O ik dacht dat jij ging bestellenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moet te doen zijn dan, toch? Laat maar horen wanneer en of je wilt bestellen
Van sushiruist kun je JUIST prima onigiri maken!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:46 schreef LoudGirl het volgende:
Die endames komen dus uit het vriesvak en zijn al gekookt? Toch eens kijken of ik ze kan vinden, bij Wagamama zijn ze altijd erg lekker. Inmiddels heb ik wel rijst voor sushi gekocht. Ik neem aan dat ik die ook voor onigiri kan gebuiken?
Die van mij moet ik zelf nog even koken toch.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:46 schreef LoudGirl het volgende:
Die endames komen dus uit het vriesvak en zijn al gekookt? Toch eens kijken of ik ze kan vinden, bij Wagamama zijn ze altijd erg lekker. Inmiddels heb ik wel rijst voor sushi gekocht. Ik neem aan dat ik die ook voor onigiri kan gebuiken?
De onigiri waren geweldig. Ik had nog een restje geroosterde pompoen over. Licht fijngeprakt, wat chili en sesamolie erdoor en in de rijst gestopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:18 schreef Amthezia het volgende:
@Loudgirl, ziet er goed uit!! Daar kan je even mee vooruit! Die geroosterde pompoen onigiri, heb je de pompoen daarna door de rijst gedaan?? Ik ben benieuwd of hij lekker was!
Ik zal straks ff mijn foto's plaatsen van vandaag!
Voor prikkertjes moet je gewoon goed rondneuzen. Ik had laatst heel leuke bij Stippels in Nijmegen, en gisteren bij de Marskramer bleef er ook weer bijna iets aan me hangen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef LoudGirl het volgende:
Zijn er bentospullen te koop in winkels in Nederland? Of moet je hoe dan ook bestellen op internet? Ik zoek met name nog leuke prikkers en kleine flesjes voor sojasaus.
Ik ben voor! Kunnen we niet een FOK! culinaire groepsreis naar Japan organiseren?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook naar Japan reizen. Zo ben ik begonnen.
Drie keer Japan in 2 jaar is me toch iets te decadentquote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Ik ben voor! Kunnen we niet een FOK! culinaire groepsreis naar Japan organiseren?
Heeft Utrecht niet verschillende Xenossen? Als ik de Xenos in Nijmegen centrum vergelijk met die in Nijmegen Dukenburg, dat is al een wereld van verschil... Ik zou gewoon een keer naar een ander filiaal gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Amthezia het volgende:
Misome is een beetje zoals Paksoi, maar neigt ook naar spinazie dus = lekker!
Echt superirritant vind ik dat bij de Xenos, bij ons in Utrecht hebben ze vaak dus niks*snif* maar ik blijf het proberen!!
Arual, hele aparte dromen heb jij!! Het zou nog eens wat zijn dat ze bij de dixons mooie bento boxen gingen verkopen*droomt ook even weg*
Ik heb het mijne in ieder geval bij de Xenos in Arnhem Kronenburg gehaald. Maar of ze het ook in de binnenstad hebben weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Heeft Utrecht niet verschillende Xenossen? Als ik de Xenos in Nijmegen centrum vergelijk met die in Nijmegen Dukenburg, dat is al een wereld van verschil... Ik zou gewoon een keer naar een ander filiaal gaan.
Je mag mijn foto's wel gebruiken, en ik vrees dat ik slecht ben in tekstjes schrijvenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Amthezia het volgende:
Hmm ja in Overvecht en in Kanaleneiland zit er 1.... daar kom ik alleen nooitMaar is zeker een goede tip! Thanx
Trouwens dames, zouden jullie het leuk vinden om een klein tekstje over bento te schrijven, en een foto van 1 van jullie bento's (mag ook oud zijn hoor!) . Dan kan ik deze posten op mijn website als ik op vakantie ben!! Het lijkt me gewoon superleuk om te laten zien dat je heeeel veel verschillende manieren hebt om lekkere bento's te maken! Hopelijk vinden jullie dit een leuk idee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |