Pijpbekkie!quote:
Dat ziet er best indrukwekkend uitquote:Op maandag 25 mei 2009 10:44 schreef Bastard het volgende:
http://www.xboxonly.nl/vi(...)_2_-_Reveal_Trailer/
OMG!!
Ik was afgelopend weekend in Maastricht. De stad zag zwart van het winkelend publiek! Echt enorm vol! En allemaal met winkeltassen. Met die crisis valt het wel mee geloof ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Ontopic: Bijna 40 procent van de Nederlanders heeft op dit moment een lening lopen of staat rood op de betaalrekening.
Nederlanders shoppen vooral voorzichtig door crisis
Ik kom aan het eind van de maand ook altijd rood uit, maar dat is maar tijdelijk. Komt vanzelf weer goed.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Ontopic: Bijna 40 procent van de Nederlanders heeft op dit moment een lening lopen of staat rood op de betaalrekening.
Nederlanders shoppen vooral voorzichtig door crisis
Ja joh, bij ons op werk was het met Hemelvaart enorm druk. Dubbele dagomzet gedraaid zowat.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was afgelopend weekend in Maastricht. De stad zag zwart van het winkelend publiek! Echt enorm vol! En allemaal met winkeltassen. Met die crisis valt het wel mee geloof ik.
ik klikte, maar die shit werkt nooit.quote:
deel 1337 of dat gifje?quote:
deel 1337 .. we begonnen meen ik met "Annies verjaardag topic" deeltjes.quote:
Plus dat we vier jaar terug al 1000 haddenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
deel 1337 .. we begonnen meen ik met "Annies verjaardag topic" deeltjes.
We hebben in de tussentijd wel een leegloop van Gijsjes gehad wa?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Plus dat we vier jaar terug al 1000 hadden![]()
1000 GIJSJES !
Er is niet veel meer over neequote:Op maandag 25 mei 2009 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We hebben in de tussentijd wel een leegloop van Gijsjes gehad wa?
vier jaar gelden alquote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1000 GIJSJES !
Ja maar de snelheid is er nu wel een beetje uit, eerder waren het wel 2 topics per dag vlgs mijquote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1000 GIJSJES !
Op zich een leuk plan, komt alleen niet van de grondquote:Op maandag 25 mei 2009 11:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
vier jaar gelden alWe moetene cht een keer met z'n alle iets gaan doen. Desnoods met alle Gijsjes en koters naar de efteling ofzo.
Ik krijg haast zin om CoD4 nog eens de SP te gaan spelen zodat ik er weer een beetje in zit.. was vorige keer zo rushen om het allemaal maar eens gezien te hebben, snel de MP doen.quote:
dat warenw el topdagen ja. Maar goed er zijn er idd best veel weg : L_D, ChOas, Slurfer, Neger, de Nexiums, Tijgertquote:Op maandag 25 mei 2009 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar de snelheid is er nu wel een beetje uit, eerder waren het wel 2 topics per dag vlgs mij
true, 28 juni doen?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zou al blij zijn als we een terrasje Annie's voor elkaar kregen.
Nuon, Nadientje en dr vriend, Ker en zn klonen, William, etcquote:Op maandag 25 mei 2009 12:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat warenw el topdagen ja. Maar goed er zijn er idd best veel weg : L_D, ChOas, Slurfer, Neger, de Nexiums, Tijgerten og wat meer
Dat ga ik ws niet redden, weekend ervoor is namelijk mijn vrouw vrij, dat weet ik zeker ivm gepland tuinfeestje. Aangezien ze om het weekend moet werken..quote:
Gezellig, en beter als Annie's aangezien het bier gratis is. Hoe laat worden we verwacht?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef Bastard het volgende:
Dat ga ik ws niet redden, weekend ervoor is namelijk mijn vrouw vrij, dat weet ik zeker ivm gepland tuinfeestje. Aangezien ze om het weekend moet werken..
ja idd die ook. Lampie komt nog vaak genoeg op FOK! alhoewel ze binnenkort helemaal stopt als crew dus dan zal ze wel niet meer op FOK! komenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nuon, Nadientje en dr vriend, Ker en zn klonen, William, etc
ik neem wel een paar kratten Budels mee voor jequote:Op maandag 25 mei 2009 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gezellig, en beter als Annie's aangezien het bier gratis is. Hoe laat worden we verwacht?
Ik las vlgs mij nog laatste een heel eerbetoon voor haar in MEDquote:Op maandag 25 mei 2009 12:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja idd die ook. Lampie komt nog vaak genoeg op FOK! alhoewel ze binnenkort helemaal stopt als crew dus dan zal ze wel niet meer op FOK! komen
Ik denk er nog over om het een Amerikaans feestje te makenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gezellig, en beter als Annie's aangezien het bier gratis is. Hoe laat worden we verwacht?
sja meer dan het dubbele aantal posts dan nr2 dus das best ok.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik las vlgs mij nog laatste een heel eerbetoon voor haar in MED
Dat is nog verdraaid lekker spul anders!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik neem wel een paar kratten Budels mee voor je
uhuh en wat flesjes Achelse Kluis drinkt ook al heerlijk weg!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is nog verdraaid lekker spul anders!
En dan is het tegenwoordig nog hoofdzakelijk GAM shizzle geworden hier, eerder werd er nog wel eens gewoon geluldquote:Op maandag 25 mei 2009 12:38 schreef Scarface2004 het volgende:
teringjantje dan gaat deze reeks niet meer zo hard als eerst.
topique nummer 1000 4 jaar geleden, in die tussentijd 336 topics bijgekomen.
Maarja wat doe je eraan
er is denk ik nog 1/3 van het aantal mensen over dus dan krijg je dat.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:38 schreef Scarface2004 het volgende:
teringjantje dan gaat deze reeks niet meer zo hard als eerst.
topique nummer 1000 4 jaar geleden, in die tussentijd 336 topics bijgekomen.
Maarja wat doe je eraan
Ook trappist bier toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh en wat flesjes Achelse Kluis drinkt ook al heerlijk weg!
ja juist en de niet-gamers hebben zogenaamd allemaal geen tijd meer. Scheelt natuurlijk ook dat de meesten nu geen tijd meer hebben overdag en te druk bezig zijn met werken of doen alsof.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan is het tegenwoordig nog hoofdzakelijk GAM shizzle geworden hier, eerder werd er nog wel eens gewoon geluld
heerlijk trappistje idd.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook trappist bier toch?
Mooi is het daar Achelse kluis, mooie oprijlaan ook
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:39 schreef Bastard het volgende:
En dan is het tegenwoordig nog hoofdzakelijk GAM OUD shizzle geworden hier, eerder werd er nog wel eens gewoon geluld
nope de mensen die daar echt zwaar aan verslaafd waren zitten nog hier.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Volgens mij heeft die gekke wereld van warcraft er ook wat mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |