Hij kan moeilijk nu al spelers openlijk gaan afvallen. Al zie ik ook wel liever dat Landzaat gaat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef Happel het volgende:
Mijn nekharen gingen dan ook overeind staan toen hij afgelopen zondag zei dat Landzaat een van de dragers van dit elftal zou zijn en dat ze mede door zijn blessure niet hebben kunnen laten zien wat Feijenoord echt kan.
auwquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef Happel het volgende:
Mijn nekharen gingen dan ook overeind staan toen hij afgelopen zondag zei dat Landzaat een van de dragers van dit elftal zou zijn en dat ze mede door zijn blessure niet hebben kunnen laten zien wat Feijenoord echt kan.
Natuurlijk moet hij dat niet doen, maar zeggen dat Landzaat een dragende speler voor dit elftal is gaat mijns inziens te ver.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk nu al spelers openlijk gaan afvallen. Al zie ik ook wel liever dat Landzaat gaat.
Mij ook. Maar Been heeft van één van de meest middelmatige voetballers in de eredivisie, Lorenzo Davids, ook een heel dragende speler bij NEC kunnen maken. Ik zie Landzaat ook wel in die rol.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij dat niet doen, maar zeggen dat Landzaat een dragende speler voor dit elftal is gaat mijns inziens te ver.
Ach te ver, te ver...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij dat niet doen, maar zeggen dat Landzaat een dragende speler voor dit elftal is gaat mijns inziens te ver.
Vind ik ook, het is niet zo dat Cissé er ineens 25 in gaat schieten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Makaay moet gewoon behouden blijven voor de club. Scoort er volgend seizoen gewoon weer 16. Is gewoon waar voor zijn geld. Zeker als de spelers rond hem wat beter gaan presteren en het spel wat meer op hem wordt afgestemd.
Landzaat had die kwaliteiten al, dus op zich moet het er wel uit te halen zijn. Tenzij hij het gewoon echt niet meer kan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mij ook. Maar Been heeft van één van de meest middelmatige voetballers in de eredivisie, Lorenzo Davids, ook een heel dragende speler bij NEC kunnen maken. Ik zie Landzaat ook wel in die rol.
Hij is z'n salaris absoluut niet waard. Het is de best betaalde spits in Nederland, die zou op z'n minst 19 keer moeten scoren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Makaay moet gewoon behouden blijven voor de club. Scoort er volgend seizoen gewoon weer 16. Is gewoon waar voor zijn geld. Zeker als de spelers rond hem wat beter gaan presteren en het spel wat meer op hem wordt afgestemd.
Dus hij moet weg omdat hij drie goals te weinig heeft gemaakt? Beetje kortzichtig. Daarnaast is hij ook een tijd lang geblesseerd geweest. Aan het eind van de competitie raakte Makaay op stoom en toen was hij toch vaak erg belangrijk. Met een spits erbij die het vuile werk voor Makaay kan opknappen (Cissé) denk ik dat zijn rendement nog wel omhoog kan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij is z'n salaris absoluut niet waard. Het is de best betaalde spits in Nederland, die zou op z'n minst 19 keer moeten scoren.
Nee, ook nog geen bericht gekregen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:17 schreef Feyenoordlife het volgende:
Iemand al iets gehoord over de foto's die je moet laten maken voor je SC?
zou hier in mei bericht over krijgen, maar heb niets gehoord.
Oke, vertrouwde het niet echt meer omdat ik al meer verhalen heb gehoord dat ze formulieren kwijt waren bij FKS. Alles is namelijk al wel afgeschrevenquote:
Zal me niks verbazen. Stelletje slapers daarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:24 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Oke, vertrouwde het niet echt meer omdat ik al meer verhalen heb gehoord dat ze formulieren kwijt waren bij FKS.
Maak er dan gelijk 25 van, joh.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij is z'n salaris absoluut niet waard. Het is de best betaalde spits in Nederland, die zou op z'n minst 19 keer moeten scoren.
Krijg je he, als je wijven uit 020 daar neer gaat zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen. Stelletje slapers daar
16 goals is niet heel slecht hoor, maar ik zou hem z'n geld niet echt waard noemen. Maar als ie volgend seizoen in een beter ingespeeld elftal staat moet ie de 20 wel kunnen halen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus hij moet weg omdat hij drie goals te weinig heeft gemaakt? Beetje kortzichtig. Daarnaast is hij ook een tijd lang geblesseerd geweest. Aan het eind van de competitie raakte Makaay op stoom en toen was hij toch vaak erg belangrijk. Met een spits erbij die het vuile werk voor Makaay kan opknappen (Cissé) denk ik dat zijn rendement nog wel omhoog kan.
Gudde.quote:Gudde ontkent deal met investeerders over Cissé
Geschreven op dinsdag, 2 juni om 23:07
Eric Gudde ontkent dat de 2,5 miljoen euro die nodig is om Roda JC-aanvaller Sekou Cissé aan te trekken binnen is. De algemeen directeur van Feyenoord ontkent daarmee de berichtgeving dat een aantal investeerders bereid is de buidel te trekken voor de Ivoriaan Cissé, die zijn voorkeur voor Feyenoord niet onder stoelen of banken steekt.
Trainer Mario Been gaf maandag in het programma Voetbal International te kennen dat hij na enkele gesprekken met investeerders er in geslaagd was om geld binnen te halen. "Het resultaat mag er zijn. Ik heb, samen met het management, uitgelegd wat wij willen en wat daar voor nodig is. Dan blijkt toch hoe groot deze club is: er zijn zo veel mensen met geld die ondanks alles deze club blijven steunen."
Volgens Gudde loopt Been enigszins op de zaken vooruit. "De externe financiering is nog niet rond. Dat Cissé een interessante optie is, daar heeft Been niets verkeerds mee gezegd, maar dat is iets anders dan dat het in kannen en kruiken is, integendeel...", benadrukt de sportbestuurder dinsdagavond in een reactie aan RTV Rijnmond.
Been kwam superlatieven tekort om Cissé te omschrijven. "Als je een speler wilt halen die zich nog kan doorontwikkelen, is Cissé daar een mooi voorbeeld van. Ik denk dat deze jongen in de komende jaren alleen maar beter zal worden." Cissé staat in Kerkrade nog tot medio 2011 onder contract. Volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft de aanvaller reeds zijn toezegging gedaan aan de Enschedeërs.
Je moet Makaay er ook niet uitzetten, kost teveel geld. Daarom hopen op een club, maar hij wou zelf ook niet weg toch? En waar blijft die pool van 3 ton?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:36 schreef TC03 het volgende:
Z'n geld niet waard, mwuah. Prijs/kwaliteit-verhouding kan beter, maar als je Makaay weg doet staat is het erg lastig om een andere spits te vinden die er ook 15+ in knalt. De salarissen zijn hoog ja, dat is bekend, maar alleen om die reden kan je spelers niet af schrijven.
Bericht klopt ook niet echt, Mario Been heeft toch niks in VI gezegd? Of heb ik zitten slapen?quote:
Hij had tegenover VI.nl verklaard dat het rond was met de investeerders. Cissé zou heel waarschijnlijk komen, en een keeper was een optie, maar daar waren ze nog niet over uit. Kan ook zijn dat Mulder volgend seizoen in de goal staat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bericht klopt ook niet echt, Mario Been heeft toch niks in VI gezegd? Of heb ik zitten slapen?
Waar heb je die opgevangen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:49 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Hij had tegenover VI.nl verklaard dat het rond was met de investeerders. Cissé zou heel waarschijnlijk komen, en een keeper was een optie, maar daar waren ze nog niet over uit. Kan ook zijn dat Mulder volgend seizoen in de goal staat.
Heb ook nog geruchten gehoord over Luciano van FC Groningen.
Aantal forums/sites stond het op. Bericht kan ik zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:50 schreef Rots het volgende:
[..]
Waar heb je die opgevangen?![]()
Wat een aankoop zou dat zijn.
Zie het net ook op verschillende sites ja, hij heeft er wel oren naar schijnt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:54 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Aantal forums/sites stond het op. Bericht kan ik zo snel niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |