quote:
quote:
Nee allang niet meer. In een dorpje bij Tiel. Ben even de naam kwijt.quote:
OKeequote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee allang niet meer. In een dorpje bij Tiel. Ben even de naam kwijt.
Was Jan er ook nog?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Tijdje niet geweest hier zeg!
Gisteren naar Tros Muziekfeest geweest. Was nog stik gezellig ook...
Uiteraard. Het waar is Yolanthe dan kon dan ook niet ontbreken....quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Was Jan er ook nog?
* Ole heeft het druk met alle SHO gates
En?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uiteraard. Het waar is Yolanthe dan kon dan ook niet ontbreken....
En wij maar zeieken in Nederland.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:56 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn we toch een waardeloos voetballand.
Ik blijf bij de dames.quote:
Sarpong, enige Ajacied in de selectie. Siem moest geblesseerd afhaken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Suijk het volgende:
En Cambuur tegen Roda en het lijsttrekkersdebat. Spelen er Ajacieden mee bij Nederland?
Zit in Limland, ferkansie te vierenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:53 schreef tong80 het volgende:
Waar blijft SCH trouwens. Zal ie Pinkpop niet hebben overleefd ?
Ja zoooo superheerlijk en ik ben heel erg verwend met aandacht. Voor, tijdens en na mijn sara wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef just me het volgende:
Fijne vakantie gehad, net niet meer jarige Bluezz ?
Tja, Menzo is nooit echt een penalykiller geweest, dus dat was logischquote:
Stanley was wel 1 van mijn meest favo keepers, na Gert Bals en Heinz Kroket.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:25 schreef Againzender het volgende:
Tja, Menzo is nooit echt een penalykiller geweest, dus dat was logisch
beter voor het voetbal, lijkt me !quote:
Heb je dat nog? Of was dat nog van vorig jaarquote:
Ik heb dit jaar weer macroquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je dat nog? Of was dat nog van vorig jaar
Oudjes ?quote:
Jij stemt toch altijd in het Bommelse bejaardenhuis?quote:
Als je ons gemeentenhuis zo wil noemenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij stemt toch altijd in het Bommelse bejaardenhuis?
Ach wat scheelt hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je ons gemeentenhuis zo wil noemen
goed zo!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef borisz het volgende:
Mijn democratische plicht ook weer vervuld.
En toen werkte hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:15 schreef tong80 het volgende:
Alles geprobeerd. Zegt ie op een gevenen moment trek de stekker er eens uit.
Nee natuurlijk nietquote:
Dat zie je tochquote:
ja, beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest hoor !quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:36 schreef dndiek het volgende:
BJOROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Hoe gaat ie daaro?
Rene Shuman weer bezig ? of Helmunt Lotti ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:37 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Frankrijk douze point gegeven.
Normaal geef ik België ook punten. Maar vind nu op een Elvis imitator stemmen not done.
Nee veel erger.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Rene Shuman weer bezig ? of Helmunt Lotti ?
Primaquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest hoor !
En met diekie diek ?
Cool.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef Againzender het volgende:
Haai
Ik zie zojuist dat de route van de vijfde Tour etappe bekend is. Laat die nou net door de plaats gaan waar wij altijd graag even op een terras gaan hangen, en laat het nou net in mijn vakantie zijn
een compleet rugbyteam, ik hoop dat je voldoende bier hebt!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
komen mijn kant op
De Tourquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef Againzender het volgende:
Haai
Ik zie zojuist dat de route van de vijfde Tour etappe bekend is. Laat die nou net door de plaats gaan waar wij altijd graag even op een terras gaan hangen, en laat het nou net in mijn vakantie zijn
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
een compleet rugbyteam, ik hoop dat je voldoende guinness hebt!
dit gaat mijn eerste etappe worden die ik ga zien als het goed gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
De Tour
Vorig jaar nog naar de etappe op de Alpe d'Huez gaan kijken
Ah, voor Alpe d'HuZes toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit gaat mijn eerste etappe worden die ik ga zien als het goed gaat.
Alpe d'Huez: mijn buurvrouwen hebben die bult heel vaak beklommen vandaag!
Alpe d'HuZes iddquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, voor Alpe d'HuZes toch?
Heb Theunisse daar nog zien winnen.
Ik was pas 9, maar kan het me wel herinneren. Ben vanaf 1985 bijna ieder jaar met m'n pa naar de alpenritten geweest van de Tour.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alpe d'HuZes iddDoet ze samen met haar vriendin. Studiegenoot die tegenwoordig voor KWF werkt heeft ook mee gedaan vandaag.
Damn, Theunisse zien winnen daar, gaaf! Heb het wel in Frankrijk gezien toen, maar wel op TV. Voordeel was wel dat de Fransen toen ook al dit soort etappes in het geheel uitzonden
Leuk zegquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik was pas 9, maar kan het me wel herinneren. Ben vanaf 1985 bijna ieder jaar met m'n pa naar de alpenritten geweest van de Tour.
Ja, je wordt er dan vanzelf wel gek van. Maar vroeger konden we 's ochtends voor de rit nog een berg oprijden, wat zwemmen in een zwembad en daarna de reclamecaravaan en renners bekijken, tegenwoordig staan er al campers 2 dagen vantevoren over de hele berg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leuk zeg
Eens kijken of ik onze kinderen ook zoiets kan meegeven
Dat wordt nog leuk met de tour volgend jaar op zondagquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ga dit jaar ook voor het eerst, naar de Mont Ventoux.
En natuurlijk pak ik volgend jaar mijn eerste Giro etappe mee, maar da's in Middelburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |