Heel goed. En nu niet alleen kijken, maar ook doorzetten. Geef haar een complimentje, maar niet te opzichtig.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heel goed. En nu niet alleen kijken, maar ook doorzetten. Geef haar een complimentje, maar niet te opzichtig.
Bootycall naar Wezep?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, wordt gevraagd of ik "even" naar Wezep wil komen vanavond, in plaats van Amersfoort..
Ik ontken niet dat ik op 14 jarige val, ik val er niet ALLEEN op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
oke, nu krijg je die verkeerde indruk niet meer weg natuurlijk
Je foto's zijn mooi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]niet mijn tips hergebruiken
En ik probeer tegenwoordig boven de 25 te blijven en dat is ie niet
Hoi. Apeldoorn zie ik net. Dat is bereikbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
Ik moet echt geen jonge jongetjes in mijn bed hebben.
Ga echt geen tijd en energie meer steken in iemand leren neuken.
Had je mond gehouden... Nu heb ik m ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het liedje van Ovide en zijn vrienden in mijn hoofd
De rit wordt ff verdubbelt, wel een leuk ritje is dat trouwensquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, wordt gevraagd of ik "even" naar Wezep wil komen vanavond, in plaats van Amersfoort..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
32 en in Amsterdam. Dus niet echt je doelgroep, popjequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef kweli het volgende:
[..]
Je foto's zijn mooi.
zover het compliment
hoe oud ben je? en waar woon je?
Gewoon zeggen dat je niet naar Wezep wil komen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
Vuige lurker.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoi. Apeldoorn zie ik net. Dat is bereikbaar.
Je probeert nu mannen van boven de 25 angstvallig op afstand te houden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Ripley het volgende:
En ik probeer tegenwoordig boven de 25 te blijven en dat is ie niet
dat leeftijdsverschil is te doen, toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
#2 en in Amsterdam. Dus niet echt je doelgroep, popje
Ik had je, de eerste keer dat k je zag een jaar of 25 ofzo geschatquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik alsof ik 41 benTenminste, vandaag wel
Alleen jou, Krea.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Kreator het volgende:
Je probeert nu mannen van boven de 25 angstvallig op afstand te houden?.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je probeert nu mannen van boven de 25 angstvallig op afstand te houden?.
Nee, dan had ik er zelf nog wat aanquote:
In de spits?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef rival het volgende:
De rit wordt ff verdubbelt, wel een leuk ritje is dat trouwens
Nogal ja.quote:
I wish it was that simple. Als ik vanavond niet ga gaat er een vriendschap naar de knoppen, voor zover dat nu nog niet zo is...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef kweli het volgende:
Gewoon zeggen dat je niet naar Wezep wil komen.
Maar wat is het probleem met 16 tot 24 dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]nee, ik probeer me te beperken tot die groep
Hoe kan iemand waarmee je een vriendschap hebt, eisen dat je naar wezep komt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik er zelf nog wat aan![]()
[..]
In de spits?![]()
[..]
Nogal ja.
[..]
I wish it was that simple. Als ik vanavond niet ga gaat er een vriendschap naar de knoppen, voor zover dat nu nog niet zo is...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had je, de eerste keer dat k je zag een jaar of 25 ofzo geschat
Die zijn te jong.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef kweli het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem met 16 tot 24 dan?
Het is geen eis.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef djayzz het volgende:
Hoe kan iemand waarmee je een vriendschap hebt, eisen dat je naar wezep komt?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op mijn werk kom ik ze helaas dagelijks tegen. Nou, die komen er bij mij echt niet in.
Volgend jaar woon ik zelfstandig, ik kan ook bij jou intrekkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die zijn te jong.
Ow, en ik wil ook geen man meer die bij zijn ouders woont
Dat ontken ik niet. Moet ik er nog een heel verhaal omheen bakken?quote:
Vooral omdat het "ik kan niet voor mezelf zorgen" er vanaf straalt dan naar mijn idee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die zijn te jong.
Ow, en ik wil ook geen man meer die bij zijn ouders woont
waarom?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef KudFokker het volgende:
Hmm het meisje wat mij ontmaagd had, ik haar ook tevens was trouwens ook 14 of 15
Ik was toen zelf 16, wel spijt van ja
Nee, meer omdat je schoonmoeder dan op de raarste momenten naast je bed staat. Om te vragen of jullie mee gaan wandelen of zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral omdat het "ik kan niet voor mezelf zorgen" er vanaf straalt dan naar mijn idee.
Niet altijd, maar meestal wel.
Omdat er geen reet aan was, ik maar wat deed, nog niet geinteresseerd was in seks, zij mij totaal niet boeide...quote:
Hoe ging 't?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen
al heb ik het idee dat het al 3 uur is ofzo![]()
Waar is RZ om er tegenin te gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral omdat het "ik kan niet voor mezelf zorgen" er vanaf straalt dan naar mijn idee.
Niet altijd, maar meestal wel.
Mwah ik weet niet. Ik ga er vanuit dat ik hem niet heb & dat ik mijzelf nu gigantisch op mijn flikker moet geven omdat ik deze week écht verneukt heb.quote:
Waarom deed je het dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat er geen reet aan was, ik maar wat deed, nog niet geinteresseerd was in seks, zij mij totaal niet boeide...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet. Ik ga er vanuit dat ik hem niet heb & dat ik mijzelf nu gigantisch op mijn flikker moet geven omdat ik deze week écht verneukt heb.
Mja is ook zo... Ik ga alleen nu meer over de opleiding zelf twijfelen en of ik het nog wel wilquote:
Ja dat vraag ik me ook afquote:
leeftijd boeit niet, tenminste lijkt mij. Ik was 15 en deed het met een jongen die ik ook niet geweldig vond. Spijt .. nee.. was blij dat ik er vanaf wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |