Kom,. Ofwel Komkomma.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Punt(je) mag wel, volgens mij. Moest gelijk denken aan Puntje en Anton van Erich Kästner. ()
Maar Komma, dat mag toch ook best? Echt een mooie naam. Met een c, desnoods: Comma.
Maare ging het condoom kapot dat je daar nu opeens over ligt te brainstormen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef Ringo het volgende:
Dat vroeg ik me dus af.
Ik vind het best een welluidende naam.
Nee, ik moest opeens denken aan alle kinderen die ik her en der in mijn leven heb verwekt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Maare ging het condoom kapot dat je daar nu opeens over ligt te brainstormen?
En voor die kinderen ben jij anoniemquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, ik moest opeens denken aan alle kinderen die ik her en der in mijn leven heb verwekt.
Een ex collega heeft zijn kind Annus genoemd, maar als genoemd, maar als hij het over hem heeft.. hoor je duidelijk Anus ipv. Annus..quote:
bah vieze naamquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Destiny
Charity
Convict
Innocent
Sommige namen..
Geweldig toch, zo'n baan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:48 schreef donroyco het volgende:
De ambtenaar van de burgerlijke stand beslist of een naam wel of niet mag. Als hij of zij een naam weigert en de ouders géén andere naam willen kiezen, kan de ambtenaar zelf een naam geven aan het kind. Vervolgens kunnen de ouders via een procedure tot voornaamwijziging proberen de gewenste naam alsnog ingeschreven te krijgen. Het komt gelukkig maar zelden voor dat een naam niet geaccepteerd wordt.
en zo niet:quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef Ringo het volgende:
Dat vroeg ik me dus af.
Ik vind het best een welluidende naam.
Volgens mij mag je je kind geen naam geven die tot ridiculisering zal leiden, dus b.v.‘flikker’, of ‘klootzak’; ook vraag ik me af of je een jongen een duidelijke meisjesnaam mag geven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hm, ja.. ik denk inderdaad zoiets.
Heb in elk geval nooit kennisgenomen van wetgeving dat bepaalde namen niet mochten. Vooral bekendheden komen nog weleens met idiote namen voor hun kinderen die dan hip moeten zijn.
Lisette.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij mag je je kind geen naam geven die tot ridiculisering zal leiden, dus b.v.‘flikker’, of ‘klootzak’; ook vraag ik me af of je een jongen een duidelijke meisjesnaam mag geven.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Zo heeft er iemand haar zoon X genoemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |