heeft ie een spraakgebrek dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef Warrick21 het volgende:
Een testje, ik had laatst een gesprek hierover met een vriend. Wat vinden de dames ervan als de man zijn nummer aan een meid geef. Gewoon heel kortaf.
Dus bijvoorbeeld hij komt haar iets brengen waarvoor ze had gevraagd en daarbij geeft hij haar een blaadje met zijn naam en nummer.
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het? En als vrouw-zijnde, zou je bellen? etc. etc.
+1quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef pleeborstel het volgende:
Neuh, op ongevraagde telefoonnummers zonder een eerdere woordenwisseling zit ik niet te wachten.
Wat leuk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef Twinky het volgende:
ik kreeg anderhalf jaar geleden in de bus een Mycombonnetje in mijn handen gedrukt met daarop van 'ik doe dit anders nooit maar wat ben jij leuk, bel me'. Ik heb het een paar weken bewaard en aan iedereen laten zien. De brutaliteit enzo
Dat vind ik dus vervelend. Net als Valentijnskaartjes waarvan je NOOIT de afzender komt te weten...tergend is dat. Je verdenkt op een gegeven moment gewoon iedere kerel (en soms vrouw!) in je omgeving...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik heb een keer gehad dat iemand anoniem allerlei chocolade voor mijn deur ging leggen. Zat nooit een nummer bij, nooit geweten wie het was.
Was je stiekem ook een beetje trots?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef Twinky het volgende:ik kreeg anderhalf jaar geleden in de bus een Mycombonnetje in mijn handen gedrukt met daarop van 'ik doe dit anders nooit maar wat ben jij leuk, bel me'. Ik heb het een paar weken bewaard en aan iedereen laten zien. De brutaliteit enzo
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef Lakai het volgende:
Samenvattend: Het maakt niet uit wat de jongen doet, als ie maar leuk genoeg is zit het wel goed
Of juist wel, ligt eraan hoeveel je er aan ophangt at ze beltquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Xeanor het volgende:
Het getuigt niet echt van zelfvertrouwen in ieder geval.
Lijkt me meer een gebrek aan brutaliteit aangezien hij je schijnbaar niet eens durft aan te spreken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef Twinky het volgende:ik kreeg anderhalf jaar geleden in de bus een Mycombonnetje in mijn handen gedrukt met daarop van 'ik doe dit anders nooit maar wat ben jij leuk, bel me'. Ik heb het een paar weken bewaard en aan iedereen laten zien. De brutaliteit enzo
mja het stomme was, ik zat met mijn rug tegen het raam en hij met zijn rug mijn kant op zegmaar. En de hele tijd kijken... En hij gaf het briefje ook niet toen ik úitstapte maar gewoon toen de bus nog reed. Ik heb het ook niet in de bus gelezen maar pas erbuiten, was dat anders even awkward geweest... Verder had ik ook gewoon een relatie hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lijkt me meer een gebrek aan brutaliteit aangezien hij je schijnbaar niet eens durft aan te spreken.
Vraag haar om haar nummer, dan kan ze on the spot beslissen en jij bent dan geen watje.....quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef Warrick21 het volgende:
Een testje, ik had laatst een gesprek hierover met een vriend. Wat vinden de dames ervan als de man zijn nummer aan een meid geef. Gewoon heel kortaf.
Dus bijvoorbeeld hij komt haar iets brengen waarvoor ze had gevraagd en daarbij geeft hij haar een blaadje met zijn naam en nummer.
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het? En als vrouw-zijnde, zou je bellen? etc. etc.
De tering hee, wat mag je tegenwoordig nog wel zeggen als man? Kuthoer dan maar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef Karina het volgende:
Ik zou het nogal een sneue actie vinden, ben je te laf om eerst een praatje te maken of zo? Denk je nou echt dat een vrouw je gaat bellen als je zomaar een papiertje in haar handen drukt met je telefoonnummer er op?
Trouwens, meidiemand die mij zo noemt kan sowieso al ophoepelen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Pinterman het volgende:
[..]
De tering hee, wat mag je tegenwoordig nog wel zeggen als man? Kuthoer dan maar?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik dus vervelend. Net als Valentijnskaartjes waarvan je NOOIT de afzender komt te weten...tergend is dat. Je verdenkt op een gegeven moment gewoon iedere kerel (en soms vrouw!) in je omgeving...![]()
En altijd die gozer met die dikke ballen vol met zaad..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef brascoo het volgende:
ik geef expliciet nu ff niet mijn nummer aan meisjes.
het is veel leuker om een leuke avond en nacht met een meid te hebben en verder niks van elkaar te weten.
dan blijft het altijd dat meisje waarmee je een perfecte nacht/avond hebt gehad.
Hoi Hoer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef Karina het volgende:
Ik zou het nogal een sneue actie vinden, ben je te laf om eerst een praatje te maken of zo? Denk je nou echt dat een vrouw je gaat bellen als je zomaar een papiertje in haar handen drukt met je telefoonnummer er op?
Trouwens, meidiemand die mij zo noemt kan sowieso al ophoepelen.
Ik vind het niet zo cool om voor het blok gezet te worden. Ik moet daar a la minuut beslissen of ik wil dat iemand mijn nummer heeft? Grote kans dat ik dan geen 'nee' durf te zeggen omdat ik hem niet gelijk wil kwetsen, maar het dus heel fout indirect zou doen door een verkeerd nummer te geven. Ja, i know super laf, maar haat het als mensen me voor het blok zetten. Dus geef mij maar lekker het nummer van die ander en dan heb ik alle tijd en vrijheid om er wel/niets iets mee te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Vraag haar om haar nummer, dan kan ze on the spot beslissen en jij bent dan geen watje.....
Voor het blok zetten? Dat klinkt wel ontzettend labiel, moet je eerst je moeder bellen voor advies ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo cool om voor het blok gezet te worden. Ik moet daar a la minuut beslissen of ik wil dat iemand mijn nummer heeft? Grote kans dat ik dan geen 'nee' durf te zeggen omdat ik hem niet gelijk wil kwetsen, maar het dus heel fout indirect zou doen door een verkeerd nummer te geven. Ja, i know super laf, maar haat het als mensen me voor het blok zetten. Dus geef mij maar lekker het nummer van die ander en dan heb ik alle tijd en vrijheid om er wel/niets iets mee te doen.
Als je de OP goed zou lezen, zou je weten dat er nog geen gesprek gevoerd is. Dus stel ik zit met een vriendin in een kroeg, ben lekker in gesprek met haar en opeens staat Pietje Puk voor mijn neus vanuit het niets en vraagt om mijn nummer? Dat vind ik voor het blok zetten. Staan we al een poos met elkaar te praten, dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voor het blok zetten? Dat klinkt wel ontzettend labiel, moet je eerst je moeder bellen voor advies ofzo?
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Luxuria het volgende:
Wat is er nou mis mee om je nr te geven? Als je elkaar bijv. ziet in een bus of een trein en je zit misschien nog niet eens zo dicht bij elkaar dat je een praatje kunt maken of je zit er maar kort in, dan kun je toch best je nr geven als je weggaat? Wie niet waagt, wie niet wint.
Dit had ik ook een keer in de trein, maar ik durfde toen mijn nr niet te geven. Dat vind ik nu achteraf toch wel erg jammer.
Ik heb de OP goed gelezen, en ik constateer gewoon dat jij je blijkbaar nogal snel onder druk gezet voelt. Alsof het een levensingrijpende beslissing is om je telefoonnummer wel of niet te geven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je de OP goed zou lezen, zou je weten dat er nog geen gesprek gevoerd is. Dus stel ik zit met een vriendin in een kroeg, ben lekker in gesprek met haar en opeens staat Pietje Puk voor mijn neus vanuit het niets en vraagt om mijn nummer? Dat vind ik voor het blok zetten. Staan we al een poos met elkaar te praten, dan is het een ander verhaal.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb de OP goed gelezen, en ik constateer gewoon dat jij je blijkbaar nogal snel onder druk gezet voelt. Alsof het een levensingrijpende beslissing is om je telefoonnummer wel of niet te geven.
Je krijgt toch een paniekaanval van schrik als je opgebeld wordt door een onbekende.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Stel nou voor dat er zo'n mongool als jij dat aan mij vraagt. Ja, dan zou ik me bijna levenbedreigd voelen.
Ik geef mijn nummer niet weg aan een vreemde. Dan heb ik liever dat hij het zijne geeft en ik er even over na kan denken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Vraag haar om haar nummer, dan kan ze on the spot beslissen en jij bent dan geen watje.....
de meeste meiden ben ik na een avond of een paar uur al zat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:01 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En altijd die gozer met die dikke ballen vol met zaad..Wat is er mis met de sprong wagen?
Je hebt het toch niet opgegeten he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik heb een keer gehad dat iemand anoniem allerlei chocolade voor mijn deur ging leggen. Zat nooit een nummer bij, nooit geweten wie het was.
dus vrouwen willen alleen sex met je?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 05:22 schreef Lamon het volgende:
Vrouwen geven wel hun nummer aan mij, en doen er ook wat mee, alleen als het er op aan komt, dan krijg ik na veel gezemel er nooit een kans op een relatie voor terug.
Ik ben wel eens bang, dat ze enkel op seks doelen, terwijl dat mijn insteek allang niet meer is.
Het is bijna altijd heel dubbelzinnig, hoe het gebeurt.
Dat klinkt voor pubers heel leuk, maar voor mij is het echt een vloek.
Je bent goed genoeg om te neuken, maar te lastig om een relatie mee te beginnen.
Ik ben echt vervloekt ofzo, wat dat betreft..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |