quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef vamperotica het volgende:
Pfffff... Vampje komt weer even binnen vallen...
Kleinste monster is de hele dag al hangerig en ontzettend snotterig...Hoest veel, veel vastzitend slijm maar niet echt koortsig...
Wil alleen af en toe een koekje happen en veel bij mama drinken maar moet er ook veel van kokhalsen
Verder op de dag wordt ie steeds benauwder en na het avondeten heb ik de hap gebeld om even te overleggen
Ze wilde 'm toch even zien en lief is naar de Hap gegaan en ik kreeg net een smsje dat ie door moest naar het ziekenhuis omdat ze de kinderarts er even naar wilde laten kijken.....
En nu zit ik te wachten... En te wachten .....
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef MamsX het volgende:
Ja dat ook absoluut. De TNT bezorger hier is heel aardig.
Die zegt ook altijd pas op hoor heeeeel zwaarook al is het heel licht.
Maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat een bezorger mij het pakje echt in de arm gooide en weg stormde![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nu ik erover nadenk getuigd het inderdaad wel van een flinke onbeschoftheid om zoiets op de grond te zetten zodat een hoogzwangere vrouw moet bukken om een pakket op te pakkenpff...
zou miss_sly toch lekker gewoon zijn gaan shoppen?ik ben benieuwd wat ze allemaal haalt
ja, het boek ligt naast mequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef MamsX het volgende:
Huup. moet jij niet leren voor je tentamen van vrijdag
och jee arm dingquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:46 schreef vamperotica het volgende:
Krijg net een telefoontje dat t mannetje moet blijven.
Zn longetjes zitten dicht en hij gaat verneveld worden
Ik ga spullen pakken en lief aflossen in het ziekenhuis
dat zeker... ben benieuwd of ze er ook ECHT iets mee doen of dat zet het alleen maar maile voor de goede vrede...Nou ja, ik ben het iig weer kwijtquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:46 schreef innepin het volgende:
Vamp, beterschap aan je uk
Vicky, wat een lomperd zegWel stoer dat ze dan weer netjes met de klacht omgaan, toch?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar onder je kussen leggen vannacht..
Misschien absorbeer je dan nog wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |