Mooi die kans is je nu ontnomen, dan hebben we de plichtplegingen iig alvast weer gehad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij al wel, met je boog om mij heen lopen tijdens de meet.![]()
Zat nog even te wachten op een gelegenheid om oud en vertrouwd terug te sneren.
daar kom ik de laatste tijd eigenlijk niet meer, vreemd is dat terwijl vroeger dat wel in dat rijtje thuis hoorde.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ben er nog nooit geweest, maar fiets weleens door het Westeinde (op weg naar paard café, huppeldepub of ruiter of zo.)
Muis is de nieuwe Peter6000, ware het niet dat dat kreng ook nog rondwaggeltquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi die kans is je nu ontnomen, dan hebben we de plichtplegingen iig alvast weer gehad.![]()
BTW..kun je wat aan die muis doen ? Die loopt hier het hele topic te vergallen met der gespam ?
quote:
* pakt kaasschaafquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Muis is de nieuwe Peter6000, ware het niet dat dat kreng ook nog rondwaggelt
nee eik meer een minion !quote:
quote:
Een goed lezer leest hier "dat" als bommels; dat vind ik dan wel weer positief aan je..die rake opmerkingen zo tussendoor.quote:
kutquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een goed lezer leest hier "dat" als bommels; dat vind ik dan wel weer positief aan je..die rake opmerkingen zo tussendoor.
Nee ik durf niet meer nu. Ze kunnen zien wie die notes geeft. De tijden van anoniem de NSB'er uit kunnen hangen zijn voorbij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi die kans is je nu ontnomen, dan hebben we de plichtplegingen iig alvast weer gehad.![]()
BTW..kun je wat aan die muis doen ? Die loopt hier het hele topic te vergallen met der gespam ?
zie nu heel niet meer dat flugie me note-technisch ontmaagd heeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik durf niet meer nu. Ze kunnen zien wie die notes geeft. De tijden van anoniem de NSB'er uit kunnen hangen zijn voorbij.
4,50 of een abbo ...quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:08 schreef PC eend het volgende:
Was ff down memorylane
Is het nu note-gate?
Wat kost zo een account?
Ben daar één keer geweest, toen was het te rustig en hadden wij niet genoeg drank op. Gewoon te vroeg nog dus. Maar dat is wel een leuke om nog eens heen te gaan, kom je daar vaak en zo ja: aan welk nummer kan ik je herkennen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
daar kom ik de laatste tijd eigenlijk niet meer, vreemd is dat terwijl vroeger dat wel in dat rijtje thuis hoorde.
Ben je wel in de Karaoke bar (naast de Pater) van die Thaise mensen geweest, dat is lache joh dat zit in de Achterom
Was die TL zo erg?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
4,50 of een abbo ...
Maar jij hebt zoveel terechte notes, dat je een levenslange abbo moet nemen en als dan al jouw notes op rij moeten gezet worden, gaat de server roken
isdie limburgse kutdwerg geen mod meer hier?quote:
Joh.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
zie nu heel niet meer dat flugie me note-technisch intmaagd heeft
truste dude...quote:
Ik vond hem ook wel mooi, prachtige volzin enzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh.
Best wel een móóie eerste note.. die van mij eens opzoeken..
Ik lleef nogquote:
Huhquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben daar één keer geweest, toen was het te rustig en hadden wij niet genoeg drank op. Gewoon te vroeg nog dus. Maar dat is wel een leuke om nog eens heen te gaan, kom je daar vaak en zo ja: aan welk nummer kan ik je herkennen?
Van Sphere. Wie dat ook is of was.quote:Plaatste link naar playboysite: http://qdbp.spondooliks.o(...)LLLLLLLL!!!!!!!!.htm In dit topic: http://forum.fok.nl/showtopic.php/227854/1/260
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:12 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
HuhGert toch, jij drinkt toch nie?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Prediker kwam na een leven vol onderzoeken terug en schreef als grootste waarheid: "alles is ijdelheid"
Wrom zou ik in vredesnaam de moeite nog nemen wanneer fantasieen zo veel mooier kunnen zijn.
Prediker mooi boek is dat en zo waarquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Ik was even de hond aan het uitlaten en vergat deze nog te posten.stom
12 alweer sjeus nou die bewaar ik voor morgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:14 schreef versabommie het volgende:
Oi.. Yolanthe is weer op twitter met sperma recepten, ik ga ff nieuws posten in PalingGate #12 Yolanthe vreest Snovendammers!!!
Jij bent blond he ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Ik was even de hond aan het uitlaten en vergat deze nog te posten.stom
Alles goed ??quote:
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ken ik die of moet ik daar ook nog is kennis mee gaan maken?
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ken ik die of moet ik daar ook nog is kennis mee gaan maken?
Morgen eens even over die Jol babbelen.quote:
Prima !! Vermaak me ook iid ......quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Jazeker ik vermaak me kostelijk hierEn hoe is het met jou?
Is Cc weer aan de kant gezetquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef PC eend het volgende:
Maarre ontopic
Als ik het goed begrijp:
De crew zit in Frankrijk.
Bart zit met een vriendin in Duitsland, waar Mariell geheel toevallig ook woont en smeekt om nog met TBO2 mee te mogen doen....
Ik ruik paling
Palingpraktijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef PC eend het volgende:
Maarre ontopic
Als ik het goed begrijp:
De crew zit in Frankrijk.
Bart zit met een vriendin in Duitsland, waar Mariell geheel toevallig ook woont en smeekt om nog met TBO2 mee te mogen doen....
Ik ruik paling
Hadden die ook wat dan?quote:
Uhm ik zing nooit mee of ik hang aan de bar of sta bij de DJ te kletsen ligt eraan wie er moet draaien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben daar één keer geweest, toen was het te rustig en hadden wij niet genoeg drank op. Gewoon te vroeg nog dus. Maar dat is wel een leuke om nog eens heen te gaan, kom je daar vaak en zo ja: aan welk nummer kan ik je herkennen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hadden die ook wat dan?![]()
Wat zal kelly zich belazerd voelen zeg
Something smells fishyquote:
Arme arme Kelly ... nouja ze is toch druk met cammenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hadden die ook wat dan?![]()
Wat zal kelly zich belazerd voelen zeg
Dan zal Huub zich spoedig bij hem.haar meldenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Something smells fishy
Mariell zal toch niet na 52 operaties Kelly 2.0 zijn he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |