Hallo (nep)negers, aziaten en het minderwaardige kaukasiër volk!
Ik lag gisteren nadat ik klaar was met fappen (

op eentje van black exploited teens - china.mpeg) op mijn lieve Auping bed, die je zo'n 70 graden kan draaien. Het bleek dat mijn vrienden the simpsons erop kwamen alsmede een interessant onderwerp op nat geographic (earth investigated).
Er bleek dat op beide reclame was, dus ging ik met mijn inmiddels plakkerige handje eens even kijken wat er nog meer op onze nationale kijkbuis was. Ik zapte langs een programma met een best grote negroïde dame met veel make-up op

Ik moest gelijk denken aan de gemiddelde amerikaan.
Het bleek dat mevrouw het over pedo's had, alwaar ik de hoop vestigde nog wat 16 jarig jailbait voorbij te zien komen, ging ze het hebben over een pedo handleiding over hoe je babies kan rapen.

Wat bij mij een verhoogde rechterwenkbrauw opleverde, zag ik dat het publiek daar enigszins anders op reageerde.

Zag al die huisvrouwen daar allemaal JANKEN en een verschrikt hoofd hebben!

Echt niet normaal hoe overdreven. Zo blijkt weer dat mijn stereotype van de gemiddelde amerikaan juist blijkt te zijn:
Overdreven hypocriete mensen met een theatrale persoonlijkheidsstoornis!

Klacht: Oprah kijkers die fokking overdreven reageren, die gaan janken over iets wat helemaal geen persoonlijke gronden heeft.
--edit--
Het gaat dus over deze aflevering:
Hier heeft ze het over 4chan

Die lui zitten alleen maar lompe dingen achter hun pc te verzinnen, maar die kortzichtige snol heeft dat niet door dus ehhh!

Deze internetgrap van 4chan:
http://encyclopediadramatica.com/Over_9000[ Bericht 5% gewijzigd door Rickocum op 28-05-2009 11:48:26 ]