Heel goed. En nu niet alleen kijken, maar ook doorzetten. Geef haar een complimentje, maar niet te opzichtig.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heel goed. En nu niet alleen kijken, maar ook doorzetten. Geef haar een complimentje, maar niet te opzichtig.
Bootycall naar Wezep?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, wordt gevraagd of ik "even" naar Wezep wil komen vanavond, in plaats van Amersfoort..
Ik ontken niet dat ik op 14 jarige val, ik val er niet ALLEEN op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
oke, nu krijg je die verkeerde indruk niet meer weg natuurlijk
Je foto's zijn mooi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]niet mijn tips hergebruiken
En ik probeer tegenwoordig boven de 25 te blijven en dat is ie niet
Hoi. Apeldoorn zie ik net. Dat is bereikbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
Ik moet echt geen jonge jongetjes in mijn bed hebben.
Ga echt geen tijd en energie meer steken in iemand leren neuken.
Had je mond gehouden... Nu heb ik m ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het liedje van Ovide en zijn vrienden in mijn hoofd
De rit wordt ff verdubbelt, wel een leuk ritje is dat trouwensquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, wordt gevraagd of ik "even" naar Wezep wil komen vanavond, in plaats van Amersfoort..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
32 en in Amsterdam. Dus niet echt je doelgroep, popjequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef kweli het volgende:
[..]
Je foto's zijn mooi.
zover het compliment
hoe oud ben je? en waar woon je?
Gewoon zeggen dat je niet naar Wezep wil komen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
Vuige lurker.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoi. Apeldoorn zie ik net. Dat is bereikbaar.
Je probeert nu mannen van boven de 25 angstvallig op afstand te houden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Ripley het volgende:
En ik probeer tegenwoordig boven de 25 te blijven en dat is ie niet
dat leeftijdsverschil is te doen, toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
#2 en in Amsterdam. Dus niet echt je doelgroep, popje
Ik had je, de eerste keer dat k je zag een jaar of 25 ofzo geschatquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik alsof ik 41 benTenminste, vandaag wel
Alleen jou, Krea.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Kreator het volgende:
Je probeert nu mannen van boven de 25 angstvallig op afstand te houden?.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je probeert nu mannen van boven de 25 angstvallig op afstand te houden?.
Nee, dan had ik er zelf nog wat aanquote:
In de spits?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef rival het volgende:
De rit wordt ff verdubbelt, wel een leuk ritje is dat trouwens
Nogal ja.quote:
I wish it was that simple. Als ik vanavond niet ga gaat er een vriendschap naar de knoppen, voor zover dat nu nog niet zo is...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef kweli het volgende:
Gewoon zeggen dat je niet naar Wezep wil komen.
Maar wat is het probleem met 16 tot 24 dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]nee, ik probeer me te beperken tot die groep
Hoe kan iemand waarmee je een vriendschap hebt, eisen dat je naar wezep komt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik er zelf nog wat aan![]()
[..]
In de spits?![]()
[..]
Nogal ja.
[..]
I wish it was that simple. Als ik vanavond niet ga gaat er een vriendschap naar de knoppen, voor zover dat nu nog niet zo is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |