quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef Linda2205 het volgende:
Enne, huup, kijken ze bij jou ook zo mispreizend naar je buik? (Omdat jij ook er vrij jong uit zag, vertelde je een keer) Ik word soms echt aangekeken of ik de sloerie van de stad ben ofzo...
niet in mn gezicht, dat dan weer nietquote:
JA! Broer van mn vriend laatst ook zo'n opmerking. Ik: Wat? Hij: nouja, het was toch een ongelukje? Ik: Neee! Hij: maar dat denkt de hele familie!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niet in mn gezicht, dat dan weer niet![]()
maar ja, dat heb k nu wel al een aantal keer mogen horen.
Het stomme is, ik vind het vooral vervelend omdat men dan per definitie lijkt te denken dat mijn kind een 'foutje' is terwijl dat heul niet zo isheel raar om daar zo over te denken misschien maar dat voelt heel naar.
trieste mensen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niet in mn gezicht, dat dan weer niet![]()
maar ja, dat heb k nu wel al een aantal keer mogen horen.
Het stomme is, ik vind het vooral vervelend omdat men dan per definitie lijkt te denken dat mijn kind een 'foutje' is terwijl dat heul niet zo isheel raar om daar zo over te denken misschien maar dat voelt heel naar.
Misschien waren die huwelijken van hun allemaal moetjes ofzo, toentertijd...dat ze er daarom zo negatief over doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:40 schreef oeke het volgende:
Eigenlijk wel raar van vooral die oude dames, waarschijnlijk waren zij zelf toch ook op 'jonge' leeftijd zwanger....
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:44 schreef Stiemie het volgende:
Toen ik zwanger was van Linde heb ik ook eens de opmerking gehoord van "Kijk een kind met een kind". Ik was 31Ik heb maar gezegd dat we er niet allemaal meteen oud en verlopen uit kunnen zien na ons 30e
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
En 1 meter kind in je buik ?![]()
Je gaat goehoed !!!
Ow, dat kan ik me voorstellen ja, dat dat ontroerend was met je oma! Wat lief zeg, ook dat ze zulke dingen eerlijk vertelde. Mijn durft niet eens tampon te zeggen, laat staan over haar eigen zwangerschappen te praten!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef oeke het volgende:
Nouja, StiemieWat een rare mensen heb je toch!
Linda, ik ben 34. Ik had eigenlijk iets eerder zwanger willen zijn, maar het duurde hier wat langer voor het lukte. Gelukkig echt nog net voordat ik met Clomid begon.
En dat zal het wel zijn, met die oude dames, dat ze vroeger geen keus hadden. Mijn oma (92) vertelde me van de week dat ze na de 4de naar het baas in eigen buik huis was gegaan, en ze is heel christelijk, omdat ze vond dat het wel even genoeg was. 'Helaas' was ze alweer zwanger van de 5de. Die natuurlijk heel gewenst was. Was een ontroerend gesprekje.
Heel veel sterkte AE. Heel rustig aan doen nu. Nog maar heel even doorzettenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:00 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ik heb wel erg veel harde buiken nu (maak me denk ik toch een beetje te druk)En dat toucheren was ook helmaal niet fijn vanmorgen trouwens, wat een rotgevoel geeft dat
![]()
ah oke, ik zal wel als eerste uitgeteld zijn van deze groep dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:26 schreef tessie het volgende:
Karin, ik weet eigenlijk niet precies wanneer bij ons de laatste les is van de pufclub, maar er zit in ons groepje ook een meisje die al een paar weken verder was dan ik. Zij zou de laatste les waarschijnlijk ook niet mee kunnen doen, omdat ze dan al bevallen zou zijn ws. Ik zou wel gewoon gaan, en gewoon aangeven dat je er ws. de laatste keer (of laatste 2 keer missschien wel) niet bij kan zijn, dus of ze de belangrijke dingen dan ff zo inplannen dat je die nog wel meekrijgt...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Chan het volgende:
FTA jeetje zeg, succes met rustig aan doen!
Of ik ben er heel erg blind voor, of ik heb echt nog geen rare blikken gehad of opmerkingen over hoe jong ik wel niet ben en dat mn leven nu over is. Ik ben 25 maar word altijd een jaar of 5 jonger geschat, dus ik had wel veel opmerkingen verwacht eigenlijk..
Het kamertje is vandaag gebracht, maar er is van alles mis meebeschadigd en een handleiding die ontbreekt... Echt nogal een domper, had me zo verheugd op kleertjes inruimen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was interessant maar tegelijkertijd ook eng vond ik. Ik heb nu een natuurlijke bevalling gezien, een tweelingbevalling, 2 stuitbevallingen, een keizersnee en alles daarom heen.
Bij de eerste bevalling zat ik ineens te huilenJeetje dat was echt onverwacht
Maar het was zo mooi dat de moeder meteen, bijna wanhopig, tussen haar benen naar haar kindje graaide, ze wilde het zó graag meteen bij zich hebben
Ik kreeg ook ineens de bibbers, want met die vena cava kan ik niet gewoon op mijn rug bevallenEn op mijn zij lijkt me nou ook niet zo geweldig
Volgende week toch maar even met mijn gyn bespreken. En mijn meisje ligt nu nog in stuit, na die stuitbevallingen gezien te hebben kreeg ik helemaal de kriebels. Gelukkig heeft ze nog een week of 8 om te draaien... Brr het komt wel steeds dichterbij zo...
Heb trouwens veel last weer van harde buiken en pijn in mijn buik na 2 uur op een oncomfortabele stoel gezeten te hebben.Ik moet er nog steeds aan wennen hoor, die ongemakjes.
#geen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef DuchessX het volgende:
Zooo we zijn terug van de voorlichting over bevallen in het ziekenhuis....Juup© vond de cake erg lekker en alle beelden zeer interessantIk vond het wel ietsje minder, al die bevallende vagina's op zo'n huge scherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker 5 cm
![]()
mn schoonmoeder vindt het nodig om iedere keer heel blij te vertellen dat zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speciaal voor Duchess onder een spoiler
echt hoor, in de categorie "dingen die je niet wilt horen voor je bevalling" en de categorie "dingen die je niet wilt weten over je schoonmoeder![]()
![]()
Daarom moeten mannen ook niet alle vrouwendingen willen weten. Het is en blijft een vrouwending, het hele zwanger zijn. Hoe je het ook went of keert.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Daarom moeten mannen ook niet alle vrouwendingen willen weten. Het is en blijft een vrouwending, het hele zwanger zijn. Hoe je het ook went of keert.
Dat is slechtquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Chan het volgende:
FTA jeetje zeg, succes met rustig aan doen!
Of ik ben er heel erg blind voor, of ik heb echt nog geen rare blikken gehad of opmerkingen over hoe jong ik wel niet ben en dat mn leven nu over is. Ik ben 25 maar word altijd een jaar of 5 jonger geschat, dus ik had wel veel opmerkingen verwacht eigenlijk..
Het kamertje is vandaag gebracht, maar er is van alles mis meebeschadigd en een handleiding die ontbreekt... Echt nogal een domper, had me zo verheugd op kleertjes inruimen..
Psies!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Dus wij hoeven dat niet te weten, en als het wel gebeurd en dus niet weten wat het is en geen steun kunnen geven dan mag er op ons gezeken worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |