Ja, dat was ook een van die dingen waar ik nog nooit van gehoord had. Maar je went er vrij snel aan en werkt lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, tofPHP
Al werd het te moeilijk voor mij, met dat OOP-gedoeVerder red ik me er wel mee
Ik heb het geprobeerd te snappen, en het schijnt echt zo te moeten, maar ik zie het nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een van die dingen waar ik nog nooit van gehoord had. Maar je went er vrij snel aan en werkt lekker
Prima tochquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd te snappen, en het schijnt echt zo te moeten, maar ik zie het niet
Dus ik knutsel gewoon op m'n eigen manier verder
Das niet zo handigquote:
Nieuwe kettingen zijn nog vrij van smeerquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet zo handigSmout krijg je onmogelijk uit je kleren
![]()
Smout = smeer, of hoe Hollanders het ook noemen
Ohquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nieuwe kettingen zijn nog vrij van smeer
Ik ook niet tot nu toequote:
Succes!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Bravebart het volgende:
Zo, tijd om hem er eens op te gaan leggen![]()
Dankuquote:
Werken misschien?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:45 schreef Yesse het volgende:
Ik wilde weer wat leren, dus ben ik nu een leerboek aan het lezenIn het Engels, dan krik ik dat ook weer wat op.. Wat moet ik doen als ik ooit écht klaar ben met school?
Maar dan leer je niets. Ik hoop maar dat ik in een onderzoeksfunctie terecht komquote:
Ik heb precies het omgekeerdequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan leer je niets. Ik hoop maar dat ik in een onderzoeksfunctie terecht komIk kan niet zonder nieuwe input
Jah, op vrijdag zijn er altijd veel vrij hier (halve ambtenarenquote:
Haha ok, dat is ook nieuwquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, op vrijdag zijn er altijd veel vrij hier (halve ambtenaren), dus dat is wel zo gezellig
Alleen was het vandaag niet zoveel geloof ik
Iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha ok, dat is ook nieuwWel leuk geregeld, voor de mensen die op vrijdag vrij zijn.
haha ja nog veel plezier alvastquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd![]()
Nog 5 minuten, dan weekendAlleen beetje raar weekend, maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |