quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas.
Foto's maken van verse kiekens valt trouwens niks mee, zo'n kloek vliegt je aan.
Ok, vorig jaar hadden ze wel een punt, ik heb met een hark hun kuikens uit het hok geharkt. Anders kon ik er niet bij. De duokloek (met z'n tweeën op één nest, jaja, gewoon bovenop elkaar) heeft me nog weken vuil aangekeken.
Viev!!! Met puppelpootjes!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Co, Viev is terug van veekeesjun! Ze belde net!
Ze heeft het heel leuk gehad maar er was wel een muggenplaag dus nu is ze een OpperPuppel want ze heeft nu voeten met puppels zónder slofjes!
vooral de weegschaal die het niet deed, en die ik gedacht gerepareerd te hebben deed het hem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Keuken onder de bloem is niet fijn, maar persoonlijk zou ik daar niet langer dan een minuut chagrijnig van zijn.![]()
Helpt niet echt, en zodra je de stofzuiger er overheen hebt gehaald is het toch verholpen, toch?
Verder's en
's all around.
Dat zal best jeukenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Viev!!! Met puppelpootjes!!helemaal van d'r eigen!!
![]()
*Jaloers=!!!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Hoi kinders
Mijn tentamen ging wel goed! Heb in elk geval alles in kunnen vullen.
De sleutel van de MC vragen wel! De open vragen is afwachten. Maar ik heb best een goed gevoel over de open vragen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi zo Muis! Komen hier ook uitwerkingen van op internet?
Jazeker! chocolate chocolate chip cookies met amandelen erin. mmmmquote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, katje. Ik heb er helemaal stress van. Bang dat ze niet meer beter wordt en niet meer wil drinken en eten enzo. Ik kan hier zooo slecht tegen.
Kan ik me goed voorstellen. Neem een valeriaan of een goede borrel en ga lekker slapen. Piekeren over zieke beestjes maakt ze helaas niet sneller beter.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, katje. Ik heb er helemaal stress van. Bang dat ze niet meer beter wordt en niet meer wil drinken en eten enzo. Ik kan hier zooo slecht tegen.
Met een kap op toch kapotgebeten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net terug van de dierenarts, madam had haar hechtingen opengebeten... Moest opnieuw onder narcose en gehecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |