een homo. Zegt al weer genoeg over al die mensen die hier zo 'stoer' voetbal haten.
Nee dat zegt wat meer over jouw klas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Roscovitch het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ritmo jij hebt eindelijk mijn ogen geopend, KLB zit vol met nerds zonder sociaal leven, bah
EN DIT!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Agiath het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Voetballiefhebbers behoren tot het superieure volk.
American footballquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Echte mannen kijken American Football met bier en chicken wings (El Pollo Loco![]()
)
[ afbeelding ]
Soccer is voor homo's![]()
Want anders hoor je er niet bij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
De anti-voetballers komen weer tevoorschijn
Herstel? Het zit vol met gare kutnoobs man.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Honderd, ooit was er een tijd dat in KLB geen domme proleten als jij kwamen. Dus een sippe gluipharses die het heeft over dat KLB nu te nadele aan het veranderen is...
Dat is al gebeurd toen de invasie van de hersenpokonbehoeftigen begon. Nu treedt het herstel een beetje in.
V.
VMBOer dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Roscovitch het volgende:
Jij bent weer een typisch voorbeeld van de onderste laag van deze maatschappij. Jouw posts.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Roscovitch het volgende:
Dat dus!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Voetballiefhebbers behoren tot het superieure volk.
Nee, dat zijn die autisten al.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:58 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij bent weer een typisch voorbeeld van de onderste laag van deze maatschappij. Jouw posts._!
HARD VOOR JE.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:58 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij bent weer een typisch voorbeeld van de onderste laag van deze maatschappij. Jouw posts._!
Suggereer je hiermee dat mensen die niet van voetbal houden autisten zijn, of begrijp ik dat even verkeerd?quote:
Ja daar zit wel een verband tussen ja. En doe niet wijs, je bent er niet interessanter door ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Suggereer je hiermee dat mensen die niet van voetbal houden autisten zijn, of begrijp ik dat even verkeerd?
In elk geval vaak wel van die kneuzen. "Ik heb wel wat beters te doen" en dan de hele avond met z'n PHP-script bezig of een beetje op de gitaar tokkelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Suggereer je hiermee dat mensen die niet van voetbal houden autisten zijn, of begrijp ik dat even verkeerd?
De HAVO is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
HARD VOOR JE.Ondertussen heb ik wel een sociaal leven, doe ik gewoon HAVO, en wordt ik niet standaard uitgekotst omdat ik zo'n zielig, vriendloos, spastisch kneusje ben. (maar gefeliciteerd met je universiteit of wat je ook mag doen, voel je er maar beter door als jou dat helpt je voor de rest zielige leven te vergeten) (L)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
HARD VOOR JE.Ondertussen heb ik wel een sociaal leven, doe ik gewoon HAVO, en wordt ik niet standaard uitgekotst omdat ik zo'n zielig, vriendloos, spastisch kneusje ben. (maar gefeliciteerd met je universiteit of wat je ook mag doen, voel je er maar beter door als jou dat helpt je voor de rest zielige leven te vergeten) (L)
Dit is internet enzo, lekker belangrijk hoe je hier typt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
De HAVO is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is...
Simpel: mensen die niet van voetbal houden of het haten zijn 9v/d10 keer kneuzen, die inderdaad geen sociaal leven hebben, daarom is t simpel voor mij te zeggen dat iedereen die niet van voetbal houdt ook een kneus is, en er zullen misschien een paar uitzonderingen zijn maar boeiend, daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Daar gaan we weer, je komt weer met vooroordelen die ook nog eens niet logisch te verklaren zijn. Dus iedereen die niet van voetbal houdt heeft geen sociaal leven? Of je bedoelt dat ik geen sociaal leven heb, simpelweg omdat ik een discussie probeer aan te gaan en jij enkel kunt reageren met dat iedereen een 'kankernerdje' is die het niet met jou eens is.
Je bewijst keer op keer mijn standpunten.
Dat je havo doet zegt niks.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Dit is internet enzo, lekker belangrijk hoe je hier typt.
Wordt ik?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
nee, JIJ vindt het kneuzen. Ze zijn het niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Simpel: mensen die niet van voetbal houden of het haten zijn 9v/d10 keer kneuzen, die inderdaad geen sociaal leven hebben, daarom is t simpel voor mij te zeggen dat iedereen die niet van voetbal houdt ook een kneus is, en er zullen misschien een paar uitzonderingen zijn maar boeiend, daar gaat het niet om.
Je spelling zuigt aars en dit is een slappe kutsmoes. Dat tweede maakt je meer een mietje dan het feit of je al dan niet van voetbal houdt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Dit is internet enzo, lekker belangrijk hoe je hier typt.
Oke vergeten er bij te zeggen: ik doe HAVO en ik heb goede punten, nu blij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat je havo doet zegt niks.
Je kan net zo goed een kneusje wezen dat al een keer is blijven zitten in de 3de, en vervolgens van school af wordt getrapt omdat ie nog een keer zakt
Wat probeer je te zeggen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Simpel: mensen die niet van voetbal houden of het haten zijn 9v/d10 keer kneuzen, die inderdaad geen sociaal leven hebben, daarom is t simpel voor mij te zeggen dat iedereen die niet van voetbal houdt ook een kneus is, en er zullen misschien een paar uitzonderingen zijn maar boeiend, daar gaat het niet om.
Een date is ook veel interessanter als een voetbalwedstrijd. De mannen die een date laten schieten voor een voetbalwedstrijd, die zijn homo!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
Overigens ben ik het niet 100 % eens met de klacht. Als je eindelijk een date hebt met die ene chickkun je een live-wedstrijd wel een keer laten schieten, de samenvatting wordt nog wel 20 keer herhaald.
Gewoon, ik denk er hier niet over na en post het direct.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je spelling zuigt aars en dit is een slappe kutsmoes. Dat tweede maakt je meer een mietje dan het feit of je al dan niet van voetbal houdt.
Alsof jij op internet opeens op mysterieuze wijze slechter typt dan in een ander venstertje op je pc...
Whehe.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In elk geval vaak wel van die kneuzen. "Ik heb wel wat beters te doen" en dan de hele avond met z'n PHP-script bezig.
Goede punten die je Nederlands compenseren? Ik bedoel, "ik wordt" ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Oke vergeten er bij te zeggen: ik doe HAVO en ik heb goede punten, nu blij.
Ik zit 's avonds inderdaad vaak in onder andere PHP te 'scripten' ja. Verschil tussen jou en mij is dat jij cumulatief gezien gewoon jaren van je tijd aan iets futiels als voetbal verspilt (het afzeiken van mensen die dat niet doen, even niet meegeteld), terwijl ik in die tijd met mijn carrière bezig ben, iets nuttigs creëer en flinke bedragen omzet waarmee ik onder andere weer leuke dingen met mijn idem vriendin kan gaan doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In elk geval vaak wel van die kneuzen. "Ik heb wel wat beters te doen" en dan de hele avond met z'n PHP-script bezig of een beetje op de gitaar tokkelen.
Over nadenken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Gewoon, ik denk er hier niet over na en post het direct.
Jaaaa hoor, denk je dat ik ooit met iets belangrijks ik wordt heb geschreven?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Goede punten die je Nederlands compenseren? Ik bedoel, "ik wordt" ?
Ik ken mensen die VMBO hebben gedaan en Nederlands beter beheersen als jij doet.
Maar als je dat juist op de voetbalavond doet, scoor je er punten meequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:18 schreef Skylark. het volgende:
Échte mannen kunnen een chick ook wel hosselen op een dag dat er geen Champions League finale wordt gespeeld.
Op het LBO met dansles misschien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Simpel: mensen die niet van voetbal houden of het haten zijn 9v/d10 keer kneuzen, die inderdaad geen sociaal leven hebben, daarom is t simpel voor mij te zeggen dat iedereen die niet van voetbal houdt ook een kneus is
Volgens mij heb jij een lichtelijk verdraait wereldbeeld.quote:en er zullen misschien een paar uitzonderingen zijn maar boeiend, daar gaat het niet om.
Echte mannen kunnen die date ook wel op een andere datum plaatsen ipv dat de chick dat bepaalt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Een date is ook veel interessanter als een voetbalwedstrijd. De mannen die een date laten schieten voor een voetbalwedstrijd, die zijn homo!
Dat je niet nadenkt is nogal een open deur, vind je niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Gewoon, ik denk er hier niet over na en post het direct.
Echte mannen hebben een date tijdens het voetbal. En zeggen dat de meid dat ze godverdomme maar mee kijkt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:18 schreef Skylark. het volgende:
Échte mannen kunnen een chick ook wel hosselen op een dag dat er geen Champions League finale wordt gespeeld.
Waarom zou je dat doen? Als je zelfverzekerd genoeg bent weet je dat je anders ook wel genoeg punten scoort.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Maar als je dat juist op de voetbalavond doet, scoor je er punten mee
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nee dat zegt wat meer over jouw klas.
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen die date ook wel op een andere datum plaatsen ipv dat de chick dat bepaalt.
Ja, want iemand die van voetbal houdt zal nooit een goede baan of opleiding krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik zit 's avonds inderdaad vaak in onder andere PHP te 'scripten' ja. Verschil tussen jou en mij is dat jij cumulatief gezien gewoon jaren van je tijd aan iets futiels als voetbal verspilt (het afzeiken van mensen die dat niet doen, even niet meegeteld), terwijl ik in die tijd met mijn carrière bezig ben, iets nuttigs creëer en flinke bedragen omzet waarmee ik onder andere weer leuke dingen met mijn idem vriendin kan gaan doen.
Maar blijf jij vooral maar voetbal kijken en mensen afzeiken die dat niet doen hoor. Misschien kom ik je over een jaar of 10 nog wel eens ergens in een eettentje tegen, als je met je pauperloontje en idem baantje mij m'n eten mag komen brengen.
Same here.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:25 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Of over de jouwe. Bij mij in de klas was voetbal ook het gesprek van de dag/ochtend. Degene die niet naar het voetbal keken waren de ICT-nerd, de lichtautist en de faggot.
Jij moet echt een bedroevend leven hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik zit 's avonds inderdaad vaak in onder andere PHP te 'scripten' ja. Verschil tussen jou en mij is dat jij cumulatief gezien gewoon jaren van je tijd aan iets futiels als voetbal verspilt (het afzeiken van mensen die dat niet doen, even niet meegeteld), terwijl ik in die tijd met mijn carrière bezig ben, iets nuttigs creëer en flinke bedragen omzet waarmee ik onder andere weer leuke dingen met mijn idem vriendin kan gaan doen.
Maar blijf jij vooral maar voetbal kijken en mensen afzeiken die dat niet doen hoor. Misschien kom ik je over een jaar of 10 nog wel eens ergens in een eettentje tegen, als je met je pauperloontje en idem baantje mij m'n eten mag komen brengen.
Beter voorbeeld: Roman Abramovich.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want iemand die van voetbal houdt zal nooit een goede baan of opleiding krijgen.Even een van de vele voorbeelden: die Heerenveense advocaten-broers. Bloedfanatiek in het stadion, en de dag erna in de rechtzaal een belangrijke zaak winnen.
Om carierre te maken hoef je niet als een vrijgezelle computernerd elke avond op je donkere kamertje je avond te verdoen hoor.Sowieso, IT.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beter voorbeeld: Roman Abramovich.
Tof man, lekker in je hoekje zitten te computeren tijdens zo'n voetbalwedstrijd terwijl in de kroeg op de hoek allemaal kerels met een frituur en een pilske in de hand samen zitten te schelden op de tegenstander van het Nederlands Elftal. Jezus man, voor hetzelfde geld ben je morgen dood. Fuck die carriere en geniet eens van de mooie dingen van het leven.
Dat vind ik nou ook niet echt de goede mentaliteit. Maar goed, alsof je niet én carierre kan maken en voetbal kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Skylark. het volgende:
Fuck die carriere en geniet eens van de mooie dingen van het leven.
"Omdat iedereen het kijkt, ga ik het ook maar kijken." Heel goed, ik ben trots op je.quote:
En zo is het. Er zullen toch altijd mensen zijn die het niet leuk vinden, geniet van de dingen die jij wel leuk vind en laat de rest hetzelfde doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:42 schreef Barachem het volgende:
Neem gewoon je gezellige collegas, maten, vrienden, etc. mee en geniet samen lekker van een heerlijke avond voetbal in de kroeg met veel bier, snacks en wat spellen.
Laat anderen van hun eigen vermaak genieten, botst toch alleen maar.
Nice, je hebt mn profiel bekeken en ziet dat ik ICT'er ben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:25 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Of over de jouwe. Bij mij in de klas was voetbal ook het gesprek van de dag/ochtend. Degene die niet naar het voetbal keken waren de ICT-nerd, de lichtautist en de faggot.
Aggussie, stoer manneke ben jequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef Roscovitch het volgende:
HARD VOOR JE.Ondertussen heb ik wel een sociaal leven, doe ik gewoon HAVO, en wordt ik niet standaard uitgekotst omdat ik zo'n zielig, vriendloos, spastisch kneusje ben.
Als dat al je beste vak isquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:19 schreef Roscovitch het volgende:
Jaaaa hoor, denk je dat ik ooit met iets belangrijks ik wordt heb geschreven?Maar als je snel iets typt denk ik er totaal niet over na en dan krijg je idd dat soort fouten. En nee, Nederlands is zelfs een van mijn beste vakken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:42 schreef Barachem het volgende:
Wat is als je niet van voetbal houdt?
Ik ga heus geen voetbal kijken omdat anderen vinden dat dat van wel moet.
Ik ben toch niet knetter.
Als mensen voetbal willen kijken, mij best, maar betrek anderen die het niet willen kijken er niet bij en dwing ze al helemaal niet.
Vraag me serieus af waarom die zogenaamde gezelligheidsdieren onder de voetballiefhebbers graag hebben dat degenen die het niet leuk vinden het ook kijken.
Da's toch voor niemand gezellig om diegenen erbij te hebben.
Zij vinden voetbal niet leuk en zetten een verontwaardigde rotkop op omdat hun avond vergald is en jullie zien mensen met verontwaardigde rotkoppen om je heen en hebben ook een vergalde avond.
Verschil moet er een maal zijn.
Neem gewoon je gezellige collegas, maten, vrienden, etc. mee en geniet samen lekker van een heerlijke avond voetbal in de kroeg met veel bier, snacks en wat spellen.
Laat anderen van hun eigen vermaak genieten, botst toch alleen maar.
Nou, ik neem liever een chick mee uit eten waar het nog wat mee kan worden. Terwijl jij een hoer neukt die helemaal is uitgewoond + het is duurder als het eten.. En dan heb je nog niet eens gegetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso mannen die hun chick mee uit eten moeten nemen om ermee te neuken
Kun je beter naar de hoeren gaan.
Hoef je tenminste niet van die ranzige cocillerommel en sladressing naar binnen te werken.
Niks mannelijkers dan met z'n 22en over het veld te rollebollen en dan lekker mekaars brede rug inzepen onder de douche! En dan met z'n ik-ben-net-in-m'n-aars-geneukt waggel naar de "kantine" lopen, daar bier gaan drinken en lopen roepen dat wijven geil zijn en wijn iets is voor mietjes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Woenselkees het volgende:
Voetbaleen sport voor 't volk..
Paupers dus, en mannen die hun tekort aan mannelijkheid hiermee moeten bewijzen:')
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nice, je hebt mn profiel bekeken en ziet dat ik ICT'er ben.
Genoeg gasten in de ICT die ook voetbal kijken. In de ICT heb je ook normale mensen, en ook de echte nerds.
Waar baseer jij je mening op? Op jouw klas? Ga lekker ergens anders generaliseren
Die vallen aardig in het niets vergelijken bij die "mensen die niet naar voetbal kijken zijn kneuzen" reacties van je vrindjes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef FutureWorld het volgende:
Hahaha, had serieus je profiel niet gecheckt.(WTF voor iets triests zou dat zijn, btw).
Trouwens, over generaliseren gesproken.. moet je voor de gein eens alle "anti-voetbal" reacties nalezen..
Neuh, vaud plaatje en vaude ondertekst...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik ga heus geen voetbal kijken omdat anderen vinden dat dat van wel moet!"
Daar noem je me verkapte metroseksuelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:49 schreef honderd het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks mannelijkers dan met z'n 22en over het veld te rollebollen en dan lekker mekaars brede rug inzepen onder de douche! En dan met z'n ik-ben-net-in-m'n-aars-geneukt waggel naar de "kantine" lopen, daar bier gaan drinken en lopen roepen dat wijven geil zijn en wijn iets is voor mietjes.
Ja, vertel dat er nog maar even bij, zodat we zeker weten dat je geen homo bent!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Daar noem je me verkapte metroseksuelen.
Je verwijfd gedragen om zo de gunst van je vrouw te kunnen behouden.![]()
BTW: Gisteren zat ik wel gewoon naar de CL-finale te kijken.
PHP scripten 's avonds, en naar Gray's Anatomy kijken. Dokter McDreamy is ZO'N hunk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:45 schreef Agiath het volgende:
O wacht daar staat niks in, typischwat zijn je hobby's dan?
Ik word er ook ziek van. Alsof de emancipatie hier heeft toegeslagen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Agiath het volgende:
Hockeyquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelf hockey ik, kun je zeker een hobby noemen. En voordat je komt met "hockey is voor homo's" of iets dergelijks hou dan wel even in je achterhoofd dat wij niet continue de neiging hebben om aan mekaar te zitten op het veld, en niet bij ieder wissewasje als een stervende zwaan op het veld de dramaqueer..err...queen uithangen.
Ook al had ik een vriendin, dan zou ik nog steeds CL kijken op de voetbalavonden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, vertel dat er nog maar even bij, zodat we zeker weten dat je geen homo bent!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Agiath het volgende:
Ook niet een beetje voorspelbaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:54 schreef Agiath het volgende:
Hockey
"WAT IS NAAR LEUK OM 22 KAKKERS MET EEN STOKJE TEGEN EEN BALLETJE AAN TE ZIEN SLAAN, UHUHUUHU"
vmbo'er spreekt waarschijnlijk... Jezus wat ben jij een ontzettende domme en zielige poster.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Roscovitch het volgende:
Jaja, manly man. Rustig maar. We weten ECHT wel dat je geen homo bent. Kalmeer! Niemand gaat je in je poeperdje prikken, we weten nu wel dat je daar 's nachts geen stijve willy van krijgt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook al had ik een vriendin, dan zou ik nog steeds CL kijken op de voetbalavonden.
Bovendien zou ik ook de afstandsbediening in mijn hand houden. Soaps komen er bij mij ook niet in.
Dumpen je vriendin.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Terechte klacht. Ik had vorige week met een vriendin van me afgesproken om gisteravond wat te gaan drinken. Ik heb nog geprobeerd om haar naar een café te lokken met zo'n mooi scherm maar ze had me door. :<
Gelukkig liepen we net langs toen Eto'o scoorde...
Had zelf hockeytrainingquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
Ik was fijn aan het tennissen rond die tijd
Voorspelbaarquote:
Hockey is gewoon ook echt een lompe sport imo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ook niet een beetje voorspelbaar
Voetballers die beginnen over "hockey" zijn extreem kansloos. Sowieso, ik speel bij een gemengde club (zowel hockey als voetbal), en externe voetballers zijn echt te treurig voor woorden. Is er een keer een clubfeestje, staan ze in een kringetje met een "kijk mij eens stoer zijn" uitdrukking naar de "geile wijven" te gluren
![]()
Gelukkig zijn d'r nog een aardig stel normale voetballers die dit stereotype een beetje onderuit halen
Ja, want het is heel sportief om mekaars knieen naar de tering te trappenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef Agiath het volgende:
Hockey is gewoon ook echt een lompe sport imo.
Het is een soort voetbal voor mensen die elkaar niet durfen aan te raken.
Een strafcorner is een maatregel tegen een overtreding. Hockey heeft er twee: strafbal en strafcorner. Een strafbal zit altijd (daarom hebben ze tegenwoordig shootouts bij gelijk spel), een strafcorner bijna altijd. Als je als team een strafcorner tegenkrijgt doe je zelf gewoon wat fout.quote:En het komt eigenlijk alleen maar neer op strafcorners oefenen, als ik het kijk komen echt 9 van de 10 doelpunten daaruit
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Voorspelbaar
Gelukkig bemoeit de grootste KLB mongool zich d'r ook even mee
Watje, een beetje sporter kan tegen een stootje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want het is heel sportief om mekaars knieen naar de tering te trappen
[..]
Alsof ik me verdiep in de regels van Hockeyquote:Een strafcorner is een maatregel tegen een overtreding. Hockey heeft er twee: strafbal en strafcorner. Een strafbal zit altijd (daarom hebben ze tegenwoordig shootouts bij gelijk spel), een strafcorner bijna altijd. Als je als team een strafcorner tegenkrijgt doe je zelf gewoon wat fout.
Maargoed, dit bewijst maar weer waarom het 'volk' niet graag naar hockey krijgt, die regels zijn oh zo ingewikkeld.
quote:
Meisjes mogen niet van voetbal houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |