Niet eens tegen mij, maar gewoon in het wilde weg waardoor ik het ook hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is die spleetoog weer tegen je aan het blaten?
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik dacht zomaar dat het deze TT werd
Ik wist het ook al toen ik zag dat zij de laatste post hadquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik dacht zomaar dat het deze TT werd
Haha, dat was te verwachten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wist het ook al toen ik zag dat zij de laatste post had
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, als ik nou door 't slotje heen post hè, bij 't vorige topic.. mag ik dan hier de TT wijzigen?
Want dan heb ik officieel de lapo... enzo...
Doe maarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, als ik nou door 't slotje heen post hè, bij 't vorige topic.. mag ik dan hier de TT wijzigen?
Het was zo voorspelbaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wist het ook al toen ik zag dat zij de laatste post had
ik zie nergens regels dat je daar offcieel de lapo voor moet hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
ik hoopte er niet opquote:
Het bleek ijdele hoop.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie nergens regels dat je daar offcieel de lapo voor moet hebben
[..]
ik hoopte er niet op
Ach ik heb maar 5 jaar gekickboxed niet op nationaal niveau ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen, mijn 'roots' liggen ook in Limburg. Vader is er geboren en m'n oma van moeder's kant ook.
[..]
RIP mij.
[..]
Hoezo geen rijbewijs méér?
Echt hè, damn.. het niveau. De tyfus zeg. Ik blijf me er over verbazen.quote:Hallo Isdatzo,
Jou pva is goedgekeurd, je hebt net werk afgeleverd.. Ik heb ook een beoordelingsgedeelte betreft de planning. Dezed heb ik niet kunnen beoordelen omdat ik geen planning heb.
we hebben de tijd hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat rijbewijs, ja, lang verhaal
Nou, ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Lichamelijk iets ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ik heb maar 5 jaar gekickboxed niet op nationaal niveau ofzo![]()
En dat rijbewijs, ja, lang verhaal
lever dan ook gewoon een planning in.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Isdatzo het volgende:
WTF..
[..]
Echt hè, damn.. het niveau. De tyfus zeg. Ik blijf me er over verbazen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben bang dat ik dan ruzie krijg met de blauwe hierquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie nergens regels dat je daar offcieel de lapo voor moet hebben
volgens mij heb ik het ooit wel eens gelezen hier, maar óf ik verzin dat óf ik ben vergeten wat het ook al weer wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Lichamelijk iets ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |