Daarom doe ik het ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:09 schreef Kluts het volgende:
Als je ouder bent maakt leeftijdsverschil niet veel uit, maar als je 20 bent is het ronduit sick om met een meisje van 14 te gaan lopen.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
he gelukkig, nog iemand die het met me eens isquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:09 schreef Kluts het volgende:
Als je ouder bent maakt leeftijdsverschil niet veel uit, maar als je 20 bent is het ronduit sick om met een meisje van 14 te gaan lopen.
klopt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan hoef ik het er toch niet mee eens te zijn?
moraalridder!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:10 schreef djayzz het volgende:
he gelukkig, nog iemand die het met me eens is
Ik was 18.... zij 14....quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
moraalridder!
ik lees net dat je ongeveer hetzelfde hebt gedaan
Maar jij bent gewoon een slettebak!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik voelde me zaterdag al niet fijn dat ik als 21 jarige met een meisje van 17 naar huis was gegaan
Ik ben 23!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:13 schreef Kluts het volgende:
Ik zou zelf ook geen 20 jarige knulletjes daten eerlijk gezegd.
Eens. 14 is een kind, dude.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:09 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat dat bij vrouwen sowieso anders ligt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou sowieso al niet met iemand gaan die jonger dan mij is, tot nu toe val ik altijd op ouder en mag toch hopen dat dat zo blijft
Sommige mannen van 20 zijn ook nog kindquote:
Je zij echt jong...quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat hij op meiden onder de 13 valt. Voor de rest
dus?quote:
Hele leuke smoes, maar je bent gewoon een volwassen kerel dat op een kind geilt dan. Welke smoes je ook bedenktquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij vrouwen sowieso anders ligt.
[..]
Sommige mannen van 20 zijn ook nog kind
Ik vind 14/15 ook echt jongquote:
Inderdaadquote:
Die smoezen iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hele leuke smoes, maar je bent gewoon een volwassen kerel dat op een kind geilt dan. Welke smoes je ook bedenkt
Meestal zijn het van die gierige batsen die met jonge meisjes gaan, als ze dan op date gaan kan hij haar meenemen op een railrunnerquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:18 schreef kweli het volgende:
[..]
Die smoezen iddze is volwassen voor haar leeftijd
![]()
![]()
Daarom doe ik er ook niks mee, gelukkig val ik op vrouwen van mijn eigen leeftijd.
Tot het meisje of haar ouders gaan klagen. Als er sex is geweest, dan is dat voor de wet gewoon ontucht, zelfs al vroeg ze erom. Niet doen, dus.quote:
Vreemd, die indruk kreeg ik niet echt vanwegequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:18 schreef kweli het volgende:
Daarom doe ik er ook niks mee, gelukkig val ik op vrouwen van mijn eigen leeftijd.
Maar die kan ik verkeerd hebben opgevatquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef kweli het volgende:
[..]
onder de 13 word echt goor ja, ook al val je er alleen maar op. Na de basisschool krijg ze tenminste vrouwelijke vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |