abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69635794
Ik geloof er geen zak van. Alsof je van de club wordt gestuurd als je geen Ajax-fan bent.

Van Vossen was in zijn Ajax-tijd ook openlijk Feyenoorder.
pi_69636517
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:41 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Alsof je van de club wordt gestuurd als je geen Ajax-fan bent.

Van Vossen was in zijn Ajax-tijd ook openlijk Feyenoorder.
Precies, net alsof er geen één Feyenoorder bij Ajax in de jeugd speelt, kom op. Zou zelf ook naar Ajax gaan als ik die kans had gekregen vroeger en niet naar Feyenoord kon..
pi_69643353
http://www.sportweek.nl/v(...)aten_over_de_premies
quote:
Van Bronckhorst (Feyenoord): 'We praten over de premies'

Door Bart Vlietstra

Feyenoord lijkt veroordeeld tot een seizoen met goeddeels dezelfde selectie die afgelopen seizoen op alle vlakken faalde. Dat voorspelt weinig goeds. Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst (foto) geeft zijn visie. ‘De ouderen de schuld geven is te makkelijk’.

“Twee jaar terug ja, toen was alles hosanna. Op papier is dit nog steeds geen slechte groep, hier is best iets mogelijk volgend seizoen,” vindt Van Bronckhorst. “Op basis van de tweede seizoenshelft zouden we gewoon derde of vierde staan, alleen het einde tegen NAC Breda was weer slecht.”

De ervaren kern krijgt overal de zwarte piet toegespeeld. Volgens sommige critici kunnen zij beter opstappen. Scheelt een hoop vette salarissen. Maar navraag leert dat geen van hen dit van plan is. “We zijn wel in gesprek over de premies, misschien dat we op dat vlak een gebaar kunnen maken,” zegt Van Bronckhorst. “We denken dus wel degelijk mee met de club. Het is momenteel de tendens om ons de schuld te geven, maar dat is te makkelijk. Voetbal is een teamsport, we hebben allemaal fouten gemaakt. Weet je wat het probleem is? Wij missen spelers uit de middengroep, spelers van tussen de 24 en 30. De kloof is te groot tussen jong en oud. Maar ja, die spelers gaan allemaal naar het buitenland. Zeker gezien de huidige financiële situatie zal het onmogelijk zijn om nog even twee, drie spelers uit die categorie aan te trekken.”

dit is ook zo'n kwal. als je meer dan 2 miljoen verdient kun je heus wel wat inleveren--zeker als je in het verleden ook goed hebt verdiend bij o.a. barca en arsenal.

en hij krijgt toch al geen premies? dan hoeft hij dus eigenlijk niks in te leveren...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:40:56 #254
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69643404
Ik zou er absoluut niet om rouwen als hij optieft inderdaad.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:42:44 #255
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69643468
Iets minder denigrerend over Van Bronckhorst mag wel hoor
pi_69643484
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:39 schreef buddyb het volgende:
http://www.sportweek.nl/v(...)aten_over_de_premies
[..]

dit is ook zo'n kwal. als je meer dan 2 miljoen verdient kun je heus wel wat inleveren--zeker als je in het verleden ook goed hebt verdiend bij o.a. barca en arsenal.

en hij krijgt toch al geen premies? dan hoeft hij dus eigenlijk niks in te leveren...
Onzin, hij heeft gewoon een contract getekend voor zoveel jaar en met dat salaris. Dan kan je niet van hem verwachten dat hij even een miljoentje teruggeeft (wat ze overigens toch weer zouden verneuken).
pi_69643649
klopt. maar ik heb het ook niet over een miljoen. elke beetjes zijn welkom op dit moment, denk ik dan.

hij is toch een ''echte'' feyenoorder? dan zou je heus wel wat kunnen inleveren
pi_69643791
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zou er absoluut niet om rouwen als hij optieft inderdaad.
Dat bedoel je sarcastisch mag ik hopen, één van de weinige "oudjes" die mag blijven imo.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:48 schreef buddyb het volgende:
klopt. maar ik heb het ook niet over een miljoen. elke beetjes zijn welkom op dit moment, denk ik dan.

hij is toch een ''echte'' feyenoorder? dan zou je heus wel wat kunnen inleveren
Onzin, contract is een contract. Hypocriet als je zo denkt.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:56:25 #259
123545 DatMeenJeNiet
pi_69643897
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Rots het volgende:

[..]

Dat bedoel je sarcastisch mag ik hopen, één van de weinige "oudjes" die mag blijven imo.
Waarom? Omdat hij wel eens wat strijd levert?

Wat hij op zijn eerste halfjaar na heeft laten zien is ver, maar dan ook extreem ver, onder het niveau van iemand die 2 miljoen verdient.

Leuk dat ie een clubhart heeft of zo, maar we zijn beter af zonder hem dan met hem. Punt.
pi_69644186
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Waarom? Omdat hij wel eens wat strijd levert?

Wat hij op zijn eerste halfjaar na heeft laten zien is ver, maar dan ook extreem ver, onder het niveau van iemand die 2 miljoen verdient.

Leuk dat ie een clubhart heeft of zo, maar we zijn beter af zonder hem dan met hem. Punt.
Omdat hij nog steeds een goede speler is, zeker op LB. Maar volgens jou geeft het dus ook niks aan dat hij aanvoerder is bij het Nederlands Elftal?

Oja en daarnaast, als je hem dan toch zo graag kwijt wilt, krijg je daar niet eens een degelijke speler voor terug. Zoek jij maar iemand die of transfervrij is, of geen zak kost. En dan ook nog even goed als Gio is, plus alle leiderscapaciteiten i.v.m. de jonge spelers.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:13:22 #261
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_69644529
quote:
Doelman Timmer heeft snel nieuwe club

KATWIJK - Henk Timmer verwacht dat hij deze maand kan vertellen voor welke club hij volgend seizoen het doel verdedigt. De tweede doelman van het Nederlands elftal staat nog tot 1 juli onder contract bij Feyenoord. De Rotterdamse club wil de verbintenis van de keeper niet verlengen.

Timmer beseft dat hij zijn kansen op deelname aan het WK van volgend jaar zomer in Zuid-Afrika verliest als hij geen goede nieuwe werkgever vindt. "Met alle respect, maar ik vertrek niet naar Katar of zo. Ik heb gelukkig een aantal opties, maar wil me eerst op het Nederlands elftal concentreren. We spelen zaterdag tegen IJsland en woensdag tegen Noorwegen. Daarna moet ik maar eens een beslissing nemen. Het moet een goede club zijn, want ik wil graag naar het WK in Zuid-Afrika.”
Welke club wil hem nou nog hebben
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:19:24 #262
123545 DatMeenJeNiet
pi_69644778
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:04 schreef Rots het volgende:

[..]

Omdat hij nog steeds een goede speler is, zeker op LB. Maar volgens jou geeft het dus ook niks aan dat hij aanvoerder is bij het Nederlands Elftal?
Waarom laat hij dat amper tot niet zien? Voor de Eredivisie is hij een matig tot redelijke linksback/middenvelder. En tja, leuk dat ie aanvoerder is, maar Van Bronckhorst heeft absoluut niet de leidercapaciteiten. Daar is iedereen rond Feyenoord het wel over eens, Van Bronckhorst is geen Cocu of Tomasson die een team meesleept in de strijd.
quote:
Oja en daarnaast, als je hem dan toch zo graag kwijt wilt, krijg je daar niet eens een degelijke speler voor terug. Zoek jij maar iemand die of transfervrij is, of geen zak kost. En dan ook nog even goed als Gio is, plus alle leiderscapaciteiten i.v.m. de jonge spelers.
Ehm het feit dat ik hem liever kwijt dan rijk ben is uiteraard niet sportief gezien, maar financieel. Want tja, we komen zes miljoen tekort per jaar en als je dan 1/3de daarvan kan kwijtraken door een speler die weinig toevoegt weg te doen is dat een goede oplossing voor mij.

In De Cler zouden we sowieso al een linksback hebben, die nog jaren meekan. Dat 'ie dit seizoen bagger is houden we maar op een vormcrisis. Het middenveld is goed genoeg bezet voor een club die het komend seizoen tussen positie 6 en 10 moet gaan draaien. Ik blijf erbij dat we Van Bronckhorst weinig zullen missen.

Ik vind Van Bronckhorst een leuke jongen hoor, en leuk dat ie Feyenoorder is, maar het belang van Feyenoord zelf gaat boven alles.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:57:41 #263
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69646562
Ik zie veel liever De Cler gaan dan Van Bronckhorst. De Cler is in vorm een prima speler, maar zo dramatisch is als hij is in de periodes dat hij uit vorm is... Verdedigend matig tot zweer zwak, en aanvallend brengt hij niks. Van Bronckhorst komt overigens veel beter tot z'n recht als linksback dan als middenvelder, vind ik. Verdedigend niet super, maar hij heeft een puike voorzet in huis.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:02:47 #264
123545 DatMeenJeNiet
pi_69646818
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:57 schreef TC03 het volgende:
Ik zie veel liever De Cler gaan dan Van Bronckhorst. De Cler is in vorm een prima speler, maar zo dramatisch is als hij is in de periodes dat hij uit vorm is... Verdedigend matig tot zweer zwak, en aanvallend brengt hij niks. Van Bronckhorst komt overigens veel beter tot z'n recht als linksback dan als middenvelder, vind ik. Verdedigend niet super, maar hij heeft een puike voorzet in huis.
Ik heb het dan ook over een De Cler in vorm. Dan is hij, zo heeft hij de afgelopen vijf jaar bewezen bij AZ en Feyenoord, een van de beste linksbacks van de Eredivisie. Het is onmogelijk dat je dan ineens verleert.

Verder kan De Cler nog een jaar of drie mee. Van Bronckhorst wordt met het jaar minder en als ik dan nu ook weer zie dat hij bij het Nederlands elftal zit deze weken en over drie weken alweer de eerste training begint, tja... Niet echt goed voor zijn fysiek.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:06:29 #265
53267 TC03
pi_69647012
Dat is waar, maar een speler is nooit 100% van de tijd in vorm, en een De Cler uit vorm is zo'n gigantisch verschil met een De Cler in vorm, kan Feyenoord zich dat niveauverschil wel veroorloven? Komt De Cler überhaupt nog terug op zijn niveau? Het is allemaal zeer onzeker, en met Van Bronckhorst heb je wel de LB van het Nederlands Elftal in huis en hij is toch een stabiele factor.
pi_69647392
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Waarom laat hij dat amper tot niet zien? Voor de Eredivisie is hij een matig tot redelijke linksback/middenvelder. En tja, leuk dat ie aanvoerder is, maar Van Bronckhorst heeft absoluut niet de leidercapaciteiten. Daar is iedereen rond Feyenoord het wel over eens, Van Bronckhorst is geen Cocu of Tomasson die een team meesleept in de strijd.
[..]

Ehm het feit dat ik hem liever kwijt dan rijk ben is uiteraard niet sportief gezien, maar financieel. Want tja, we komen zes miljoen tekort per jaar en als je dan 1/3de daarvan kan kwijtraken door een speler die weinig toevoegt weg te doen is dat een goede oplossing voor mij.

In De Cler zouden we sowieso al een linksback hebben, die nog jaren meekan. Dat 'ie dit seizoen bagger is houden we maar op een vormcrisis. Het middenveld is goed genoeg bezet voor een club die het komend seizoen tussen positie 6 en 10 moet gaan draaien. Ik blijf erbij dat we Van Bronckhorst weinig zullen missen.

Ik vind Van Bronckhorst een leuke jongen hoor, en leuk dat ie Feyenoorder is, maar het belang van Feyenoord zelf gaat boven alles.
Een matige tot redelijke linksback voor de eredivisie? En ja leuk dat het financieel gezien goed is voor Feyenoord, maar dan kan je imo beter Landzaat eruit gooien, die verdient toch ook zoiets?

Maar waar praten we over, Gio gaat er 100% zeker niet uit. Dan heb je nog de Cler, verschrikkelijk seizoen, maar ik heb ook nog wel vertrouwen in hem eigenlijk. Moeilijke keuze voor Feyenoord, Gio zal weer weer op het middenveld gaan spelen volgend jaar, waar die stukken minder is..

Of er moet nog een gek komen die De Cler wil wegkopen, dat zou de ideale situatie zijn.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:27:28 #267
123545 DatMeenJeNiet
pi_69647892
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:15 schreef Rots het volgende:

[..]

Een matige tot redelijke linksback voor de eredivisie? En ja leuk dat het financieel gezien goed is voor Feyenoord, maar dan kan je imo beter Landzaat eruit gooien, die verdient toch ook zoiets?
Allebei eruit zou voor mij de ideale situatie zijn. Dan maar spelen om de posities 9 - 12 of zo, i.p.v. 6 - 10 of zo.

Tevens schijnt Been inmiddels wel wat centjes te hebben, dus op zich kan je dit soort jongens nu rustig gaan saneren.

Wat gewoon mijn punt is. We kunnen het wel blijven proberen om met deze oude selectie, die relatief veeeel te veel verdienen, om de top-5 te spelen, maar wedden dat je uiteindelijk gewoon weer tekort komt? Dat is gewoon een zekerheid in mijn ogen. En dan? Weer geen Europees voetbal, weer een miljoen of tien naar 5 spelers die wanprestaties leveren. M.a.w. weer een enorme toename van de schulden. Daarom wil ik van ze af.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:30:04 #268
123545 DatMeenJeNiet
pi_69648052
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:06 schreef TC03 het volgende:
Dat is waar, maar een speler is nooit 100% van de tijd in vorm, en een De Cler uit vorm is zo'n gigantisch verschil met een De Cler in vorm, kan Feyenoord zich dat niveauverschil wel veroorloven? Komt De Cler überhaupt nog terug op zijn niveau? Het is allemaal zeer onzeker, en met Van Bronckhorst heb je wel de LB van het Nederlands Elftal in huis en hij is toch een stabiele factor.
Mja oke, maar zoals ik al zeg... je kan toch niet zomaar in een tijdbestek van een paar maanden het hele spelletje verleren? En het niveauverschil is idd groot. Maar dit is een De Cler die in een dramatische vorm zit en niet een De Cler die even een dipje heeft, die elke speler wel een aantal wedstrijden meemaakt, denk ik.
pi_69648193
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Allebei eruit zou voor mij de ideale situatie zijn. Dan maar spelen om de posities 9 - 12 of zo, i.p.v. 6 - 10 of zo.

Tevens schijnt Been inmiddels wel wat centjes te hebben, dus op zich kan je dit soort jongens nu rustig gaan saneren.

Wat gewoon mijn punt is. We kunnen het wel blijven proberen om met deze oude selectie, die relatief veeeel te veel verdienen, om de top-5 te spelen, maar wedden dat je uiteindelijk gewoon weer tekort komt? Dat is gewoon een zekerheid in mijn ogen. En dan? Weer geen Europees voetbal, weer een miljoen of tien naar 5 spelers die wanprestaties leveren. M.a.w. weer een enorme toename van de schulden. Daarom wil ik van ze af.
Ik wil ook wel van sommige "oudjes" af. Maar laat Gio maar zitten, en de Cler krijgt het voordeel van de twijfel, die mag het volgend seizoen nog één keer laten zien waar die voor gehaald is.

Hofland en Landzaat mogen meteen eruit. En laten we hopen dat Been echt wat centjes te besteden heeft ja, het liefst een leuke spits en een CV. Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
pi_69648218
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:15 schreef Rots het volgende:

[..]

Maar waar praten we over, Gio gaat er 100% zeker niet uit. Dan heb je nog de Cler, verschrikkelijk seizoen, maar ik heb ook nog wel vertrouwen in hem eigenlijk. Moeilijke keuze voor Feyenoord, Gio zal weer weer op het middenveld gaan spelen volgend jaar, waar die stukken minder is..

Of er moet nog een gek komen die De Cler wil wegkopen, dat zou de ideale situatie zijn.
Dat ben ik ontzettend niet met je eens. Gio als linksback is een lapmiddel voor het ontbreken van ander fatsoenlijk materiaal op die positie. Ik vind hem een stuk beter als middenvelder!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_69648394
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat ben ik ontzettend niet met je eens. Gio als linksback is een lapmiddel voor het ontbreken van ander fatsoenlijk materiaal op die positie. Ik vind hem een stuk beter als middenvelder!
Hij is inderdaad daar geplaatst als vervanging, maar op het middenveld heeft hij dit jaar toch aardig gefaald hoor. Linksback kan hij nog belopen, en vanuit daar nog wat aardige passes geven, maar het middenveld trekt hij slecht.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:40:37 #272
53267 TC03
pi_69648522
Hofland is wat mij betreft één van de blijvers, geen topper, maar echt wel goed genoeg voor de eredivisie en Feyenoord.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:44:34 #273
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69650917
Ik verwacht dat Been niemand laat gaan van de oudjes. Dat begreep ik i.i.g uit zijn woorden afgelopen zondag.

Mijn nekharen gingen dan ook overeind staan toen hij afgelopen zondag zei dat Landzaat een van de dragers van dit elftal zou zijn en dat ze mede door zijn blessure niet hebben kunnen laten zien wat Feijenoord echt kan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:46:04 #274
53267 TC03
pi_69650960
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef Happel het volgende:
Ik verwacht dat Been niemand laat gaan van de oudjes. Dat begreep ik i.i.g uit zijn woorden afgelopen zondag.

Mijn nekharen gingen dan ook overeind staan toen hij afgelopen zondag zei dat Landzaat een van de dragers van dit elftal zou zijn en dat ze mede door zijn blessure niet hebben kunnen laten zien wat Feijenoord echt kan.
Idd, beetje jammer. Aan de andere kant kan hij ook moeilijk zeggen dat het een overbetaalde koekenbakker is, dus ik begrijp zijn dilemma.
pi_69651110
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef Happel het volgende:

Dat zegt helemaal niks, hij moet alle spelers wel zelfvertrouwen geven. Ik verwacht wel dat er minimaal één uitgaat, hopelijk Landzaat.

Hoop nog steeds dat er een club komt voor Makaay trouwens, hij heeft wat gescoord in de tweede competitiehelft, dus wie weet komt er iemand. En laat ze dan aub niet de fout maken om hem te behouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')