RTL5 denk ik eerderquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:39 schreef BlueCurl het volgende:
Net5 heeft momenteel reclame voor Lost. waarin ze bekend maken dat er 6 overlevenden zijn en gebruikt best goede muziek erbij. Heeft iemand een idee welk nummer en van wie dat is?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef felixx het volgende:
Wie kan me helpen aan de titel van de volgende plaat:
Er was in de jaren 90 een foute discoplaat, met een kerel verkleedt als Elvis die een meisje toezong met een tekst die hier een beetje op lijkt:
"I saw you riding uhuh-on the storm"
"I saw you riding in the store"
Het was echt een hilarisch nummer met een leuke beat eronder..De clip speelde zich volgens mij in een winkel af ofzo, maarja..Heb al verwoede pogingen gedaan het nummer zelf te vinden maar nu probeer ik het zo maar..
Hmm.. geen linkje?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
was echt net5 d8 ik... na de reclamer van "the closer" en voor "cold case" ja was op net5
Zero 7 - Destinyquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:23 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Het is een nummer dat onder een programma van Llink vandaag zat:
http://player.omroep.nl/?aflID=9593058
Op precies 05:29 hoor je het (duurt maar 15 seconden ofzo, maar het is heel herkenbaar).
klinkt als een geloopt stukje uitquote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef Loonies het volgende:
Ik ben bezig met wat footage van koninginnedag, en daar kwam een nummertje voorbij en ik krijg hem niet herkend bij shazaam of midomi. dus kent iemand dit nummer? alvast bedankt!
http://www.errolproductio(...)kent_dit_nummer.html
ik wel. Het hoge stukje zang van "some time".quote:Op zondag 7 juni 2009 13:22 schreef Loonies het volgende:
hmm, dat hoor ik er zelf niet in. wel briljant nummer van cassius btw.
Vage omschrijving, maar waag toch een gokje ?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:52 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zoek een house nummer dat ik de laatste tijd vaak tijdens het uitgaan hoor.
Het is een nummer zonder vocals, en het nummer kenmerkt zich door hele hoge en schelle .
bvd.
Het is: Gregor Salto - Bouncing Harbour, en deze remix is van Funkin Matt.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vage omschrijving, maar waag toch een gokje ?
Weet ik, plaatste de foute link.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is: Gregor Salto - Bouncing Harbour, en deze remix is van Funkin Matt.
Neej beiden niet, maar die van gregor Salto komt in de buurt, alleen moet het geluid in het refrein nog iets scheller klinken. Het klinkt als: tu-tu-tu-tu-tu-tuut--tu-tu-tu-tu-tu-tuutquote:Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weet ik, plaatste de foute link.
Mijn gokjes :
![]()
Volgens mij bedoelt hij gewoon Riverside:quote:Op zondag 7 juni 2009 21:01 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Neej beiden niet, maar die van gregor Salto komt in de buurt, alleen moet het geluid in het refrein nog iets scheller klinken. Het klinkt als: tu-tu-tu-tu-tu-tuut--tu-tu-tu-tu-tu-tuut![]()
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:39 schreef BlueCurl het volgende:
Net5 heeft momenteel reclame voor Lost. waarin ze bekend maken dat er 6 overlevenden zijn en gebruikt best goede muziek erbij. Heeft iemand een idee welk nummer en van wie dat is?
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:53 schreef Stinus het volgende:
En dan heb ik zelf ook nog een klein nummertje;
Een house nummer waarin het geluid ineens zo'n lift krijgt (net als in Riverside), maar dan dat er in plaats van 'Riverside Motherf*cker' er door een vrouwenstem wordt geroepen 'Fuck me'.
Iemand?
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:53 schreef WTFbbq het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat vrij bekend moet zijn, maar ik kom maar niet achter de titel. Vandaag in België hoorde ik het weer op de radio. Het is een lied met alleen synthesizer klanken, waarin een vrouw telkens korte zinnetjes herhaalt, vaak heel uitgestrekt. Ik heb het idee dat ze 'happy love' zingt, maar kan niets vinden daarmee.
Iets als: happy love happy love happy love, haaaaaapppyyyyyyyyy loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove, etc etc etc.
Ook 'i've got you i've got you i've got you i've got you' komt zo nu en dan voorbij. Ik denk dat het een 80's lied moet zijn, maar zeker weten doe ik het niet. Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef Ada. het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik net op de Belgische radio heb gehoord en het refrein is 'don't you think twice' en dat wordt iets van 3 keer herhaald. Er wordt ook iets van 'taxi dream(s)' gezongen. De naam van de band is '.....nowhere' Weet iemand wat ik bedoel?
ik denk dat je het nr uit de film The Fountain bedoelt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:39 schreef BlueCurl het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/2_%2B_2_%3D_5_(song)quote:Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef Radioheader het volgende:
Hey ik zoek, het klassieke stuk van dit nummer.
Gisteren zat het ook achter een tv programma met Paul Rosenmuller die in Bulgarije was.
Het gaat dan zeg maar over de klassieke versie hiervan. Volgens mij strijkers.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/2_%2B_2_%3D_5_(song)
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:05 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Het gaat dan zeg maar over de klassieke versie hiervan. Volgens mij strijkers.
quote:2+2=5 is an instrumental cover of the Radiohead song by the Fourplay string quartet released on their first album, Now to the Future
Ok, top dankje! Ik zie het alleen niet op die wikipedia pagina staan, kom gelijk uit bij Radiohead.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/2_%2B_2_%3D_5quote:Op maandag 8 juni 2009 16:12 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ok, top dankje! Ik zie het alleen niet op die wikipedia pagina staan, kom gelijk uit bij Radiohead.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef BlueCurl het volgende:
Aah ik vroeg eerder om muziekje van Lost reclame... heb het filmpje gevonden
http://www.net5.nl/web/show/id=267417/langid=43
weet iemand misschien het nummer dat word gebruikt met dit reclame filmpje?
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef based het volgende:
[..]
ik denk dat je het nr uit de film The Fountain bedoelt.
Benny Benassi ft. Channing - Come Fly Awayquote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef wobbel het volgende:
Oke, komt er weer 1....
Dance nummer, met de telefoon opgenomen in de autohet omzetten van dubieuze formaten naar WAV leverde ook geen betere kwaliteit op
Dus bij deze: http://dumpzooi.nl/zooi/fok/Spraak002.amr.wav
Dank u hartelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Benny Benassi ft. Channing - Come Fly Away
quote:
Wel de Adam K & Soha Remixquote:Op maandag 8 juni 2009 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Benny Benassi ft. Channing - Come Fly Away
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:03 schreef GauloisesB. het volgende:
Hee!
Ik zoek een nummer waarvan ik me alleen de videoclip nog kan herinneren. De clip (een animatie) draait om een poppetje. Aan het eind van die clip hakt dat poppetje zijn ledematen af en die vallen vervolgens in het water.
Kan me alleen dit stukje herinneren... 't Is niet veel, maar zeker herkenbaar. Weet iemand welk liedje bij deze clip hoort?
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |