abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69503497
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef Linda2205 het volgende:

Enne, huup, kijken ze bij jou ook zo mispreizend naar je buik? (Omdat jij ook er vrij jong uit zag, vertelde je een keer) Ik word soms echt aangekeken of ik de sloerie van de stad ben ofzo...

het scheelt per keer wel hoor, blikken varieren van vertederd en aangenaam verrast tot vragende gezichten en iets wat zich nog het best laat omschrijven als *Hngmpf*
Men kijkt maar dat maakt me op zich niet zo uit, wat ik wel vervelend vind zijn opmerkingen op net te hard volume als "ik had het echt weg laten halen hoor " en "damn, zo jong, je leven is over "
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69503555
zeggen ze dat Huup??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69503594
vooral oude oma-tjes doen het. Mn vriend valt het ook op, die zegt ook weleens *met wijzende vinger* "draai je ff om, die en die vindt jou nogal interessant" en dan staat daar echt zo'n vrouw ongeveer met open mond en minachtende blik je aan te kijken..

en dat zeggen heb ik nog niet gehad. Dan zou ik ze een stoot voor hun harses geven (met mn buik ). Heb jij die neiging niet? (alhoewel mensen van mn eigen leeftijd het wel zeggen, maar dat vind ik dan meer te begrijpen dan als ouderen je zo veroordelen)
Lotte!
Noah!
pi_69503629
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Vicky het volgende:
zeggen ze dat Huup??
niet in mn gezicht, dat dan weer niet
maar ja, dat heb k nu wel al een aantal keer mogen horen.
Het stomme is, ik vind het vooral vervelend omdat men dan per definitie lijkt te denken dat mijn kind een 'foutje' is terwijl dat heul niet zo is heel raar om daar zo over te denken misschien maar dat voelt heel naar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69503664
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:37 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Het stomme is, ik vind het vooral vervelend omdat men dan per definitie lijkt te denken dat mijn kind een 'foutje' is terwijl dat heul niet zo is heel raar om daar zo over te denken misschien maar dat voelt heel naar.
JA! Broer van mn vriend laatst ook zo'n opmerking. Ik: Wat? Hij: nouja, het was toch een ongelukje? Ik: Neee! Hij: maar dat denkt de hele familie!

Lotte!
Noah!
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:40:05 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69503713
Kan ik me voorstellen Huup, net alsof je met hangende schouders zou moeten lopen ofzo terwijl jullie zeer bewust een keuze voor een kindje gemaakt hebben!
pi_69503730
Jemig zeg, wat onbeleefd! En waarom kunnen mensen niet gewoon blij voor je zijn. Ik ben wat dat betreft echt oost indisch doof. Ik heb nog geen nare opmerking gehoord. maar ik ben ook wel wat ouder, dat scheelt waarschijnlijk.
Eigenlijk wel raar van vooral die oude dames, waarschijnlijk waren zij zelf toch ook op 'jonge' leeftijd zwanger....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69503811
Wauw, jullie zijn zo snel! Ik ben maar aan het verbeteren en nadenken en dan staan er al weer zoveel reacties!

Afijn, ik heb hier wel weer een excuus gezien om die lekkere reep chocola open te maken!
pi_69503837
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:37 schreef huuphuup het volgende:

[..]

trieste mensen!

idd, alsof je, als je jong bent, altijd maar zwanger bent door een foutje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69503844
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:40 schreef oeke het volgende:
Eigenlijk wel raar van vooral die oude dames, waarschijnlijk waren zij zelf toch ook op 'jonge' leeftijd zwanger....
Misschien waren die huwelijken van hun allemaal moetjes ofzo, toentertijd...dat ze er daarom zo negatief over doen

Hoe oud ben je Oeke, als ik vragen mag?
Lotte!
Noah!
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:44:31 #211
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69503853
Toen ik zwanger was van Linde heb ik ook eens de opmerking gehoord van "Kijk een kind met een kind". Ik was 31 Ik heb maar gezegd dat we er niet allemaal meteen oud en verlopen uit kunnen zien na ons 30e
pi_69503873
das ook erg Stiemie!
Ze schatten mij meestal jonger... maar ik heb nog nooit een opmerking gehad...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69503887
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:44 schreef Stiemie het volgende:
Toen ik zwanger was van Linde heb ik ook eens de opmerking gehoord van "Kijk een kind met een kind". Ik was 31 Ik heb maar gezegd dat we er niet allemaal meteen oud en verlopen uit kunnen zien na ons 30e
Way to go!
Lotte!
Noah!
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:45:55 #214
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69503895
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

En 1 meter kind in je buik ?
Je gaat goehoed !!!
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:50:37 #215
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_69504059
Ik heb even bijgelezen om te zien hoe het gaat met Rocka en haar knul, BE en haar BEebie, Memmel en haar Harry en alle anderen!

Wat blijft het een mooi topic! En een ver-van-mijn-bed-show!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_69504090
Nouja, Stiemie Wat een rare mensen heb je toch!

Linda, ik ben 34. Ik had eigenlijk iets eerder zwanger willen zijn, maar het duurde hier wat langer voor het lukte. Gelukkig echt nog net voordat ik met Clomid begon.

En dat zal het wel zijn, met die oude dames, dat ze vroeger geen keus hadden. Mijn oma (92) vertelde me van de week dat ze na de 4de naar het baas in eigen buik huis was gegaan, en ze is heel christelijk, omdat ze vond dat het wel even genoeg was. 'Helaas' was ze alweer zwanger van de 5de. Die natuurlijk heel gewenst was. Was een ontroerend gesprekje.
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:53:17 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69504155
PM!

[ Bericht 53% gewijzigd door BE op 28-05-2009 21:07:29 ]
pi_69504445
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef oeke het volgende:
Nouja, Stiemie Wat een rare mensen heb je toch!

Linda, ik ben 34. Ik had eigenlijk iets eerder zwanger willen zijn, maar het duurde hier wat langer voor het lukte. Gelukkig echt nog net voordat ik met Clomid begon.

En dat zal het wel zijn, met die oude dames, dat ze vroeger geen keus hadden. Mijn oma (92) vertelde me van de week dat ze na de 4de naar het baas in eigen buik huis was gegaan, en ze is heel christelijk, omdat ze vond dat het wel even genoeg was. 'Helaas' was ze alweer zwanger van de 5de. Die natuurlijk heel gewenst was. Was een ontroerend gesprekje.
Ow, dat kan ik me voorstellen ja, dat dat ontroerend was met je oma! Wat lief zeg, ook dat ze zulke dingen eerlijk vertelde. Mijn durft niet eens tampon te zeggen, laat staan over haar eigen zwangerschappen te praten!

En fijn dat het toch nog gelukt is, geniet je er vast dubbel zo veel van
Lotte!
Noah!
pi_69504632
Is ook heel bijzonder dat ze zo open erover praat, lijkt wel alsof ze hoe ouder hoe opener wordt. Vroeger was alles taboe en moeilijk, maar ze is steeds milder geworden.
pi_69504689
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:00 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ik heb wel erg veel harde buiken nu (maak me denk ik toch een beetje te druk) En dat toucheren was ook helmaal niet fijn vanmorgen trouwens, wat een rotgevoel geeft dat
Heel veel sterkte AE. Heel rustig aan doen nu. Nog maar heel even doorzetten
pi_69504823
Jeetje, ik denk niet dat ik alles heb onthouden.... kletskousen!

AE, balen dat er nog 0,0 verweking was!
Hopelijk gaat de gel dan snel zijn werk doen, en heb je snel je kleintje in de armen!

FTA, sterkte ermee!

Tan, wat een lief kuikentje, hartstikke mooi hoor!

Vrouwtje Theelepel, gefeliciteerd met de zwangerschap.

Nijna, succes met verhuizen, en wie weet tot gauw...!

Jeetje, Stiemie, pas je niet meer tussen het kinderzitje en het zadel? Ik kan er nog ruim tussen! Wel fijn, want ik vind het zo gezellig met Meike voorop....

Kreeg vandaag eindelijk de brief voor de zwangerschapsgym. Maar nu start ie pas 21 juli....vlak voor mijn verlof. Dat betekent dat de laatste les 1 week voor mijn uitgerekende datum is.... (meike is met 39 weken geboren) Wat nu?
Ik bel ze maar even denk ik....heb ook geen idee of het nog te doen is om helemaal op het eind nog naar de pufclub te gaan. LLM? Wat denken jullie hiervan?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:13:14 #222
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69504827
Mijn broer en schoonzus zijn terug van huwelijksreis naar Oostenrijk en Italie. En ze hebben een buitengewoon hilarische lederhosen voor Harry meegenomen!

Als het vannacht zou beginnen, dan komen zij hier slapen en oppassen. En morgen neemt mijn schoonzusje Anna mee naar de speeltuin!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69504868
dat vraagt om een foto Memmel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:20:42 #224
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69505034
Karin ik pas er echt zo goed als niet meer tussen. Nou moet ik wel zeggen dat ik een erg kleine fiets heb en dat mijn zadel op de allerlaagste stand staat. Ben niet zo heel groot en geen fietstalent zeg maar
pi_69505211
Karin, ik weet eigenlijk niet precies wanneer bij ons de laatste les is van de pufclub, maar er zit in ons groepje ook een meisje die al een paar weken verder was dan ik. Zij zou de laatste les waarschijnlijk ook niet mee kunnen doen, omdat ze dan al bevallen zou zijn ws. Ik zou wel gewoon gaan, en gewoon aangeven dat je er ws. de laatste keer (of laatste 2 keer missschien wel) niet bij kan zijn, dus of ze de belangrijke dingen dan ff zo inplannen dat je die nog wel meekrijgt...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69505380
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:26 schreef tessie het volgende:
Karin, ik weet eigenlijk niet precies wanneer bij ons de laatste les is van de pufclub, maar er zit in ons groepje ook een meisje die al een paar weken verder was dan ik. Zij zou de laatste les waarschijnlijk ook niet mee kunnen doen, omdat ze dan al bevallen zou zijn ws. Ik zou wel gewoon gaan, en gewoon aangeven dat je er ws. de laatste keer (of laatste 2 keer missschien wel) niet bij kan zijn, dus of ze de belangrijke dingen dan ff zo inplannen dat je die nog wel meekrijgt...
ah oke, ik zal wel als eerste uitgeteld zijn van deze groep dan.
Bij Meikes zwangerschap was ik als een-na-laatste, vond ik niks aan, iedereen had de baby eerder dan ik!
Als ze dan op tijd een paar puf-acties erin gooien, want dat was ik tijdens de bevalling van Meike helemaal kwijt. Eens zien of ik het dan deze keer wel onthoud.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69505566
Ho jemig wat een reacties ik was even een film afkijken
Ik wil wel nog even toevoegen dat veruit de meeste reacties positief zijn hoor. Meisjes die stiekem naar mn buik gluren, mama's die kijken met een blik van *rammel* of *ohjatoenik...* en ook oude mensen doen niet vervelend ofzo. De opmerkingen die ik kreeg waren ofwel van mensen bij wie je het toch nooit goed zou doen, na je 30e ben je te oud en ervoor te jong, dat soort. Of van meisjes van mijn eigen leeftijd die gewoon zelf duidelijk nog heel ergens anders mee bezig zijn.
En men doet of denkt maar, het is echt puur dat ik het zo'n nare gedachte vind dat men wellicht denkt dat het een moetje of een foutje is. En das vervelend als een kindje zo geplanned is en er zo naartoe geleefd is.

Mn lief doet dat minder subtiel trouwens die stuurde een mailtje rond via hyves --> ik word papa! [...] ps: ja het is geplanned
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69506277
FTA jeetje zeg, succes met rustig aan doen!

Of ik ben er heel erg blind voor, of ik heb echt nog geen rare blikken gehad of opmerkingen over hoe jong ik wel niet ben en dat mn leven nu over is. Ik ben 25 maar word altijd een jaar of 5 jonger geschat, dus ik had wel veel opmerkingen verwacht eigenlijk..

Het kamertje is vandaag gebracht, maar er is van alles mis mee beschadigd en een handleiding die ontbreekt... Echt nogal een domper, had me zo verheugd op kleertjes inruimen..
pi_69506576
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Chan het volgende:

Of ik ben er heel erg blind voor, of ik heb echt nog geen rare blikken gehad of opmerkingen over hoe jong ik wel niet ben en dat mn leven nu over is. Ik ben 25 maar word altijd een jaar of 5 jonger geschat, dus ik had wel veel opmerkingen verwacht eigenlijk..

Het kamertje is vandaag gebracht, maar er is van alles mis mee beschadigd en een handleiding die ontbreekt... Echt nogal een domper, had me zo verheugd op kleertjes inruimen..
he wat een domper
blegh. krijg je nu een nalevering ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69506956
Geen idee nog, ze stonden om 5 voor 6 voor de deur (zouden er uiterlijk 6 uur zijn) dus kon ook nergens meer heen bellen... Dus morgen ga ik er maar achteraan..

Edit: Ohw ja en we hadden een proefexemplaar van een kaartje besteld en vandaag zouden we die krijgen, hebben we gewoon een compleet ander kaartje gehad
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:13:33 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69507028
Jeetje Chan, wat erg voor je.... Ik kan me helemaal voorstellen hoe teleurgesteld je bent...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69507187
blegh wat frustrerend dan ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je het een flinke domper vindt zeg. Wat laat ook, niet echt service. Succes met morgen achteraan bellen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69507475
He Chan, dat is echt je dag niet dan. Ik hoop dat ze het snel rechtzetten, en dat je dan lekker je kamertje kan inruimen!
pi_69507761
Ik ga maar gauw slapen nu, hopelijk zetten ze t snel recht allemaal

En hopelijk dienen zich hier morgen wat verse beebs aan
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:36:11 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69507918
Balen Chan...
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:43:58 #236
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69508199
Chan wat een teleurstelling zeg Hopelijk kunnen ze je morgen goed en snel helpen.
pi_69508315
Wat balen Chan!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69508993
AE balen nog helemaal geen verweking

FTA

Chan wat zal je teleurgesteld zijn...er had toch wel een van die twee bijzondere dingen goed kunnen gaan op zijn minst?

Karin, in mijn groep zit ook iemand die een paar dagen na de laatste les is uitgerekend, zij kijkt tot hoever ze het kan volhouden

Zooo we zijn terug van de voorlichting over bevallen in het ziekenhuis....Juup© vond de cake erg lekker en alle beelden zeer interessant Ik vond het wel ietsje minder, al die bevallende vagina's op zo'n huge scherm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was interessant maar tegelijkertijd ook eng vond ik. Ik heb nu een natuurlijke bevalling gezien, een tweelingbevalling, 2 stuitbevallingen, een keizersnee en alles daarom heen.
Bij de eerste bevalling zat ik ineens te huilen Jeetje dat was echt onverwacht Maar het was zo mooi dat de moeder meteen, bijna wanhopig, tussen haar benen naar haar kindje graaide, ze wilde het zó graag meteen bij zich hebben

Ik kreeg ook ineens de bibbers, want met die vena cava kan ik niet gewoon op mijn rug bevallen En op mijn zij lijkt me nou ook niet zo geweldig Volgende week toch maar even met mijn gyn bespreken. En mijn meisje ligt nu nog in stuit, na die stuitbevallingen gezien te hebben kreeg ik helemaal de kriebels. Gelukkig heeft ze nog een week of 8 om te draaien... Brr het komt wel steeds dichterbij zo...

Heb trouwens veel last weer van harde buiken en pijn in mijn buik na 2 uur op een oncomfortabele stoel gezeten te hebben. Ik moet er nog steeds aan wennen hoor, die ongemakjes.
#geen
pi_69509107
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef DuchessX het volgende:

Zooo we zijn terug van de voorlichting over bevallen in het ziekenhuis....Juup© vond de cake erg lekker en alle beelden zeer interessant Ik vond het wel ietsje minder, al die bevallende vagina's op zo'n huge scherm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker 5 cm
pi_69509132
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zeker 5 cm
#geen
pi_69509145
Hahahhaa Juup!

Duchess als het een geruststelling is, het schijnt dat in een zijligging bevallen soepeler gaat dan op je rug omdat je staartbeen en je bekken dan meer ruimte heeft om uit de weg te gaan zeg maar. En je zou eventueel ook andere opties kunnen overwegen? Baarkruk bijvoorbeeld ofzo. Wellicht is het iets om de volgende keer op een zwangerschaps-cursus avond te vragen, over zij-bevallingen.

En veruit de meeste kindjes draaien nog wel hoor komt goed
Mijn meisje ligt dwars, al de hele tijd, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze gewoon nog goed met het koppie naar beneden eindigt. Komt goed!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69509146
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef DuchessX het volgende:

[..]

pi_69509221
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zeker 5 cm
mn schoonmoeder vindt het nodig om iedere keer heel blij te vertellen dat ze
SPOILER
speciaal voor Duchess onder een spoiler

echt hoor, in de categorie "dingen die je niet wilt horen voor je bevalling" en de categorie "dingen die je niet wilt weten over je schoonmoeder
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69509222
Volgens mij zijn dat ook geen beelden die je wil zien als je zelf nog moet gaan bevallen (of het idee heb ooit zwanger te worden). Je weet wel dat t kan, maar das toch altijd bij een ander

Chan jammer zeg van je meubeltjes en het kaartje

Zo huup das wel dubbelop idd... Damn hoop dat ik dat soort verhalen nooit te horen krijg, van moeder en schoonmoeder
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:10:28 #245
190853 RockabeIIa
pi_69509282
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Daarom moeten mannen ook niet alle vrouwendingen willen weten. Het is en blijft een vrouwending, het hele zwanger zijn. Hoe je het ook went of keert.
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:14:38 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69509444
DuchessX, is die Vana Cava blijvend dan?
Is het niet zo dat het ook weer weg kan gaan als je kindje van positie verandert?
En als het goed is lig je niet helemaal plat bij de bevalling maar met het bed wat schuin dus de meeste druk is naar onderen als het goed is...

Even over hebben met de vk, die heeft het vast vaker bij de hand gehad.
pi_69511464
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Daarom moeten mannen ook niet alle vrouwendingen willen weten. Het is en blijft een vrouwending, het hele zwanger zijn. Hoe je het ook went of keert.

Dus wij hoeven dat niet te weten, en als het wel gebeurd en dus niet weten wat het is en geen steun kunnen geven dan mag er op ons gezeken worden?

pi_69511494
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Chan het volgende:

Dat is slecht Flink balen dus
pi_69514592

Niks, noppes, nada... Behalve darmen die van slag zijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:21:42 #250
190853 RockabeIIa
pi_69514770
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:06 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dus wij hoeven dat niet te weten, en als het wel gebeurd en dus niet weten wat het is en geen steun kunnen geven dan mag er op ons gezeken worden?

Psies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')