Ja ik ook .quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het liedje van Ovide en zijn vrienden in mijn hoofd
Ik voelde me vanmorgen alsof ik een kokosnoot op mijn knar had gehadquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
Er is een verschil tussen malloot en geestelijk achtergesteld. Maar ik kan me voorstellen dat dat lastig vaststellen is bij jezelf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik voelde me vanmorgen alsof ik een kokosnoot op mijn knar had gehadmaar ik ben dan ook een malloot
Bevalt goed, ben inmiddels 6 blijven zitten en zit nu met mijn 21e in het examenjaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Kreator het volgende:
Kudfokker.... Hoe bevalt je het VMBO eigenlijk?
quote:
En dat van een vrouw die op jongetjes valt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Ripley het volgende:
Bovendien gaat het helemaal niet om de seks, je bent gewoon sneu als je meer dan drie dates met een kind kan hebben en dan nog niet genezen bentWaar wil je het over hebben? Over haar hyves, over Zac Ephron en over hoe vervelend haar wiskunde lerares is?
when you get down here, you'll flow to!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah we hebben weer een schaapjequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen malloot en geestelijk achtergesteld. Maar ik kan me voorstellen dat dat lastig vaststellen is bij jezelf.
Uhuh, maar daar doe ik wel echt mijn best voor hoor!quote:
Geestelijk achtergesteld kan niet meer. Het is verstandelijk achtergesteld. Of verstandelijk beperkt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen malloot en geestelijk achtergesteld. Maar ik kan me voorstellen dat dat lastig vaststellen is bij jezelf.
Sorry, je zal eerst een aannemer moeten regelen vanwege die plaatquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
when you get down here, you'll flow to!ehm, nee bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan liever een 14-jarige....
Ownee, dat mocht niet.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Hmm niksquote:
25 is wat anders dan 14, Uquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En dat van een vrouw die op jongetjes valt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uhuh, maar daar doe ik wel echt mijn best voor hoor!
Ja en geen goede foto's in je foboquote:
Niet als ze nog bij mama thuis wonen.quote:
Klopt, Daarom gaf ik aan dat ik een 17 of 18e jarige wilquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm nikswas benieuwd
Doe mij maar 20 / 21 eigenlijk
Het is toch zo dat een meisje gemiddeld qua gedrag 3 jaar ouders is dan een jongen van dezelfde leeftijd?
Jawel hoor, die hebben het nooit over hun wiskunde leraarquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet als ze nog bij mama thuis wonen.
Ook nietquote:
Was je uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Klopt, Daarom gaf ik aan dat ik een 17 of 18e jarige wil![]()
Laatst was ik in Hoorn met een 18 jarige meisje dus
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik bedoel... je mag soms best even een half uurtje wachten
So sue me.quote:
quote:
Maar wel over het volgende feest waar ze wreed gaan draaien. En over computerspelletjes, die ze liever met wat vrienden spelen dan met hun vriendin uit eten gaan. Of over het naar één of andere loods in Schubbekutteveen gaan om daar met radiografisch bestuurbare auto's te spelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef Ripley het volgende:
Jawel hoor, die hebben het nooit over hun wiskunde leraar
je bent zo jong als je ZE voelt is 't toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
je bent zo jong als je je voelt zeggen ze toch?
Zo is mijn leefwereld ook nog steedsquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En over computerspelletjes, die ze liever met wat vrienden spelen dan met hun vriendin uit eten gaan.
ook goedemorgen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je bent zo jong als je ZE voelt is 't toch?
Ik bedoel, hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul, en rekt het niet dan scheurt het wel, en wat gescheurd is moet genaaid worden!
je vergeet, wat niet scheurt dat knippen wequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je bent zo jong als je ZE voelt is 't toch?
Ik bedoel, hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul, en rekt het niet dan scheurt het wel, en wat gescheurd is moet genaaid worden!
Dat deed de laatste al niet meerquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar wel over het volgende feest waar ze wreed gaan draaien. En over computerspelletjes, die ze liever met wat vrienden spelen dan met hun vriendin uit eten gaan. Of over het naar één of andere loods in Schubbekutteveen gaan om daar met radiografisch bestuurbare auto's te spelen.
Leg even contact met Ripley. Dat wordt wel iets.quote:
Je gaat vooruit.quote:
Nee dat niet, ze had al andere plannen en ik ook, was maar even in Hoorn dus...quote:
Ik bekeek net haar fotoboekquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leg even contact met Ripley. Dat wordt wel iets.
als ze het zelf wil, een one night stand met een 16 jarige brengt idd wat schuld gevoel mee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:14 schreef JoeyT het volgende:
Geef mij maar een 18 jarig sletje... 16 is nog geiler maar dan voelik me te schuldig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |