quote:
Misschien snap ik het niet helemaal, maar in één van de twee comments onder het filmpje staat:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:16 schreef sietterboy het volgende:
Ik zoek het volgende liedje wat gedraaid werd bij tmf in de mix.
Reggae achtig, op lyrics zoeken wil niet lukken,
en aan de teksten te horen moet de titel iets als fire of fyho te zijn.
quote:Hamma! - Culcha Candela
moet je ff kijken hoe laat die comment geplaatst isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Misschien snap ik het niet helemaal, maar in één van de twee comments onder het filmpje staat:
[..]
Nou, dan snapte ik het inderdaad niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:04 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
moet je ff kijken hoe laat die comment geplaatst is
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef Mr-T het volgende:
De pa pa pa pa is veel sneller en hoger.
Ik moest aan het nummer denken nadat ik Marusha - Raveland hoorde. Tis iets in die stijl, maar dan dus anders
Hij zal wel Safri Duo hebben bedoeldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:51 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik vroeg aan iemand hoe het nummer heette, maar het enige wat ik verstond was wals. het begin leek een heel klein beetje safari duo-achtig
nee dat van safri duo was mijn eigen ingeving. hij had t alleen over de titel en daar zat iig het woord wals in. er zit ook gewoon nederlandse zang in dus safri duo is het niet, maar ik blijf zoekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hij zal wel Safri Duo hebben bedoeldZoek daar anders eens op in youtube.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:02 schreef RAM_ het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)-evil/45114?type=flv
Hoe het het nummer (klassiek stuk) dat bij 15:15 min begint?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef Mr-T het volgende:
[..]
![]()
Nee, dit is niet wat ik in mijn hoofd had. Als ik me goed herinner had het nummer ook nauwelijks tekst (maakt het zoeken dus ook lastig).
De pa pa pa pa is veel sneller en hoger.
Ik moest aan het nummer denken nadat ik Marusha - Raveland hoorde. Tis iets in die stijl, maar dan dus anders
Je zit nogal uit de richting, aangezien dit topic is om muzieknummers, artiesten of songtexten te vinden.. Probeer het eens in DIG.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet even niet waar ik terecht kan, dus post hier maar even:
sorryquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je zit nogal uit de richting, aangezien dit topic is om muzieknummers, artiesten of songtexten te vinden.. Probeer het eens in DIG.
Deze (vanaf 0:53 dragosta din tei en vanaf 1:14 begint het r&b gedeelte)quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:58 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb al een paar de trailer van The Hangover gezien en ik wil dat liedje!! Hij begint met een stukje Dragosta din tei en gaat ie verder met beetje r&b achtig iets.
Kent iemand de titel?!
Je bent mn held van de dag!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:01 schreef Butterfly91 het volgende:
Deze (vanaf 0:53 dragosta din tei en vanaf 1:14 begint het r&b gedeelte)
Bedankt voor je reactiequote:
Dat is wel de pa pa pa waar ik naar op zoek ben, maar het nummer is anders...In ieder geval een nieuwe aanwijzing in mijn zoektocht...quote:
Er is ook een oude gabber plaat waar die sample in wordt gebruikt, maar kan niet op die titel komen..quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Mr-T het volgende:
Dat is wel de pa pa pa waar ik naar op zoek ben, maar het nummer is anders...In ieder geval een nieuwe aanwijzing in mijn zoektocht...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef jrgino het volgende:
Heey mensen,
Ik zoek een nummer, waar ik echt heel weinig van af weet:
Het is een nummer die ik op TMF Dance had gezien (Genre ook Dance) In de clip dansde allerlei vrouwen met een televisie op hun hoofd (Dus waar normaal je boven lichaam zit, stond een Tv)
En af en toe schreeuwde zo'n vent iets als : Eee oooh, Of Heey Hoor...
verder kan ik er niet echt iets over vertellen.
Alvast bedankt!
Ciao
Begint het met "Hieeeeee Ya, tu tu tu tu tu, (en dan de) pa pa pa pa pa"?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Mr-T het volgende:
[..]
Dat is wel de pa pa pa waar ik naar op zoek ben, maar het nummer is anders...In ieder geval een nieuwe aanwijzing in mijn zoektocht...
Geen dank.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef jrgino het volgende:
Heey super
Echt bedankt
Was echt lang opzoek naar dit nummer![]()
Ciao
Kijk even hier. Op 9 mei 2009 is geen mix geweest, waarschijnlijk alleen een herhaling.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:04 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
moet je ff kijken hoe laat die comment geplaatst is
bedoel je deze?Nils van Zandt - The Beat (Don't Stop)quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek de naam van dat liedje dat nu wel vaak wordt gedraaid en heel veel lijkt op sidney samson - riverside.
Zelfde instrumenten enzo
Ik vind riverside al niet heel veel aan, maar dit is pas baggerquote:Op donderdag 4 juni 2009 02:42 schreef Prixie het volgende:
[..]
bedoel je deze?Nils van Zandt - The Beat (Don't Stop)
Ja, van die wil ik graag de titel weten ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Begint het met "Hieeeeee Ya, tu tu tu tu tu, (en dan de) pa pa pa pa pa"?
Deze?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, van die wil ik graag de titel weten ookKan m zo afspelen in me hoofd..
En dan nog deze remix:quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:45 schreef Stinus het volgende:
Laatst hoorde ik een remix van het nummer 'Bittersweet Symphony' van The Verve op Slam FM. Ik bedoel niet de remix van Mark van Dale & Enrico, maar een andere.
Heeft iemand hier misschien een idee welke dat kan zijn? Het is met flinke bass, en niet zo'n 'flow' nummer als die van Mark van Dale![]()
Mooi beschrevenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Begint het met "Hieeeeee Ya, tu tu tu tu tu, (en dan de) pa pa pa pa pa"?
Die hij bedoeld had ik 2 reacties hierboven gepost, van Diss Reaction.. Althans, dat is volgens mij degene die hij bedoeldquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef Mr-T het volgende:
Alleen de intro en het nummer zelf is anders...ik hoor graag welk nummer jij in nog in je hoofd hebt, want de verschillende Thunderball versies boden niet echt uitkomst.
Kijk hier eens, daar staat de release.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:31 schreef Stinus het volgende:
[..]
En dan nog deze remix:
Het nummer ken ik; When Love Takes Over - David Guetta ft. Kelly Rowland, máár... van wie is deze remix? (vanaf ong 0:50)
Iemand?
Hm ja maar waarschijnlijk een remix daarvan ofzo. Bedankt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:42 schreef Prixie het volgende:
[..]
bedoel je deze?Nils van Zandt - The Beat (Don't Stop)
Flamman & Abraxas feat. Mc Remsy - Good To Goquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan iemand me even helpen.Zoek een bekend nummer van 2 dj's en ze heten iets van flame en da bronx. Ligt echt op het puntje van mn tong maar kan er net niet opkomen.
http://tvshowsongs.com/thehillsmusic.htmlquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Bowlingbal het volgende:
Ok, don't ask.
Maar ik zoek de artiest - titel van de outro van 'the Hills', op MTV. Iets met een elektrische gitaar.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |