Als een dier ziek is en niet meer beter kan worden, dan mag het van mij... en als je het zo bekijkt heb ik mijn moeder ook vermoord..quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:49 schreef djayzz het volgende:
Dus als je een mens functioneel wilt vermoorden mag dat snuit?
Niet zomaar zonder rede, maar als het bijvoorbeeld de enige manier is waarop ik mijzelf zou kunnen redden dan ga ik ervoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
En nu de andere kant van de medaille. Zou je iemand kunnen vermoorden? En dan niet perongeluk, maar doelbewust en gericht.
* Ofresca geeft Snuit een dikke knuffel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een dier ziek is en niet meer beter kan worden, dan mag het van mij... en als je het zo bekijkt heb ik mijn moeder ook vermoord..
Als we zo gaan denken heb al heel wat om het leven (helpen) brengen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een dier ziek is en niet meer beter kan worden, dan mag het van mij... en als je het zo bekijkt heb ik mijn moeder ook vermoord..
Kluts babe hoest met jou dan ?!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
Hoi en zulks.
Matig nu ff zit weer voor de zoveelste keer op een trein te wachtenquote:
Echt? Wil je het vertellen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:53 schreef Tegan het volgende:
Of ik iemand zou kunnen vermoorden? Nee. Of ik iemand weet wie ik graag dood zou zien/zou vermoorden? Ja.
Ik wel, en dat bevalt me eigenlijk erg goed inmiddels. Jij?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Matig nu ff zit weer voor de zoveelste keer op een trein te wachtenmaar voor de rest
jij nog single !?!?!
Ghhehe :p ik ontloop jou natuurlijk (a)quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel, en dat bevalt me eigenlijk erg goed inmiddels. Jij?
Wanneer moet je weer een keer langs a'foort?
Sorry dat ik besta hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ghhehe :p ik ontloop jou natuurlijk (a)
Nope, behalve dat de dag dat ik zijn/haar overlijdensbericht lees een goede dag zal zijn.quote:
Jaquote:
Ik heb altijd de trein van 5 over half 6.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaik ben 18 over op station kan je het goedmaken
of ik natuurlijk
Erg, erg goed. Met u?quote:
Ahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb altijd de trein van 5 over half 6.
[..]
Erg, erg goed. Met u?
Niet voor de dood maar wel voor het einde van mijn leven. Maar wie niet? Er is nog zoveel te doen, leren, beleven, meemaken, zien, ruiken! Dat wil niet zeggen dat als ik nu dood zou gaan, dat ik ongelukkig zou sterven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat ik me straks afvroeg, toen jij met die eerste vraag kwam.
Ben je bang voor de dood?
Hmm ok.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet voor de dood maar wel voor het einde van mijn leven. Maar wie niet? Er is nog zoveel te doen, leren, beleven, meemaken, zien, ruiken! Dat wil niet zeggen dat als ik nu dood zou gaan, dat ik ongelukkig zou sterven.
Jij wenst iedereen slaap zacht en niemand jouquote:
Moet jij niet lerenquote:
Lekker geslapen MNR?quote:
Goeiemorgen Snuitjequote:Op donderdag 28 mei 2009 07:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
zoooooooooo, wat ga ik een problemen krijgen met het openhouden van mijn ogen.. wel lekker geslapen..
goedemorgen MNR, droompjuh, en de rest
Hihi, dat zeker, wel te kort. En ik heb me toch een leuke droom gehadquote:
Mogguh snuitjequote:Op donderdag 28 mei 2009 07:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
zoooooooooo, wat ga ik een problemen krijgen met het openhouden van mijn ogen.. wel lekker geslapen..
goedemorgen MNR, droompjuh, en de rest
Tof! Ik heb ook heerlijk geslapen, fijn gedroomd. En het was zo fijn toen ik om 6 uur wakker werd en me nog eens om mocht draaien!quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihi, dat zeker, wel te kort. En ik heb me toch een leuke droom gehad
En jij?
En hoe heb jij geslapen T_S? Het valt opeens zo stil aan die kantquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Ik heb ook heerlijk geslapen, fijn gedroomd. En het was zo fijn toen ik om 6 uur wakker werd en me nog eens om mocht draaien!
Als een blokquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:05 schreef MNR het volgende:
[..]
En hoe heb jij geslapen T_S? Het valt opeens zo stil aan die kant
Samen terugduiken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemorgen Snuitje
Als het je deugd doet, ik kwam mijn bedje ook niet uit
nee, ze kon deze week niet meer, volgende week... als het goed is dan...quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mogguh snuitjeHeb je gisteren gekookt voor Crazy? Het zou wel verklaren waarom je het moeilijk gaat krijgen met het open houden van je ogen
Mag ik meedoen?quote:
Ah, ok. Gewoon vroeger naar bed dan de volgende keerquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, ze kon deze week niet meer, volgende week... als het goed is dan...
tnxquote:
Hihihiquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnxBen erg benieuwd naar hoe jouw dag gaat lopen vandaag
Wish I was there, maar ik heb niet eens de wedstrijd op tv gezienquote:
Niet eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wish I was there, maar ik heb niet eens de wedstrijd op tv gezien![]()
Goedemorgen mijn gewaardeerde medefokkers, allemaal klaar voor weer een lange dag werkvreugde?
nee ik was gisteravond naar 's heerenberg geweest, tegen de duitse grens.. tegen de tijd dat ik terug was sliepen zelfs de spelers van barca alquote:
De wedstrijd was het waard toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:02 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Ondanks vroeg naar bed gaan ben ik net zo brak als normaal, stom voetbal en bier
hoe harder je vandaag werkt, hoe lekkerder je slaapt vannachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:21 schreef Pien85 het volgende:
Kan iemand hier even een dagje voor mij komen werken? Dan kan ik weer 's fatsoenlijk slapen...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:22 schreef DR34M3R het volgende:
Hier, kunnen jullie net zo relaxed wakker worden als ik intussen:
Ja, ik slaap heerlijk, alleen errug kort in vergelijking met mijn werkdag... Ik begin 's ochtends om half 8 en ben om half 11 's avonds klaar...quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:24 schreef rival het volgende:
[..]
hoe harder je vandaag werkt, hoe lekkerder je slaapt vannacht
Heej KF, hoest met je hoofd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:38 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe toevallig[PRIJSVRAAG] Het Spel van de Engel
Ik had het gisteren nog over dat andere boek van hem!
Heb sinds gisteravond toch wel heel veel respect voor mijn ex verloren trouwens
Ze vertelde dat ze aan het kloten was met een gozer die een vriendin had, en die vriendin is een collega van haar!!!
Come on !
Ja gaat beterquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej KF, hoest met je hoofd?
En dat is wel stom van je ex idd!
Mooi zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja gaat beterhad je gisteravond in het topic nog bedankt voor de PM
!
Ik ben met de trein naar huis gegaan en vanmorgen weer met de trein, dan vanmiddag met de auto terug.
Toen ik in Hoorn was heb ik even een uurtje op de bed gelegen bij mijn ex en een zooitje aspirine en water gedronken, toen ging het duizelige gevoel wegen na 1 uur ook de hoofdpijn
Ben gisteravond om 11 uur naar bed gegaan, eigenlijk gelijk toen ik thuis was...quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mooi zoOw dat heb dan ik weer gemist
En nu ook nergens last meer van dan? of nog steeds wat hoofdpijn.
Zeer verstandig om met de trein te gaan
Oh ja, sjoelbak.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Gister een 'sport'dag gehad van het werk. Einde van de dag gezellig gedronken met wat collega's. En 1 daarvan is een wat oudere (en kleinere) man. Gezellig mee geklets en heb hem altijd al wat gevonden als ik langsliep enzo. Blijkt ie 48 te zijnDat is wel iets te oud he
En wat droom ik dan vanavond.. dat ik een vrouw van 31 leuk vindt, die sushi voor mij maakte en van alles tijdesn het eten misging haha.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben gisteravond om 11 uur naar bed gegaan, eigenlijk gelijk toen ik thuis was...
En om half 9 begonnen ipv half 8
Je bent toch altijd een slap ventje geweest? ...quote:Voel me een beetje slapjes, maar dat gaat wel over
Jij kan dat nogquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:56 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen zeg![]()
Denk dat ik er weer ff induik !
Jaaquote:
Haha jah, was weer erg grappigquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:59 schreef mrbox het volgende:
Jaamoet ik daar ook maar ff gebruik van maken toch
![]()
maar gisteravond was dus weer een aflevering van een van je maffe dromen
Niks te dankenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Wat een heerlijke nacht heb ik gehad
tof noukquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ja vraag me echt af wat die man zo in je los maaktquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha jah, was weer erg grappig![]()
Alleen baal ik nu dus dat die vent een beetje in m'n kop zit .. hij was er juist zo mooi uit
quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
morgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Klutsiequote:
Goedemorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:
Geslapenquote:
quote:
quote:
Jah hij heeft gewoon iets.. 2 huwelijken, totaal 5 relaties, kinderen van 15 en 21quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:02 schreef mrbox het volgende:
Ja vraag me echt af wat die man zo in je los maakt
In een schoon huisjequote:
CG is op jachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah hij heeft gewoon iets.. 2 huwelijken, totaal 5 relaties, kinderen van 15 en 21![]()
Maar wat het is weet ik niet. Hij is niet superknap ofzo en ook nog eens kleiner dan ik.. Maar ik wil hem.. ofzo..
Vraag mij af of ik er ook wat aan ga doen.. en zo ja.. hoequote:
Mwahquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je bent toch altijd een slap ventje geweest? ...
Inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:05 schreef djayzz het volgende:
In een schoon huisjedat is altijd lekker
En optijd is ook niet verkeerd voor de verandering
Je bent een vrouw, dat weet je best welquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vraag mij af of ik er ook wat aan ga doen.. en zo ja.. hoe
Zou je dat doen dan? Ik zou op de leeftijd zo al afknappenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Vraag mij af of ik er ook wat aan ga doen.. en zo ja.. hoe
Nou nee, want hij lijkt niet echt geintresseerd te zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:08 schreef Belsezar het volgende:
Je bent een vrouw, dat weet je best wel
Maar hij lijkt niet zo oudquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
Zou je dat doen dan? Ik zou op de leeftijd zo al afknappen
mss is dat juist wel ff een leuke ervaring voor haar, leeftijd is ook maar een getal. Ze moet er alleen zeker niet verliefd op wordenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou je dat doen dan? Ik zou op de leeftijd zo al afknappen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou nee, want hij lijkt niet echt geintresseerd te zijn
Alleen F-materiaal?quote:Maar hij lijkt niet zo oudSchrok toen ik het hoorde, zou hem 35 gegeven hebben.
En tis ook geen relatiemateriaal hoor
Het ongelimiteerd kunnen rondneuken natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klutsievertel eens wat jou zo bevalt aan het single zijn ?
Noukjequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat?
[..]
Alleen F-materiaal?
Dat zit niet bij mijn [Single zijn] pakketquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ongelimiteerd kunnen rondneuken natuurlijk.
Dus?! Je wilt niet weten wat ik nu al te horen krijg hierquote:
Hmm jij bent tot nu toe toch wel de lekkerste die ik tot nu toe in singles heb gezienquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ongelimiteerd kunnen rondneuken natuurlijk.
Ik zou 'm ruilenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:12 schreef djayzz het volgende:
Dat zit niet bij mijn [Single zijn] pakket
Weet niet, gevoel he. Sowieso weinig interesse gezien als ik hem tegenkom op het werk. Een hoi kan er dan net vanaf.quote:
bijvoorbeeldquote:Alleen F-materiaal?
Wat een compliment op de vroege morgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm jij bent tot nu toe toch wel de lekkerste die ik tot nu toe in singles heb gezien
quote:
owjee, vieze dromen gehad zonder dat je het weetquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mwah
Wel raar, normaal weet ik elke nacht nog wel iets van wat ik gedroomd heb, maar van vanacht helemaal niks
Weet wel dat ik best onrustig heb geslapen, want mijn bed was drijfnat van het zweet![]()
![]()
Bij mij ook niet , we zijn afgescheept met een verkeerd pakketquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zit niet bij mijn [Single zijn] pakket
Tja, maar jij bent Nouk natuurlijk...quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus?! Je wilt niet weten wat ik nu al te horen krijg hier
Weet je nog een goed adresje?quote:
Wees er zuinig meequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een compliment op de vroege morgen.
Nogmaals, dus?!quote:
Ja dat is goedquote:Weet je nog een goed adresje?
Misschien kunnen we maandag ergens kijken voor een nieuwe?
Ik overdrijf ook hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bij mij ook niet , we zijn afgescheept met een verkeerd pakket![]()
Hoewel ik het ook weer niet zo erg vind
![]()
Dus jij bent de ruildame qua pakketten?quote:
Nee niet eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben trots op je!
[..]
owjee, vieze dromen gehad zonder dat je het weet
Als je het over Kluts hebt geef ik je een tik voor je gezicht als je haar niet goed keurtquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Hier ook weer aan het werk![]()
* checkt fotoboek van een nieuwe single user
Nieuw?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:19 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Hier ook weer aan het werk![]()
* checkt fotoboek van een nieuwe single user
top tochquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook hoor.
Maar ik vind het wel ff lekker zo op mezelf.
Nee, ik ben uitermate tevreden met mijn pakket, ik ruil nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
Dus jij bent de ruildame qua pakketten?
Dat weet ikquote:
quote:
Ghehe voor mij was ze wel nieuw ik zie dat ze al aardig wat posts heeft gemaaktquote:
Very wisequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik ben uitermate tevreden met mijn pakket, ik ruil niet
Zie post van CG op vorige paginaquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
top tochmaar af en toe lekker los gaan is toch ook wel lekker
![]()
Ontopic vraag: "Vallen jullie meer op babyfaces of meer volwassener gezichten ? "
Antwoord voor Kluts: Als hij maar op Christiano Ronaldo lijkt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Ontopic vraag: "Vallen jullie meer op babyfaces of meer volwassener gezichten ? "
Ooh sorry, geheugen als een zeef de laatste maandenquote:
Ik val op iemand of niet. Er zitten mannen met babyfaces tussen en mannen met volwassen gezichten, ik kan er niks over zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:22 schreef mrbox het volgende:
Ik ga sowieso wel los natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Kerel. ....quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:24 schreef rival het volgende:
Ik val op iemand of niet. Er zitten vrouwen met babyfaces tussen en vrouwen met volwassen gezichten, ik kan er niks over zeggen
Als de uitstraling me maar bevalt
We hadden al door dat je op ouder valtquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow ik weet wel dat ik op ouder val!
Gister nog gepoolt met iemand van 21.. das toch echt nog een broekie.. niks voor mij
Je hebt al eens eerder iets gezegd over mijn fobo, dus ook dat klopt niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh sorry, geheugen als een zeef de laatste maanden
Nja weet wel zeker dat ik nooit in je FoBo had gespiekt
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt al eens eerder iets gezegd over mijn fobo, dus ook dat klopt niet.
Dan is het gewoon nog erger met me gesteld dan dat ik dachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt al eens eerder iets gezegd over mijn fobo, dus ook dat klopt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ik hoor babyfaces alleen bij mannen, zijn er ook vrouwen met babyfaces?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
Ik zelf val over het algemeen meer op de babyfaces
Ja, die lopen er ook wel rond hoor....quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor babyfaces alleen bij mannen, zijn er ook vrouwen met babyfaces?!
jouw tijd hier is daar veels te kostbaar voor?quote:
Als iemand me aanspreekt, verwacht ik wel dat ze iets te vertellen hebben. heeft niks met kostbare tijd te makenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
jouw tijd hier is daar veels te kostbaar voor?
Oké.. Dan haal ik nu even dat bord voor mijn hoofd weg en ga ik daar eens op lettenquote:
Ja mss het niet helemaal het goede woord maar ah vergelijk het met jezelf en kuts. dat geeft het wel een beetje aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wie heeft dan de babyface?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:35 schreef mrbox het volgende:
Ja mss het niet helemaal het goede woord maar ah vergelijk het met jezelf en kuts. dat geeft het wel een beetje aan![]()
How romanticquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Tukkers op fok #189 Renate ik hou van je lekker snoepje
Die TT.. ik heb een fan!
Ik vond je post leuk net onder die van Noukquote:
Japanse meisjes hebben dat vaak.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oh een tukkerforum daar kijk ik nouw bijna nooitquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Tukkers op fok #189 Renate ik hou van je lekker snoepje
Die TT.. ik heb een fan!
Heb je het hier nou over mij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja mss het niet helemaal het goede woord maar ah vergelijk het met jezelf en kuts. dat geeft het wel een beetje aan![]()
Ja, of wannabe japanse meisjesquote:
quote:
Ik ook niet echt.. gaat veels te langzaamquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh een tukkerforum daar kijk ik nouw bijna nooit
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef djayzz het volgende:
Ik vond je post leuk net onder die van Nouk
Ja, dat blijkt.quote:
Tukkers zijn toch van die zoute koekjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh een tukkerforum daar kijk ik nouw bijna nooit
Ik heb die vraag nog nooit zo snel achter elkaar gehoord..quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:40 schreef djayzz het volgende:
wanneer is de volgende meet? Vond het wel gezellig dinsdag!
Ja was zeker gezellig, volgende meet is barca tochquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:40 schreef djayzz het volgende:
wanneer is de volgende meet? Vond het wel gezellig dinsdag!
Murmmmmmquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:41 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!!! zo weer terug van mn adhd testjepfff zenuwachtig was ik!
over 2 weken uitslag maar hij zei nu al dat ik vrij hoog scoor
Goedemorgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:41 schreef Murmeli het volgende:
Jullie moeten zaterdag maar naar denbosch komenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ja was zeker gezellig, volgende meet is barca toch
En "jullie" is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef djayzz het volgende:
Jullie moeten zaterdag maar naar denbosch komenDat is nog voor barca
Jongere uitstraling, kluts ...quote:
quote:
Jij mag ook komen hoor !quote:
inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ook niet echt.. gaat veels te langzaam
Vind je... ik niet zo hoor.quote:
A ditry mind is a joy foreverquote:[..]
ach dirty mind he
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jongere uitstraling, kluts ...
[..]
ach dirty mind he
I'm trying to figure out if that's a complimentquote:
Zaterdag gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:45 schreef djayzz het volgende:
Jij mag ook komen hoor !![]()
Ik doelde op Singles in het algemeen
Ik ken een meisje die Joy heet...quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vind je... ik niet zo hoor.
[..]
A ditry mind is a joy forever
Dat heb je snel voor elkaar! Deze week gehoord dat het waarschijnlijk nog een of twee maanden gaat duren voor de onderzoeken die ik aangevraagd heb kunnen beginnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:41 schreef Murmeli het volgende:
Ik zou het maar opvatten als compliment als ik jou wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I'm trying to figure out if that's a compliment
Jammer.quote:[..]
Zaterdag gaat 'm niet worden
Lijk je dan jonger? Dan moet ik er wel uitzien als 47.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:48 schreef Kluts het volgende:
Dat komt volgens mij vooral omdat ik klein ben.
Zou ook kunnen je maakt me nu aan het twijfelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij vooral omdat ik klein ben.
Niet alles in het leven is een compliment natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I'm trying to figure out if that's a compliment
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die Joy heet...
Echt zo'n porno actrice naam, en ze is ook nog eens een vette slet
Ze heeft behoorlijk een naam in mijn stad, als je over haar heen bent geweest ben je een Joyrider______
Dat weet ikquote:
quote:
mhhhhh 2x in a rowquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou het maar opvatten als compliment als ik jou was![]()
Que? eerste ging over kluts, 2e over Noukquote:
Nou ja, 47 is overdreven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijk je dan jonger? Dan moet ik er wel uitzien als 47..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:54 schreef djayzz het volgende:
jij denkt natuurlijk dat je de primeur hebt in denken dat ik Nouk leuk vind!![]()
Joh, meen je dat nou?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:52 schreef mrbox het volgende:
Niet alles in het leven is een compliment natuurlijk
quote:
Oja, sms reageren kon even niet. Mijn telefoon was stuk. Maar ik heb een nieuwe. Telefoon dan.quote:
Cool.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja, sms reageren kon even niet. Mijn telefoon was stuk. Maar ik heb een nieuwe. Telefoon dan.
Geile foto
Nee viel me ff op en primeur nah neequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Que? eerste ging over kluts, 2e over Nouk
Ow, jij denkt natuurlijk dat je de primeur hebt in denken dat ik Nouk leuk vind!![]()
Ja moest ff duidelijk zijnquote:
Gosh wat flauw ook zeg.quote:
Hoe oud ben je zelf dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:03 schreef kweli het volgende:
Vind nu een 14 jarig meisje leukJe wil het niet en je mag niet. Maar toch kan je het niet laten om haar leuk te vinden
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:03 schreef kweli het volgende:
Vind nu een 14 jarig meisje leukJe wil het niet en je mag niet. Maar toch kan je het niet laten om haar leuk te vinden
fail iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:03 schreef KudFokker het volgende:
Ik dacht even een nieuwe avatar te doen, maar 60 bij 60 !!
Kom op hey
Nu is de avatar niet eens grappig meer, goedziende mensen zien hem nu ook nauwelijks
Dat ook een beetje failquote:
Dan valt het mee. Een vriend van mij is 30 en valt op heul jonge meisjes. Dat is gewoonweg ranzig, als je het mij vraagt.quote:
Ze is iig jong genoeg om je eigen customized breezersletje van haar te maken.quote:
Ben ik tenminste niet meer de jongstequote:
valt mee? Ik vond 18 en 14 al een groot verschilquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan valt het mee. Een vriend van mij is 30 en valt op heul jonge meisjes. Dat is gewoonweg ranzig, als je het mij vraagt.
Eeuhhm, djayzz, ik geloof dat jij dat laatste bent die dat kunt zeggen.quote:
10 en 4 klinkt ook fout, 80 en 74 klinkt prima. veranderd steeds.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
20 en 14 klinkt fout, maarja, 40 en 34 klinkt hardstikke normaal
of 50 en 40quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
20 en 14 klinkt fout, maarja, 40 en 34 klinkt hardstikke normaal
Wat ! ik was 18........quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eeuhhm, djayzz, ik geloof dat jij dat laatste bent die dat kunt zeggen.
onder de 13 word echt goor ja, ook al val je er alleen maar op. Na de basisschool krijg ze tenminste vrouwelijke vormen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan valt het mee. Een vriend van mij is 30 en valt op heul jonge meisjes. Dat is gewoonweg ranzig, als je het mij vraagt.
28 en 24 vind je ook niet kunnen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
valt mee? Ik vond 18 en 14 al een groot verschil
Daarom.. dus als jij je er goed bij voelt, en haar respectvol behandeld.... go your gangquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:06 schreef kweli het volgende:
[..]
10 en 4 klinkt ook fout, 80 en 74 klinkt prima. veranderd steeds.
Rivalquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom.. dus als jij je er goed bij voelt, en haar respectvol behandeld.... go your gangbang
Ik zei niet dat hij op meiden onder de 13 valt. Voor de restquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef kweli het volgende:
onder de 13 word echt goor ja, ook al val je er alleen maar op. Na de basisschool krijg ze tenminste vrouwelijke vormen.
Daarom doe ik het ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:09 schreef Kluts het volgende:
Als je ouder bent maakt leeftijdsverschil niet veel uit, maar als je 20 bent is het ronduit sick om met een meisje van 14 te gaan lopen.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
he gelukkig, nog iemand die het met me eens isquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:09 schreef Kluts het volgende:
Als je ouder bent maakt leeftijdsverschil niet veel uit, maar als je 20 bent is het ronduit sick om met een meisje van 14 te gaan lopen.
klopt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan hoef ik het er toch niet mee eens te zijn?
moraalridder!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:10 schreef djayzz het volgende:
he gelukkig, nog iemand die het met me eens is
Ik was 18.... zij 14....quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
moraalridder!
ik lees net dat je ongeveer hetzelfde hebt gedaan
Maar jij bent gewoon een slettebak!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik voelde me zaterdag al niet fijn dat ik als 21 jarige met een meisje van 17 naar huis was gegaan
Ik ben 23!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:13 schreef Kluts het volgende:
Ik zou zelf ook geen 20 jarige knulletjes daten eerlijk gezegd.
Eens. 14 is een kind, dude.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:09 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat dat bij vrouwen sowieso anders ligt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou sowieso al niet met iemand gaan die jonger dan mij is, tot nu toe val ik altijd op ouder en mag toch hopen dat dat zo blijft
Sommige mannen van 20 zijn ook nog kindquote:
Je zij echt jong...quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat hij op meiden onder de 13 valt. Voor de rest
dus?quote:
Hele leuke smoes, maar je bent gewoon een volwassen kerel dat op een kind geilt dan. Welke smoes je ook bedenktquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij vrouwen sowieso anders ligt.
[..]
Sommige mannen van 20 zijn ook nog kind
Ik vind 14/15 ook echt jongquote:
Inderdaadquote:
Die smoezen iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hele leuke smoes, maar je bent gewoon een volwassen kerel dat op een kind geilt dan. Welke smoes je ook bedenkt
Meestal zijn het van die gierige batsen die met jonge meisjes gaan, als ze dan op date gaan kan hij haar meenemen op een railrunnerquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:18 schreef kweli het volgende:
[..]
Die smoezen iddze is volwassen voor haar leeftijd
![]()
![]()
Daarom doe ik er ook niks mee, gelukkig val ik op vrouwen van mijn eigen leeftijd.
Tot het meisje of haar ouders gaan klagen. Als er sex is geweest, dan is dat voor de wet gewoon ontucht, zelfs al vroeg ze erom. Niet doen, dus.quote:
Vreemd, die indruk kreeg ik niet echt vanwegequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:18 schreef kweli het volgende:
Daarom doe ik er ook niks mee, gelukkig val ik op vrouwen van mijn eigen leeftijd.
Maar die kan ik verkeerd hebben opgevatquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef kweli het volgende:
[..]
onder de 13 word echt goor ja, ook al val je er alleen maar op. Na de basisschool krijg ze tenminste vrouwelijke vormen.
Dat idd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:16 schreef Ripley het volgende:
Hele leuke smoes, maar je bent gewoon een volwassen kerel dat op een kind geilt dan. Welke smoes je ook bedenkt
die hadden de meeste al in groep 8 hoor, dat kan ik me nog heel goed herinnerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
Come on, dan hebben ze nog geen tieten man!
Nou even voor dat jullie een verkeerde indruk krijg ik ben GEEN pedoquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd, die indruk kreeg ik niet echt vanwege
[..]
Maar die kan ik verkeerd hebben opgevat
Zo gauw een 14-jarige d'r mond open doet merk je wel dat ze 14 is hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat idd.
Al zou je bij sommige 14 jarige meisjes niet zeggen dat ze 14 zijn. Dus als je het niet wist, zou het minder pedo zijn..
Ja iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat idd.
Al zou je bij sommige 14 jarige meisjes niet zeggen dat ze 14 zijn. Dus als je het niet wist, zou het minder pedo zijn..
Veel kippenvlees gegetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
die hadden de meeste al in groep 8 hoor, dat kan ik me nog heel goed herinneren
Dat verschildequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Veel kippenvlees gegeten!
Edit: het zijn dan meestal van die puntige dingetjes trouwens
En ik ben nu al bang voor de volgende TT!
Waar is Gari met zijn suggestieve avatar en zijn eeuwige "dat is jouw associatie"?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Die waren toen echt niet minder interessantquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Nou, ik was in de VS en daar had ik een leuk gesprek met een mama. En haar dochter was er ook. En die mama vroeg of ik misschien wat leuks met dochter wilde gaan doen (dat was op zich al wel ziek...maar ja, patriots 4 life) en toen ik vertelde dat ik 19 was, was dat geen probleem volgens haar, want haar 13 jarige dochter had al een vriend gehad van 22.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Ripley het volgende:
Zo gauw een 14-jarige d'r mond open doet merk je wel dat ze 14 is hoor
hoge score is grote kans dat ik ADD of ADHD heb ja.....quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
lekkere kriebelaarster van me![]()
is dat goed of slecht?
Je kan toch ook wachten met seks tot ze 16 is! Een relatie betekent toch niet dat er gelijk geneukt moet worden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:20 schreef Howl het volgende:
[..]
Tot het meisje of haar ouders gaan klagen. Als er sex is geweest, dan is dat voor de wet gewoon ontucht, zelfs al vroeg ze erom. Niet doen, dus.
psychiater werkte een hele lijst vragen af, ik moest antwoorden of ik daar nu last van heb en mn moeder of ik het vroeger ook had. bijv niet stil kunnen zitten, niet luisteren altijd afwezig dat soort dingen. en als je dan bij genoeg dingen ja zegt dan is de kans groot dat je het hebtquote:
Mensen in de states zien er meestal zo'n 10 jaar ouders uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, ik was in de VS en daar had ik een leuk gesprek met een mama. En haar dochter was er ook. En die mama vroeg of ik misschien wat leuks met dochter wilde gaan doen (dat was op zich al wel ziek...maar ja, patriots 4 life) en toen ik vertelde dat ik 19 was, was dat geen probleem volgens haar, want haar 13 jarige dochter had al een vriend gehad van 22.
Maar goed die zag er dus wel uit als 25. Ofzo. En aan het praten merkte ik ook weinig. De slet..
En is dat goed nieuws omdat je dan duidelijkheid hebt en er iets aan gedaan kan worden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
hoge score is grote kans dat ik ADD of ADHD heb ja.....
Wilde plannenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef Kluts het volgende:
Druk op werk maar ik heb veel meer zin in het weekend.
ach, stel je niet zo aan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Veel kippenvlees gegeten!
ik heb online weleens zo een test gedaan, ik bleef ja antwoorden toen ben ik maar gestoptquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
psychiater werkte een hele lijst vragen af, ik moest antwoorden of ik daar nu last van heb en mn moeder of ik het vroeger ook had. bijv niet stil kunnen zitten, niet luisteren altijd afwezig dat soort dingen. en als je dan bij genoeg dingen ja zegt dan is de kans groot dat je het hebt
Ik ga er ook echt geen twee jaar op wachten hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan toch ook wachten met seks tot ze 16 is! Een relatie betekent toch niet dat er gelijk geneukt moet worden.
Bij mij iig niet.
Ik ook niet, zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:23 schreef kweli het volgende:
[..]
Nou even voor dat jullie een verkeerde indruk krijg ik ben GEEN pedo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |