Dus rooster = agenda?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:39 schreef Ebbruh het volgende:
Mensen die CE roosters niet als een agenda beschouwen
Na bekijken geschiedenis van Ebbruh en Bakraswa;quote:
Wel als er zo allemaal tijdstipjes staan, en op bepaalde tijdstipjes staat dat je aanwezig moet zijn in een bepaalde zaaltje, waar je een speciale toets gaat afleggentquote:
Misschien als we allebei tegelijk iets posten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Na bekijken geschiedenis van Ebbruh en Bakraswa;
Verwachte reactie: "Iemand?? Kloon?? "
Verwachte reactie: " Hoelang al?? "
Dat is een rooster.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:42 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Wel als er zo allemaal tijdstipjes staan, en op bepaalde tijdstipjes staat dat je aanwezig moet zijn in een bepaalde zaaltje, waar je een speciale toets gaat afleggent
Mensen met zo'n naam als jij hebben altijd gelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef Ringo het volgende:
Tien jaar geleden had ik dit topic kunnen openen. En gelijk had ik.
Hey, tof dat je een keertje in mijn topic reageert zonder hem te sluiten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef swarmahoer het volgende:
tot nog toe kan ik alles uit mn hoofd onthoudenmaar scheelt niet veel
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Hey, tof dat je een keertje in mijn topic reageert zonder hem te sluiten.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:37 schreef Kaelthas het volgende:
Niet iedereen is een werkweigeraar en heeft dus nog meer dingen te doen.
Niet te hard, hij is het vergeten ( heeft geen agenda, weetje)quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Niet te hard, hij is het vergeten ( heeft geen agenda, weetje)
zo ben ik hequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
TS heeft het dan over figuren die gewoon geen leven hebben en even na moeten kijken wanneer ze ook alweer hun tandartsafspraak hadden. Want stel de kans is dat je net rond die tijd afspreekt he,quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:09 schreef NJ het volgende:
Mijn schoolrooster is geen week hetzelfde, mijn werkrooster verschilt nogal en ik spreek met bijvoorbeeld een groep vrienden rustig anderhalve maand van te voren af om te gaan eten met z'n allen.
Dus als iemand vraagt of ik volgende week donderdagavond tijd heb, zal ik toch echt moeten reageren met 'even in mijn agenda kijken'. Als is het maar om zeker te weten dat ik geen dubbele afspraken plan, want om dan alsnog te moeten afzeggen is veel irritanter.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
TS heeft het dan over figuren die gewoon geen leven hebben en even na moeten kijken wanneer ze ook alweer hun tandartsafspraak hadden. Want stel de kans is dat je net rond die tijd afspreekt he,
Kan me alleen maar bedenken dat ze dan heel sarcastisch zijn. Of gewoon heel erg gaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
TS heeft het dan over figuren die gewoon geen leven hebben en even na moeten kijken wanneer ze ook alweer hun tandartsafspraak hadden. Want stel de kans is dat je net rond die tijd afspreekt he,
Ik ben echt verrot moe, maar ik kan gewoon niet slapen. Dus dat lezen zal me wat roestenquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:15 schreef Ebbruh het volgende:
[..], Jij had geen al te hoog cijfer voor begrijpend lezen?
TS bedoelt dat mensen die hij meevraagt woensdag a.s uit te gaan in Watt
niet volmondig ja zeggen, tijdens het smeren van hun maagdelijk witte boterhammen, maar pas
na het nuttigen van deze goed vullende maaltijd eerst even in de agenda moeten nakijken.
Wil jij anders mee? Jij lijkt me wel een aardige jongeman.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:15 schreef Ebbruh het volgende:
[..], Jij had geen al te hoog cijfer voor begrijpend lezen?
TS bedoelt dat mensen die hij meevraagt woensdag a.s uit te gaan in Watt
niet volmondig ja zeggen, tijdens het smeren van hun maagdelijk witte boterhammen, maar pas
na het nuttigen van deze goed vullende maaltijd eerst even in de agenda moeten nakijken.
Tsja, gelukkig doen mijn vrienden niet aan agenda'squote:Op donderdag 28 mei 2009 01:16 schreef dgirl het volgende:
[..]
Kan me alleen maar bedenken dat ze dan heel sarcastisch zijn. Of gewoon heel erg gaarEn als ze zo gaar zijn, kan ik me moeilijk voorstellen dat TS er regelmatig mee wil afspreken
Of ze hebben allemaal een burn-out...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:17 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik ben echt verrot moe, maar ik kan gewoon niet slapen. Dus dat lezen zal me wat roestenHet was dat gokje waard
Dat is echt vet chill, dan lijkt het of je dronken bent, maar tegelijk nuchterquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:20 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
true! Ik geloof ook altijd wat iedereen vertelt als ik moe ben
mooi werkquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.google.com/calendar/
^^ In combinatie met GooSync op mijn telefoon
Ik vergeet niets meer tegenwoordig.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:38 schreef doubleyouteaare het volgende:
Mensen die zeggen dat ze kunnen om er later achter te komen dat ze een dubbele afspraak hebben, zijn veel erger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |