Als een dier ziek is en niet meer beter kan worden, dan mag het van mij... en als je het zo bekijkt heb ik mijn moeder ook vermoord..quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:49 schreef djayzz het volgende:
Dus als je een mens functioneel wilt vermoorden mag dat snuit?
Niet zomaar zonder rede, maar als het bijvoorbeeld de enige manier is waarop ik mijzelf zou kunnen redden dan ga ik ervoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
En nu de andere kant van de medaille. Zou je iemand kunnen vermoorden? En dan niet perongeluk, maar doelbewust en gericht.
* Ofresca geeft Snuit een dikke knuffel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een dier ziek is en niet meer beter kan worden, dan mag het van mij... en als je het zo bekijkt heb ik mijn moeder ook vermoord..
Als we zo gaan denken heb al heel wat om het leven (helpen) brengen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een dier ziek is en niet meer beter kan worden, dan mag het van mij... en als je het zo bekijkt heb ik mijn moeder ook vermoord..
Kluts babe hoest met jou dan ?!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
Hoi en zulks.
Matig nu ff zit weer voor de zoveelste keer op een trein te wachtenquote:
Echt? Wil je het vertellen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:53 schreef Tegan het volgende:
Of ik iemand zou kunnen vermoorden? Nee. Of ik iemand weet wie ik graag dood zou zien/zou vermoorden? Ja.
Ik wel, en dat bevalt me eigenlijk erg goed inmiddels. Jij?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Matig nu ff zit weer voor de zoveelste keer op een trein te wachtenmaar voor de rest
jij nog single !?!?!
Ghhehe :p ik ontloop jou natuurlijk (a)quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel, en dat bevalt me eigenlijk erg goed inmiddels. Jij?
Wanneer moet je weer een keer langs a'foort?
Sorry dat ik besta hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ghhehe :p ik ontloop jou natuurlijk (a)
Nope, behalve dat de dag dat ik zijn/haar overlijdensbericht lees een goede dag zal zijn.quote:
Jaquote:
Ik heb altijd de trein van 5 over half 6.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaik ben 18 over op station kan je het goedmaken
of ik natuurlijk
Erg, erg goed. Met u?quote:
Ahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb altijd de trein van 5 over half 6.
[..]
Erg, erg goed. Met u?
Niet voor de dood maar wel voor het einde van mijn leven. Maar wie niet? Er is nog zoveel te doen, leren, beleven, meemaken, zien, ruiken! Dat wil niet zeggen dat als ik nu dood zou gaan, dat ik ongelukkig zou sterven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat ik me straks afvroeg, toen jij met die eerste vraag kwam.
Ben je bang voor de dood?
Hmm ok.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet voor de dood maar wel voor het einde van mijn leven. Maar wie niet? Er is nog zoveel te doen, leren, beleven, meemaken, zien, ruiken! Dat wil niet zeggen dat als ik nu dood zou gaan, dat ik ongelukkig zou sterven.
Jij wenst iedereen slaap zacht en niemand jouquote:
Moet jij niet lerenquote:
Lekker geslapen MNR?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |