quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Prediker kwam na een leven vol onderzoeken terug en schreef als grootste waarheid: "alles is ijdelheid"
Wrom zou ik in vredesnaam de moeite nog nemen wanneer fantasieen zo veel mooier kunnen zijn.
Prediker mooi boek is dat en zo waarquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Ik was even de hond aan het uitlaten en vergat deze nog te posten.stom
12 alweer sjeus nou die bewaar ik voor morgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:14 schreef versabommie het volgende:
Oi.. Yolanthe is weer op twitter met sperma recepten, ik ga ff nieuws posten in PalingGate #12 Yolanthe vreest Snovendammers!!!
Jij bent blond he ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Ik was even de hond aan het uitlaten en vergat deze nog te posten.stom
Alles goed ??quote:
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ken ik die of moet ik daar ook nog is kennis mee gaan maken?
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ken ik die of moet ik daar ook nog is kennis mee gaan maken?
Morgen eens even over die Jol babbelen.quote:
Prima !! Vermaak me ook iid ......quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Jazeker ik vermaak me kostelijk hierEn hoe is het met jou?
Is Cc weer aan de kant gezetquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef PC eend het volgende:
Maarre ontopic
Als ik het goed begrijp:
De crew zit in Frankrijk.
Bart zit met een vriendin in Duitsland, waar Mariell geheel toevallig ook woont en smeekt om nog met TBO2 mee te mogen doen....
Ik ruik paling
Palingpraktijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef PC eend het volgende:
Maarre ontopic
Als ik het goed begrijp:
De crew zit in Frankrijk.
Bart zit met een vriendin in Duitsland, waar Mariell geheel toevallig ook woont en smeekt om nog met TBO2 mee te mogen doen....
Ik ruik paling
Hadden die ook wat dan?quote:
Uhm ik zing nooit mee of ik hang aan de bar of sta bij de DJ te kletsen ligt eraan wie er moet draaien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben daar één keer geweest, toen was het te rustig en hadden wij niet genoeg drank op. Gewoon te vroeg nog dus. Maar dat is wel een leuke om nog eens heen te gaan, kom je daar vaak en zo ja: aan welk nummer kan ik je herkennen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hadden die ook wat dan?![]()
Wat zal kelly zich belazerd voelen zeg
Something smells fishyquote:
Arme arme Kelly ... nouja ze is toch druk met cammenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hadden die ook wat dan?![]()
Wat zal kelly zich belazerd voelen zeg
Dan zal Huub zich spoedig bij hem.haar meldenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Something smells fishy
Mariell zal toch niet na 52 operaties Kelly 2.0 zijn he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |