Als een dier ziek is en niet meer beter kan worden, dan mag het van mij... en als je het zo bekijkt heb ik mijn moeder ook vermoord..quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:49 schreef djayzz het volgende:
Dus als je een mens functioneel wilt vermoorden mag dat snuit?
Niet zomaar zonder rede, maar als het bijvoorbeeld de enige manier is waarop ik mijzelf zou kunnen redden dan ga ik ervoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
En nu de andere kant van de medaille. Zou je iemand kunnen vermoorden? En dan niet perongeluk, maar doelbewust en gericht.
* Ofresca geeft Snuit een dikke knuffel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een dier ziek is en niet meer beter kan worden, dan mag het van mij... en als je het zo bekijkt heb ik mijn moeder ook vermoord..
Als we zo gaan denken heb al heel wat om het leven (helpen) brengen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een dier ziek is en niet meer beter kan worden, dan mag het van mij... en als je het zo bekijkt heb ik mijn moeder ook vermoord..
Kluts babe hoest met jou dan ?!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
Hoi en zulks.
Matig nu ff zit weer voor de zoveelste keer op een trein te wachtenquote:
Echt? Wil je het vertellen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:53 schreef Tegan het volgende:
Of ik iemand zou kunnen vermoorden? Nee. Of ik iemand weet wie ik graag dood zou zien/zou vermoorden? Ja.
Ik wel, en dat bevalt me eigenlijk erg goed inmiddels. Jij?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Matig nu ff zit weer voor de zoveelste keer op een trein te wachtenmaar voor de rest
jij nog single !?!?!
Ghhehe :p ik ontloop jou natuurlijk (a)quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel, en dat bevalt me eigenlijk erg goed inmiddels. Jij?
Wanneer moet je weer een keer langs a'foort?
Sorry dat ik besta hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ghhehe :p ik ontloop jou natuurlijk (a)
Nope, behalve dat de dag dat ik zijn/haar overlijdensbericht lees een goede dag zal zijn.quote:
Jaquote:
Ik heb altijd de trein van 5 over half 6.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaik ben 18 over op station kan je het goedmaken
of ik natuurlijk
Erg, erg goed. Met u?quote:
Ahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb altijd de trein van 5 over half 6.
[..]
Erg, erg goed. Met u?
Niet voor de dood maar wel voor het einde van mijn leven. Maar wie niet? Er is nog zoveel te doen, leren, beleven, meemaken, zien, ruiken! Dat wil niet zeggen dat als ik nu dood zou gaan, dat ik ongelukkig zou sterven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat ik me straks afvroeg, toen jij met die eerste vraag kwam.
Ben je bang voor de dood?
Hmm ok.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet voor de dood maar wel voor het einde van mijn leven. Maar wie niet? Er is nog zoveel te doen, leren, beleven, meemaken, zien, ruiken! Dat wil niet zeggen dat als ik nu dood zou gaan, dat ik ongelukkig zou sterven.
Jij wenst iedereen slaap zacht en niemand jouquote:
Moet jij niet lerenquote:
Lekker geslapen MNR?quote:
Goeiemorgen Snuitjequote:Op donderdag 28 mei 2009 07:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
zoooooooooo, wat ga ik een problemen krijgen met het openhouden van mijn ogen.. wel lekker geslapen..
goedemorgen MNR, droompjuh, en de rest
Hihi, dat zeker, wel te kort. En ik heb me toch een leuke droom gehadquote:
Mogguh snuitjequote:Op donderdag 28 mei 2009 07:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
zoooooooooo, wat ga ik een problemen krijgen met het openhouden van mijn ogen.. wel lekker geslapen..
goedemorgen MNR, droompjuh, en de rest
Tof! Ik heb ook heerlijk geslapen, fijn gedroomd. En het was zo fijn toen ik om 6 uur wakker werd en me nog eens om mocht draaien!quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihi, dat zeker, wel te kort. En ik heb me toch een leuke droom gehad
En jij?
En hoe heb jij geslapen T_S? Het valt opeens zo stil aan die kantquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Ik heb ook heerlijk geslapen, fijn gedroomd. En het was zo fijn toen ik om 6 uur wakker werd en me nog eens om mocht draaien!
Als een blokquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:05 schreef MNR het volgende:
[..]
En hoe heb jij geslapen T_S? Het valt opeens zo stil aan die kant
Samen terugduiken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemorgen Snuitje
Als het je deugd doet, ik kwam mijn bedje ook niet uit
nee, ze kon deze week niet meer, volgende week... als het goed is dan...quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mogguh snuitjeHeb je gisteren gekookt voor Crazy? Het zou wel verklaren waarom je het moeilijk gaat krijgen met het open houden van je ogen
Mag ik meedoen?quote:
Ah, ok. Gewoon vroeger naar bed dan de volgende keerquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, ze kon deze week niet meer, volgende week... als het goed is dan...
tnxquote:
Hihihiquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnxBen erg benieuwd naar hoe jouw dag gaat lopen vandaag
Wish I was there, maar ik heb niet eens de wedstrijd op tv gezienquote:
Niet eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wish I was there, maar ik heb niet eens de wedstrijd op tv gezien![]()
Goedemorgen mijn gewaardeerde medefokkers, allemaal klaar voor weer een lange dag werkvreugde?
nee ik was gisteravond naar 's heerenberg geweest, tegen de duitse grens.. tegen de tijd dat ik terug was sliepen zelfs de spelers van barca alquote:
De wedstrijd was het waard toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:02 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Ondanks vroeg naar bed gaan ben ik net zo brak als normaal, stom voetbal en bier
hoe harder je vandaag werkt, hoe lekkerder je slaapt vannachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:21 schreef Pien85 het volgende:
Kan iemand hier even een dagje voor mij komen werken? Dan kan ik weer 's fatsoenlijk slapen...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:22 schreef DR34M3R het volgende:
Hier, kunnen jullie net zo relaxed wakker worden als ik intussen:
Ja, ik slaap heerlijk, alleen errug kort in vergelijking met mijn werkdag... Ik begin 's ochtends om half 8 en ben om half 11 's avonds klaar...quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:24 schreef rival het volgende:
[..]
hoe harder je vandaag werkt, hoe lekkerder je slaapt vannacht
Heej KF, hoest met je hoofd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:38 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe toevallig[PRIJSVRAAG] Het Spel van de Engel
Ik had het gisteren nog over dat andere boek van hem!
Heb sinds gisteravond toch wel heel veel respect voor mijn ex verloren trouwens
Ze vertelde dat ze aan het kloten was met een gozer die een vriendin had, en die vriendin is een collega van haar!!!
Come on !
Ja gaat beterquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej KF, hoest met je hoofd?
En dat is wel stom van je ex idd!
Mooi zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja gaat beterhad je gisteravond in het topic nog bedankt voor de PM
!
Ik ben met de trein naar huis gegaan en vanmorgen weer met de trein, dan vanmiddag met de auto terug.
Toen ik in Hoorn was heb ik even een uurtje op de bed gelegen bij mijn ex en een zooitje aspirine en water gedronken, toen ging het duizelige gevoel wegen na 1 uur ook de hoofdpijn
Ben gisteravond om 11 uur naar bed gegaan, eigenlijk gelijk toen ik thuis was...quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mooi zoOw dat heb dan ik weer gemist
En nu ook nergens last meer van dan? of nog steeds wat hoofdpijn.
Zeer verstandig om met de trein te gaan
Oh ja, sjoelbak.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Gister een 'sport'dag gehad van het werk. Einde van de dag gezellig gedronken met wat collega's. En 1 daarvan is een wat oudere (en kleinere) man. Gezellig mee geklets en heb hem altijd al wat gevonden als ik langsliep enzo. Blijkt ie 48 te zijnDat is wel iets te oud he
En wat droom ik dan vanavond.. dat ik een vrouw van 31 leuk vindt, die sushi voor mij maakte en van alles tijdesn het eten misging haha.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben gisteravond om 11 uur naar bed gegaan, eigenlijk gelijk toen ik thuis was...
En om half 9 begonnen ipv half 8
Je bent toch altijd een slap ventje geweest? ...quote:Voel me een beetje slapjes, maar dat gaat wel over
Jij kan dat nogquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:56 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen zeg![]()
Denk dat ik er weer ff induik !
Jaaquote:
Haha jah, was weer erg grappigquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:59 schreef mrbox het volgende:
Jaamoet ik daar ook maar ff gebruik van maken toch
![]()
maar gisteravond was dus weer een aflevering van een van je maffe dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |