Zelfs dit is nu al verouderd,..... dat kan alweer zoveel mooier!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nerd TT
Vorig deel: 1336 Gijsjes bekijken hun financien
Huidig onderwerp: FFVII Remake
[ afbeelding ]
1337 h4x0rz pwn j00!quote:
Als het er uit ziet als die tech demo ben ik al tevreden. Ik ben niet zo'n onwijze graphicshoer, maar PSOne 3D ziet er niet uit op 40"quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelfs dit is nu al verouderd,..... dat kan alweer zoveel mooier!
FFV en FFVI kun je wel verwachten, IV was een redelijk succes op de DS volgens mij. De Seiken serie verwacht ik ook nog wel. Verder is S-E natuurlijk bezig met SaGa 2 (Final Fantasy Legend II) voor de DS.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zouden ze eigenlijk ooit nog met een port van Secret of Mana en remakes van FFVI en Xenogears op de DS komen?
Via remote play op een PSP is het al behelpen. Die oude 3D games zijn echt niet mooi verouderd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het er uit ziet als die tech demo ben ik al tevreden. Ik ben niet zo'n onwijze graphicshoer, maar PSOne 3D ziet er niet uit op 40"
Hahaha!quote:
Gijs, misschien kondigt Microsoft wel Halo Kart Racing aan!quote:
Nee laat ik staan, die Halo Wars doet me ook niks, en die andere Halo die einde jaar uitkomt, wacht ik ook nog wel even op reviews.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, misschien kondigt Microsoft wel Halo Kart Racing aan!![]()
![]()
Met uitgebreide MP modus!
Je hebt ook nog die nieuwe game van Blizzard toch? Blur ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:48 schreef Bastard het volgende:
Nee laat ik staan, die Halo Wars doet me ook niks, en die andere Halo die einde jaar uitkomt, wacht ik ook nog wel even op reviews.
Eind dit jaar CoD4:2Begin volgend jaar R.U.S.E
ergens nog Forza 3
Fuel? Die schijnt tegen te vallenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:53 schreef Magneet het volgende:
en die racegame ook nog, wat was het ook weer met heel veel vrijheid.
Vind je? Ik vind het wel erg tof om te zien... Beter dan die van afgelopen jaar met WWII settingquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Die nieuwe Call of Duty laat me tot dusver ook koud. Het ziet echt uit als meer van hetzelfde.
Ik doelde op CoD4. Die vond ik erg tof. MP beta veel gespeeld en de SP 2x doorgelopen. Maar deze ziet er uit als meer van hetzelfde.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vind je? Ik vind het wel erg tof om te zien... Beter dan die van afgelopen jaar met WWII setting
Ik vond de beta van CoD4 ook altijd wel gaaf, maar nooit aan de volledige game begonnen. Misschien dat ik CoD4:2 wel ga spelen, afhankelijk van wat er allemaal uitkomt rond november
ah ok.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuel? Die schijnt tegen te vallen
Misschien Gran Turismo 5 nieuws op de E3.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:09 schreef Bastard het volgende:
Ja voor de liefhebber wellicht, filmpjes zien er wel tof uit.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Die nieuwe Call of Duty laat me tot dusver ook koud. Het ziet echt uit als meer van hetzelfde.
Boeit me ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien Gran Turismo 5 nieuws op de E3.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Raad me nog eens een heerlijke film aan Gijs
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
van Ghibli of in zijn algemeenheid?
quote:
Poep ik op!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien Gran Turismo 5 nieuws op de E3.
sgoed!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:20 schreef Bastard het volgende:
@Neet, we hebben inmiddels grote enveloppen, ik zal hem (herrinering gezet in mn agenda) als het goed is vanavond op de bus doen voor je.
Is gewoon communicatie Gijs! Als ze nou maar even wachten met schieten totdat ik mijn huis verkocht hebquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
Damn...hopelijk zijn ze in Noord-Korea (weer) aan het bluffen.
VS bereiden zich voor op oorlog
quote:
Ja dat is hete poep daar hoor! Dat rommelt nu al een paar weken zo.. op de tv daar word constant uitgezonden dat ze klaar zijn voor oorlog.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
Damn...hopelijk zijn ze in Noord-Korea (weer) aan het bluffen.
VS bereiden zich voor op oorlog
Bevolking is volledig gehersenspoeld. Al het geld wordt aan wapenontwikkeling uitgegeven terwijl de ene na de andere hongersnood heerst. Doe je iets verkeerd dan vertrek je meteen naar een strafkamp.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:51 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... Noord Korea,... vind het echt verschrikkelijk voor de onderdrukte mensen daar. Ooit een documentaire gezien van iemand die NK ingesmokkeld was en opnamen maakte,.... prachtig land,... kansloze machthebbers. Superstrak regime,....
Probleem is dat Zuid-Korea dan waarschijnlijk eerst in de steentijd is geschoten.quote:Maar toch,... een scheet en het land wordt door de US en China naar de steentijd geschoten
Thanks Gijs!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weinig films gezien de laatste tijd Gijs. Maar van Ghibli is eigenlijk alles goed, vooral My Neighbour Totoro, Porco Rosso, Nausicaä of the Valley of the Wind, Spirited Away, etc..
Andere films? Parfume: the Story of a Murderer laatst gezien en die was erg tof. Wel een paar animé DVD's gekocht, maar die moet ik nog kijken: The Girl Who Lept Through Time en The Castle of Cagliostro.
Klinkt als zware shit!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:59 schreef Chocobo het volgende:
Thanks Gijs!
Gisteren 'Crossing Over' gezien,.... OMG
Verdrietige film,..... keek met mijn mond open,.... trillende lip en natte ogen! Was helemaal warm,... zware kost.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, al begonnen met Persona 4? Serieus! Ik heb gister weer dingen meegemaakt, wil je niet weten!![]()
Gijs ik moet alles nog ontvangen. Duurt altijd wel even. Er komen 3 titels aan:quote:
Heerlijk Gijs,... wil ook iets nieuws gamenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:32 schreef Bastard het volgende:
He lachen, morgen waarschijnlijk Battlefield: Bad Company in de bus![]()
Humor, dingen opblazen, bossen wegvagen, schieten, fun
Mja, niet te lastig of te te zware game, gewoon lekker weg gamen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk Gijs,... wil ook iets nieuws gamen
OMFG!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
[nerd]
Zojuist gesprek gehad met de ambtenaar van de burgerlijke stand. Als ik bij mijn geregistreerd partnerschap mijn ja-woord heb gezegd en mijn handtekening heb gezet wordt de victory-fanfare van FFVII gedraaid.
[/nerd]
Heb je hem gezien?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef Chocobo het volgende:
Wat een fantastische film,... wat een details,... prachtig!
[ afbeelding ]
Fantastisch,.... ben echt stil. Zwaaaaar aan het googlen op andere Ghibli filmsquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je hem gezien?ik moest op het laatst wel een traantje wegpinken.
Klikquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:32 schreef Bastard het volgende:
He lachen, morgen waarschijnlijk Battlefield: Bad Company in de bus![]()
Humor, dingen opblazen, bossen wegvagen, schieten, fun
Ik wil bij mijn begrafenis Aeris' Theme hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
[nerd]
Zojuist gesprek gehad met de ambtenaar van de burgerlijke stand. Als ik bij mijn geregistreerd partnerschap mijn ja-woord heb gezegd en mijn handtekening heb gezet wordt de victory-fanfare van FFVII gedraaid.
[/nerd]
Past dit niet meer bij jequote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil bij mijn begrafenis Aeris' Theme hebben
Nee. Wel een concert waar Joe Hisaishi (componist van zo'n beetje elke Ghibli film) dirigeert.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef Chocobo het volgende:
Strol, please zeg me dat jij de OST van Tonari no Totoro hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef Chocobo het volgende:
Fantastisch,.... ben echt stil. Zwaaaaar aan het googlen op andere Ghibli films![]()
Spirited Away draag ik in mijn hart,.... zo mooi,... maar Totoro Gijs,... boem,... net zo goed hoor. Die details,... die sfeer,... dat heerlijke verhaal. Ik ga er inderdaad nog een kijken. Bij Amazon.co.uk zijn de prijzen nog normaal zie ik. 8 pond per dvd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, kijk eerst Nausicaä of the Valley of the Wind en Porco Rosso. En dan Kiki's Delivery Service.
Spirited Away had je al gezien wa?
Heel mooi schijnt Grave of the Fireflies te zijn. Maar dat schijnt een enorme tranentrekker te zijn. Die durf ik niet te kijken. ;@
Totoro is mijn favoriet (zie blog).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spirited Away draag ik in mijn hart,.... zo mooi,... maar Totoro Gijs,... boem,... net zo goed hoor. Die details,... die sfeer,... dat heerlijke verhaal. Ik ga er inderdaad nog een kijken. Bij Amazon.co.uk zijn de prijzen nog normaal zie ik. 8 pond per dvd.
Porco Rosso trok me niet direct aan de hand van de trailer, maar Nausicaä of the Valley of the Wind wel. Ik ga die kijken binnenkort.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef Strolie75 het volgende:
Betoog van Wilder vandaag in de 2e kamer. Hij brengt het wel goed.
PVV: u kunt beiden een leuk betoog houden over Yo & Jan
Heerlijk zuur inderdaadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:![]()
Zag het vanmorgen op het nieuws.. die reactie van Femke
Ben benieuwd hoeveel PVV stemmers 4 Juni gaan stemmen
Het is eigenlijk een soort van mini verkiezingen, we zien wat de peilingen zijn.. mits de PVV stemmers naast roepen ook opstaan en gaan stemmen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk zuur inderdaad
Maar goed, Femke zou er ook alle begrip voor hebben als ze verkracht werd door 10 Marokkanen, 5 Surinamers en 20 Oost-Europeanen. Zolang het maar respectvol gebeurt.
Ik hoop dat ze een flink aantal zetels krijgen, genoeg om de boel eens flink op scherp te zetten.
Mijn stem heeft die!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk zuur inderdaad
Maar goed, Femke zou er ook alle begrip voor hebben als ze verkracht werd door 10 Marokkanen, 5 Surinamers en 20 Oost-Europeanen. Zolang het maar respectvol gebeurt.
Ik hoop dat ze een flink aantal zetels krijgen, genoeg om de boel eens flink op scherp te zetten.
In haar boek staat het misschien anders, maar bij Paul & Witteman (of DWDD) zat ze anders behoorlijk te relativeren hoor. Zelf gezien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:26 schreef Magneet het volgende:
uuuh het is gelul dat die vrouw het niet erg vond zie ook het stuk op de fp. Dat is iets dat Geert uit zijn duim gezogen heeft.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort van mini verkiezingen, we zien wat de peilingen zijn.. mits de PVV stemmers naast roepen ook opstaan en gaan stemmen natuurlijk.
Maar het is toch ook zo Gijs.. de vrouw word verkracht, en vind het niet erg omdat het respectvol gebeurd. Toen ik dat hoorde dacht ik ook bij mn eigen, de propoganda van ons linkskabinet is nog beter als ik dacht. Een Stockholm syndroom van heb ik jou daar.
En word alleen maar erger!
Nee, ik heb het zelf al een paar weken terug gelezen.. ze vond het erg maar ze heeft hem vergeven en heeft geen wrok, want hij was netjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:26 schreef Magneet het volgende:
uuuh het is gelul dat die vrouw het niet erg vond zie ook het stuk op de fp. Dat is iets dat Geert uit zijn duim gezogen heeft.
?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:30 schreef Magneet het volgende:
Geert mag wmb dood maar dat is een persoonlijke mening
Ah wilde je al smsén om veel plezier te wensen maar dacht, die slaapt nog ff uit nu het nog kanquote:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:31 schreef Bastard het volgende:
Waarschijnlijk is het gewoon een lelijk wijf die eindelijk weer eens een wip had.
Die linkse mensen zijn nog aggresiever dan de rechtse mensen hoor.. kijk maar naar protesten, en wie Pim vermoord heeftquote:
Oh ik zie het al.. was zij niet in de film 'double trouble' ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Valt wel mee.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Wilders__.html?p=4,2
Maar ze heeft wel wat schaapachtig.
Altijd makkelijker dan iemand met argumenten bestrijden. En die zijn bij links Nederland inmiddels wel op aangezien overduidelijk wat voor een ontzettende puinzooi ze ervan hebben gemaakt op het gebied van veiligheid en massa-immigratie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:30 schreef Magneet het volgende:
Geert mag wmb dood maar dat is een persoonlijke mening
Serieus man,.... ik trek die linkse shit ook niet. JP ook al helemaal niet. Maar ik wens hem of hun niet dood!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die linkse mensen zijn nog aggresiever dan de rechtse mensen hoor.. kijk maar naar protesten, en wie Pim vermoord heeft
Neet![]()
Van mij hoeft niemand dood.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:35 schreef Magneet het volgende:
Hej ik zag ook dat Frans Bauer wmb dood mag zal er niks aan missen dus al teveel moet je je daar niet van aantrekken
Morgen in een warme tent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah wilde je al smsén om veel plezier te wensen maar dacht, die slaapt nog ff uit nu het nog kan
Van mij hoeft hij geen premier te worden, maar wel zo groot dat ze niet meer om hem heen kunnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:37 schreef Magneet het volgende:
en ik zeg ook niet dat links altijd goed bezig is en idd zou wmb de politie het dubbele aan budget mogen krijgen en nog veel meer andere dingen wat echt wel rechts is maar zo iemand als Wilders zou niet goed zijn als die aan de macht kwam.
Ik vertrouw de uitslag nu al niet meerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:39 schreef Magneet het volgende:
en nu problemen fixen met die schijtsoftware waar de verkiezingsuitslagen van volgende week in geregistreerd worden want die meuk werkt voor geen meter.
Zo'n linkse rakker die de software van de verkiezingen beheerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vertrouw de uitslag nu al niet meer
mwah het tellen klopt wel dat gaat met de hand, uitslag zal alleen wta lang duren omdat die meuk iedere keer opnieuw opgestart moet worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vertrouw de uitslag nu al niet meer
Zal wel een eenvoudig scripje zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Zo'n linkse rakker die de software van de verkiezingen beheerd
Ok.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Makkelijke techniek voor hoor http://tiltshiftmaker.com/
Ze zijn zo bijzonder Gijs..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Het zijn schatjes Gijs!
Heb je goed gedaan.
quote:
Ze kan ook zooo woest worden.. meteen ontvlamt...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
geweldig!! De jongste lijkt zoooo op jou!
,..............................quote:
Van wie zou ze dat hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze kan ook zooo woest worden.. meteen ontvlamt...
Criminelen mogen dood.quote:
Ja, iedereen kijkt ook naar mij wat dat betreftquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, iedereen kijkt ook naar mij wat dat betreft
Maar moet er altijd zo om lachen.. en dan probeert ze bijvoorbeeld op een fiets te fietsen, maar ze kan nog niet trappen.. en dan begint ze aan het stuur te rukken en te brullen... je hoor haar zeggen "KLOTEE DINNGGG"
livecodes.nlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... waar zijn de M$points ook alweer goedkoop!
"Jasmijn je gaat naar bed"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mooi is dat. Ik vind het ook altijd geweldig als kinderen bijdehand gaan doen en uitspraken van ouders tegen ze gaan gebruiken
negeer eens niet waar wij net van stonden te kijken, komt er echt een derde aan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Jasmijn je gaat naar bed"
"Nee, jij gaat naar bed"
Neuh.. nog niet hoor Gijsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
negeer eens niet waar wij net van stonden te kijken, komt er echt een derde aan?
Thanks Gijs!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
livecodes.nl
Direct betalen met ideal en direct de code binnen. Als de code niet werkt (ze worden met de hand ingevoerd) kun je direct die dude bellen of MSNen. Hij is gewoon NL's
Serieus,.... dat wordt mijn DS musthave van het jaar!!!!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Site van die ene DS game: http://www.level5.co.jp/products/ninokuni/index.html
whehe, bij ons niet iig. Twee is genoeg en dit keer denkt Randa er ook zo overquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neuh.. nog niet hoor Gijs
Speel met het idee
Ik vind het enorm sfeervol! Level 5 is echt een prima developer zeg, ze stoppen echt liefde in hun games! Als het goed is komt Layton 2 dit jaar ook nog!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,.... dat wordt mijn DS musthave van het jaar!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
whehe, bij ons niet iig. Twee is genoeg en dit keer denkt Randa er ook zo over
,................ tering. Ze perst er eerst twee babies uit en dan nog moet zij onder het mesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope, Randa gaat een staafje laten plaatsen waardoor de eileiders dichtgroeien.
Ja als ze dat zo wil, prima tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
,................ tering. Ze perst er eerst twee babies uit en dan nog moet zij onder het mes
hey dat wil ze zelf!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
,................ tering. Ze perst er eerst twee babies uit en dan nog moet zij onder het mes
Level 5quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het enorm sfeervol! Level 5 is echt een prima developer zeg, ze stoppen echt liefde in hun games! Als het goed is komt Layton 2 dit jaar ook nog!
Ik moet zeggen dat die trailer wel erg gaaf is ja! Maar toch, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Die White Knight Chronicles trailer heeft me weer helemaal warm gemaakt voor dat spel
Het ziet er prachtig uit hoor.. dat zeker.. maar dit soort spellen zijn toch ook steeds meer van hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Level 5
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-white-knight/49803
Geweldig tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het ziet er prachtig uit hoor.. dat zeker.. maar dit soort spellen zijn toch ook steeds meer van hetzelfde.
Ik zie het verschil niet met dit en Lost Oddesey bijvoorbeeld.. allemaal zelfde shizzle, zoet verhaal, mooie filmpjes, veel lopen, dingen upgraden en omdebeurt vechten.
Jazeker, als je van het speltype houdt en je helemaal kan laten wegzakken in die wereld en het verhaal, zeker weten!quote:
Wilders is op een top een politiek beest, hij heeft het tot in de finesse helemaal door Gijs.. hij kent de media, bespeelt dat, hij zegt de juiste dingen op juiste tijdstippen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
En om even terug te komen op Wilders: http://www.dumpert.nl/med(...)lagerij_wilders.html
Hier slaat 'ie toch behoorlijk de plank mis hoor. Pechtold lult hem helemaal vastWilders heeft misschien een aantal aardige ideeën waar ik het zeker mee eens ben, maar hij slaat door en heeft geen doordachte plannen lijkt het wel soms. Remigratie prima, maar hoe pak je dat aan? Pechtold stelt hier een goeie vraag die niet beantwoord wordt.
Bovendien, laat die JSF nou maar gewoon komen. Ik denk echter dat dit een mooi compromis-punt is voor Wilders als hij mee mag regeren
Ik trekt dat soort nieuws niet Gijs... het is zooo zwak om een klein onschuldig kind te pakken omwege je eigen frustraties. Het is zo in en in treurig nieuws.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:34 schreef Magneet het volgende:
Kind komt om door huiselijk geweld
geen idee wat er precies gebeurd is maar de dader van dit MOET dood.
Lekker op dreef he, atoombom op nederland is dus niet zo slecht iedee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:34 schreef Magneet het volgende:
Kind komt om door huiselijk geweld
geen idee wat er precies gebeurd is maar de dader van dit MOET dood.
Er zijn er wel meer,... maar developers als Level 5 slaan bijna altijd raak. Goede games,... helemaal mijn genre. Het is de eerste echte RPG voor de PS3,... misschien dat ik daarom enthousiast ben. Grote open wereld zonder laden,... ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het ziet er prachtig uit hoor.. dat zeker.. maar dit soort spellen zijn toch ook steeds meer van hetzelfde.
Ik zie het verschil niet met dit en Lost Oddesey bijvoorbeeld.. allemaal zelfde shizzle, zoet verhaal, mooie filmpjes, veel lopen, dingen upgraden en omdebeurt vechten.
Die paar rotte appels zouden van de wereld moeten worden verbannen, houden we lekker de ruimte over.. geen fileleed meer, geen werkeloosheid, enzquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lekker op dreef he, atoombom op nederland is dus niet zo slecht iedee.
Het ging niet om WKCquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer,... maar developers als Level 5 slaan bijna altijd raak. Goede games,... helemaal mijn genre. Het is de eerste echte RPG voor de PS3,... misschien dat ik daarom enthousiast ben. Grote open wereld zonder laden,... ben benieuwd
MASH kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:23 schreef Bastard het volgende:
Ik ken de achtergrond helemaal niet van dat land.
Toppie!quote:
Ik zou hem zeker kijken als ik jou was, Strolie; desnoods met een doos tissues.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:59 schreef Strolie75 het volgende:
Heel mooi schijnt Grave of the Fireflies te zijn. Maar dat schijnt een enorme tranentrekker te zijn. Die durf ik niet te kijken.![]()
Ah,... het gaat over een zaalvoetbalteam die een dode koe cult opgestart is om zo Leet teksten in de Gregoriaanse kalender te plaatsen via een UDP port!quote:
Ja, ik las het verkeerd, dacht dat het over die DS game gingquote:
Sackboy in een Terminator settingquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.apple.com/trailers/focus_features/9/large.html![]()
Wel heel erg game-georienteerd die trailerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sackboy in een Terminator setting,..... kreeg geen kippenvel
!
Versus XIII, God of War, Trico. Daarvoor moet je die console hebben. Maar om nou te zeggen dat je flink wat mist als je geen PS3 hebt? Neuhquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:46 schreef Chocobo het volgende:
Zag Strol's post in PS3 en de onvermijdelijke dissen daarop. Is dat zo? Komt Splinter Cell niet op PS3? Serieus,... wat krijgt die domme console wel? Wat een fail weer zeg
Ja,... ik kocht hem ook voor FFXIII, MGS4 en God of War,... heb er pas 1 van gespeeldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Versus XIII, God of War, Trico. Daarvoor moet je die console hebben. Maar om nou te zeggen dat je flink wat mist als je geen PS3 hebt? Neuh
Toch wil ik 'm! Afhankelijk van de E3 koop ik er volgende week waarschijnlijk één
Wel knap,... mij boeit het niet zo. Maar ik val ook nog niet in de ouderen categorie. Ben wel slim genoeg om jonge gasten niet aan te spreken op hun gedrag. Geen zin in een stille tocht waar mijn naam op staat.quote:
Hij lijkt mij ook erg cool!quote:Op zondag 31 mei 2009 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Gister naar de nieuwe Star Trek geweest.
Praat film hoor!![]()
Ik vind Star Trek niet altijd leuk, maar dit was toch wel een van de betere films!quote:Op zondag 31 mei 2009 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Hij lijkt mij ook erg cool!
nog niet co-op wel een heel gaaf spel, heb hem net uitgespeeldquote:Op zondag 31 mei 2009 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
Met de jongens met wie ik veel left4dead heb gespeeld willen we een nieuwe 4 player co-op game spelen. Ik denk aan Rainboe Six Vegas 2. Zijn er Gijsjes die deze hebben gespeeld? Ervaringen? Hype?
Dat zit er in ja, 4P co-op Story Mode niet. Dat is maximaal 2 human met 2 AI. RSV1 heeft wel 4P story mode co-opquote:Op zondag 31 mei 2009 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Zolang er maar 4-man terrorist hunt inzit.
Tam moest er om 0600 uur uit voor dr werk, en Jasmijn word dan ook wakker dus ja.. dan begint mijn dag dus ook weerquote:Op zondag 31 mei 2009 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Morgen trouwens B,.... ben je altijd zo vroeg op om de hond uit te latenHoe is het met het beestje eigenlijk?
Heel leuk gedaan zoquote:Op zondag 31 mei 2009 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
B!
Tarot voor de E3: http://www.destructoid.co(...)ctions--133545.phtml
Ouwe hoerenloper!quote:Op zondag 31 mei 2009 18:21 schreef kepler het volgende:
Laatste dagen Thailand
Heb nu mijn duikdiploma gehaald, mag zelf duiken tot 30 meter diep
Fieeetsen ook,... klinkt heerlijk Gijs. Noem eens wat afstanden. Van waar naar waar?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Goedenavond!
Vandaag de hele dag buiten...gefietst!En ik vond het nog leuk ook.
Van Heiloo naar Driebergen. Beetje kriskras door de polder. Iets van 30 km totaal geloof ik. Je heb nog best mooie stukjes groen in Noord-Holland.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fieeetsen ook,... klinkt heerlijk Gijs. Noem eens wat afstanden. Van waar naar waar?
Klinkt lekker Gijs,... zelf door de bossen gewandeld met de kids! Heerlijk,...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van Heiloo naar Driebergen. Beetje kriskras door de polder. Iets van 30 km totaal geloof ik. Je heb nog best mooie stukjes groen in Noord-Holland.Nog met een suf pontje gegaan!
Het is meer dan alleen randstad.
Ik wilde net aan jou vragen welke stream ik morgen het beste kan bekijken.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:07 schreef Chocobo het volgende:
Strol, Noot,.... gaan jullie er ook voor zitten morgenavond,... 19:30 toch? Welke stream pakken jullie? Wordt nu wat enthousiaster, echter ik verwacht niet veel van deze E3,...!
Natuur...heerlijk!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt lekker Gijs,... zelf door de bossen gewandeld met de kids! Heerlijk,...
IGN was vorig jaar heel goed, maar ben zo bang dat ze traag zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wilde net aan jou vragen welke stream ik morgen het beste kan bekijken.
Ik vind elke E3 eigenlijk wel leuk. Maar meestal blijf ik teleurgesteld achter.Ik ben wel benieuwd naar de persconferentie van M$. Ze hebben nog weinig lekken gehad.
Is die niet overloaded straks Gijs?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Xbox conferentie kijk ik via Xbox.com
Dan start ik een andere stream op. Dat zie ik morgen allemaal wel hoorquote:
Wat is je MSN eigenlijk?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:16 schreef Chocobo het volgende:
E3 wordt een fail denk ik. Microsoft met die tering Master ChiefGa toch eens fietsen man
Verder verwacht ik een Gears of Wars 3 aankondiging,.... tja leuk! Ik kan me niet voorstellen dat ze me gaan shockeren.
Maar ja,... over de Sony persconferentie wil ik het al helemaal niet hebben. Alles is al gelekt. Trico, nieuwe PSP, FFVII PSN, en ja dan de standaard poep over hoe goed Uncharted 2 wel niet gaat worden. Ja dat begrijp ik ook wel ja,.... oh en God of War 3 zal vast leuk zijn, maar ook hier geen shock.
NintendoHier verheug ik me stiekum het meest op. Als ze een Mario/Zelda game aankondigen die echt vernieuwend is ga ik juichen,... maar ik voel een fail aankomen.
Toch,... al met al heb ik er zin in. Meer als vorig jaar. Bakkie koffie,.... eens even lekker voor zittenBijpraten via een MSN chat met Strol en Noot
Remake FFVII aankondiging is voorvocht,.... dat zou ik niet verwachten in ieder geval en als ze gameplay beelden hebben dan praat ik over shock,... dat zou mijn E3 nieuws zijn!!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is je MSN eigenlijk?
Ik verwacht overigens wel veel van de E3. Als Sony dit allemaal laat lekken, wat willen ze dan op de E3 wel niet laten zien?![]()
Die FFVII PSN release is natuurlijk ook gewoon puur voor de remake, wat Rare met Banjo heeft gedaan zeg maar.
Laten we maar gewoon via Fok posten. MSN gebruik ik al 10 jaar niet meer Gijsquote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet een MSN aanmaken,... weet mijn oude niet meer
FFVII zou de megatons der megatons zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Remake FFVII aankondiging is voorvocht,.... dat zou ik niet verwachten in ieder geval en als ze gameplay beelden hebben dan praat ik over shock,... dat zou mijn E3 nieuws zijn!!
Ik weet niet wanneer ik tevreden ben eigenlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Remake FFVII aankondiging is voorvocht,.... dat zou ik niet verwachten in ieder geval en als ze gameplay beelden hebben dan praat ik over shock,... dat zou mijn E3 nieuws zijn!!
Alleen als ie Xbox exclusief isquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
FFVII zou de megatons der megatons zijn.
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet,.... wil ik eigenlijk zo houdenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laten we maar gewoon via Fok posten. MSN gebruik ik al 10 jaar niet meer Gijs
En weer vroegquote:
Ik werd om 0445 wakker gemaakt.. meisje weer naar bed gebracht, 20 minuten later weer.. weer naar bed gebracht.. en half uurtje later was het weer bal.. dus ben maar begonnen vandaag.quote:
Hier slapen ze ook amper en ze zeuren verschrikkelijk,....quote:Op maandag 1 juni 2009 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd om 0445 wakker gemaakt.. meisje weer naar bed gebracht, 20 minuten later weer.. weer naar bed gebracht.. en half uurtje later was het weer bal.. dus ben maar begonnen vandaag.
Lig er savonds dan weer vroeger in
Ik gebruik eigenlijk alleen maar itunes. Als je eenmaal alle relevante info goed hebt ingevoerd is het fantastisch om te gebruiken.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes ik wordt gek van Media Player en I-tunes,... een hoop van mijn songs en albums krijg ik gewoon niet goed gesorteerd. Hoe doen jullie dat momenteel?
Mapje 'muziek' met alles door elkaarquote:Op maandag 1 juni 2009 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes ik wordt gek van Media Player en I-tunes,... een hoop van mijn songs en albums krijg ik gewoon niet goed gesorteerd. Hoe doen jullie dat momenteel?
Dat zeuren komt smiddags ook goed op gang.. vanaf uurtje of 3.. allebei in mineurstemming. Heb net maar nijntje aangezet, altijd goedquote:Op maandag 1 juni 2009 08:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier slapen ze ook amper en ze zeuren verschrikkelijk,....
Krijg er een punthoofd van!
Yup. IKEA kan met Karvan Cevitam staat klaar. IGN en Gamespot lopen. Helemaal klaarquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het was gewoon een overbodige vraag.
Als jij na 4 jaar nog steeds niet doorhebt dat Rare in handen is van MS zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken om je levenswijze.
Hier ookquote:Op maandag 1 juni 2009 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
Tellertje afgelopen op Gamespot, maar er gebeurt niks.
Altijd hetzelfde Gijs,... de navigatie is een drama,... het vinden van een stream is een drama,.... tis een dramaquote:Op maandag 1 juni 2009 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
Elk jaar hetzelfde gezeik...hoe zo technische ontwikkeling?
Geen Beatles fan?quote:
Geval dat stream fail,... tis 2009 Gijs!quote:
IGN Gijs. Loopt als een zonnetjequote:Op maandag 1 juni 2009 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geval dat stream fail,... tis 2009 Gijs!
Edit: Ah,... gametrailers houd er ook mee op!Ik ga ermee stoppen denk ik.
MET EEN ECHT BOARD. ZONDER WIELTJES!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)rence/microsoft?hd=1
Doet het!
Tony Hawk WHOOOOOOOOOOOOO!!!
Wordt er ook niet echt warm van...quote:Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
Dat lopen op die cliff,.........Spel voor ander publiek!
Ik haat dit,... gevoel dat ik van alles gemist heb. Je ziet ook echt geen hol. Beetje gokken en schieten,... heb ik al genoeg gedaan.quote:
http://e3.gamespot.com/press-conference/quote:Op maandag 1 juni 2009 20:00 schreef Bastard het volgende:
Als iemand een stream heeft als het is afgelopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |