SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef zoekjewat het volgende:
add: hoe spreek je die klote naam eigelijk uit:
ruun sceep
ruunes cape
run espcape
wtf
fok! is zeer educatief jongemanquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Koekz het volgende:
En in plaats daarvan zit jij de halve dag je tijd te verdoen op Fok!
Roen skeep.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef zoekjewat het volgende:
ruun sceep
ruunes cape
run espcape
wtf
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef zoekjewat het volgende:
ruun sceep
ruunes cape
run espcape
wtf
Beide spellen zijn triest.quote:
Het feit dat je dit weetquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:30 schreef DjinN het volgende:
treurig spel...Helemaal de nieuwe versie..die is nog crappier dan de oude
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:59 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik kende iemand die dat uitsprak als Run Escape
''ja want je moet wegrennen en ontsnappen als je aangevallen wordt''
WoW heerscht.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Beide spellen zijn triest.
Alleen spelers van WOW zijn nóg gekker door geld eraan uit te geven.
Zeikerd, wat versta jij onder "leven" dan? Bier drinken en voetbal kijken zeker.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:17 schreef zoekjewat het volgende:
haat aan mensen die runescapen, mensen moeten een leven zoeken ipv hun leven te verdoen aan dat 16 bij 16 pixel spel.
Hij heeft wel Mininova open staanquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
Hey jongens willen jullie mijn runeskeep PK vids zien?????
ja...ik wou weten wat er zo de bom was aan dit spelquote:
Jij staat op de maillijst van hun?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja...ik wou weten wat er zo de bom was aan dit spel![]()
Heb vroeger een x de oude versie gespeeld om te zien wat het was...vond ik geen kut aan.
Toen kreeg ik zo'n mailtje dat er een nieuwe versie was, en ook dat vond ik geen kut aan
DIE HEBBEN ZE NIET HAHAHAHAHHHAHH!!!!!!!!!!11quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Da's toch zo'n "second life" spel??
Ik snap die naam nooit, want waar is hun "first life" dan ??
niet meer nu hequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij staat op de maillijst van hun?
ik speelde runescape, was wel vet toenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef gabberklaas het volgende:
Er is zelfs een Nederlands Runescape forum www.rsnl.eu, jezus wat slecht.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Kom er maar in met het Fok! vs WoW plaatje.
das tenminste beter dan riddertje spelen op het netquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:03 schreef Speedwave het volgende:
[..]
Zeikerd, wat versta jij onder "leven" dan? Bier drinken en voetbal kijken zeker.
Ik snap dat de minder intelligente medemens zo denkt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:04 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
das tenminste beter dan riddertje spelen op het net
Juist, daarom speelde ik het voordat ik Fok! ontdekt hadquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef EvanStone het volgende:
De gemiddelde FOK!er is geknipt voor Runescape.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |