No wayquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een lijst![]()
Als je daarheen gaat ben je uren aan het lopen voor je iemand tegenkomt die je van het forum kent...en ondertussen maar vragen...ben jij Soury ? Ben jij Evaxsis ? Ow..fuck rennuh..daar komt Gert....die wilde ik nu juist ontlopen.
Gert is sinds die finale van TBO nu herkenbaar genoeg, die zit strax helemaal alleen duidelijk herkenbaar aan de meters ruimte om hem heen! Nou als Ice, jij en ik alvast meeten in de zadelbar dan zijn we sikkel genoeg dat het niet meer uitmaakt wie we tegen het lijf lopenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een lijst![]()
Als je daarheen gaat ben je uren aan het lopen voor je iemand tegenkomt die je van het forum kent...en ondertussen maar vragen...ben jij Soury ? Ben jij Evaxsis ? Ow..fuck rennuh..daar komt Gert....die wilde ik nu juist ontlopen.
overigens heeft Luusje er dikke zin in :quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een lijst![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:32 schreef luciano het volgende:
Tsja , ik moet idd voorzichtig zijn ......... mag al niet meer op VOL , wat zou mijn leven betekenen als oldbie zonder rechten op Fok![]()
Ik wil natuurlijk wel de 10 jaar meet meemaken !![]()
Dan kan ik altijd nog de permban aanvechten als ik per ongeluk op een hautaine teringdwerg ben gaan staan zonder dat ik hem zag ( istie ech zo klein ??? )
Nee JIJ bent een kippetje !quote:
Zit dat niet aan de Vleerstraat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Eerst even naar het Vleertje ken je dat?
Duckstad gaan we niet tegenkomenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert is sinds die finale van TBO nu herkenbaar genoeg, die zit strax helemaal alleen duidelijk herkenbaar aan de meters ruimte om hem heen! Nou als Ice, jij en ik alvast meeten in de zadelbar dan zijn we sikkel genoeg dat het niet meer uitmaakt wie we tegen het lijf lopen![]()
Zo doe je de pijn stoppen .. stel je voor dat die lelijke eend er zou lopen!
Prettige avand en rust goed uit!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:39 schreef R0T29 het volgende:
Mensen prettige avond verder! De "complotten" en "gates" zijn me even te veel, ik moet even gaan liggen zo.
Was het maar zo .. Duffe SC hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:39 schreef R0T29 het volgende:
Mensen prettige avond verder! De "complotten" en "gates" zijn me even te veel, ik moet even gaan liggen zo.
Volgens mij zijn Muis en Eend wel een goed stel.. denk je eens in wat een oerlelijke kinderen die zouen krijgen... En dan met het karakter van die kuteend he!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duckstad gaan we niet tegenkomen![]()
Die stond net ook al op het punt om een no way smilie zwaaihandje te posten maar zag dat Soury hem voor was en trok zijn post weer terug.
Der moest toch een sticker op je tiet geplakt wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een lijst![]()
Ik wilde mijn notes inzien ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:46 schreef Jappie het volgende:
Wrom heeft iedereen hier trouwens een Fok! pimp abbo tegenwoordig ?
Nergens voor nodig...die van jou staan inmiddels op mijn netvlies gebrand en Gert herken ik uit duizenden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Der moest toch een sticker op je tiet geplakt worden
om je te herkennen![]()
Valt wel mee hoor Dom zijn ze wel iigquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Muis en Eend wel een goed stel.. denk je eens in wat een oerlelijke kinderen die zouen krijgen... En dan met het karakter van die kuteend he!
Kan dat daarmee ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wilde mijn notes inzien ...
Zal ik er eens 1 plaatsen ?
Ja dat klopt, kom je daar wel eens?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit dat niet aan de Vleerstraat?
Anyway: je geld is naar de slijter dus ipv naar de kroeg.
Hier mijn eerste note, van flugel..quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan dat daarmee ?![]()
Lol..ik dacht dat dat een reclame leugen was.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou APK best eens met zijn muil aan mij trekhaak willen koppelen en met 140 de duitse grens over willen rachen waar de snelweg nog op grind lijkt, maar dat is de enige raakvlak tussen mij en APK waar het woord aanhanger sleutel in is!
in Scanman kom terug deel 1
ik heb hem aangeschaft nav de kickoff, toen ik zag dat Danny eik wel een toffe kerel isquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:46 schreef Jappie het volgende:
Wrom heeft iedereen hier trouwens een Fok! pimp abbo tegenwoordig ?
Dat meen je nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier mijn eerste note, van flugel..
Het ging over aanhangers van een voetbalclub en toen noemde ze mij en APK in 1 zin dus :
[..]
Huh? Kun je ook zien wié je notes gegeven heeft joh?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier mijn eerste note, van flugel..
Het ging over aanhangers van een voetbalclub en toen noemde ze mij en APK in 1 zin dus :
[..]
Dat kan ook als je 1x ¤ 4,50 betaaltquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wilde mijn notes inzien ...
Zal ik er eens 1 plaatsen ?
Gertje..hebben wij eik al gehugged vanaaf ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Kun je ook zien wié je notes gegeven heeft joh?
Of wist je dat nog, ouwe multivitaminepreparatenslikkert.
Dat is toch knap van je, zonder ook maar èèn glimp ervan mee te hebben gekregenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig...die van jou staan inmiddels op mijn netvlies gebrand en Gert herken ik uit duizenden.
En ja ..ik dagdroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |