abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69465602
Een testje, ik had laatst een gesprek hierover met een vriend. Wat vinden de dames ervan als de man zijn nummer aan een meid geef. Gewoon heel kortaf.

Dus bijvoorbeeld hij komt haar iets brengen waarvoor ze had gevraagd en daarbij geeft hij haar een blaadje met zijn naam en nummer.

Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het? En als vrouw-zijnde, zou je bellen? etc. etc.
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:02:30 #2
236335 neen
schone schijn
pi_69465663
Dat hangt van de man en de vrouw af.
het lijkt niet wat het is
pi_69466155
hangt van de situatie af, als ik de man nog niet heb gesproken ofzo dan denk ik niet dat ik hem zal bellen, dan zal ik het eerder vreemd vinden dat hij dat doet. Als ik de man eerder wel gesproken heb en er is een klik dan zal ik wellicht wel bellen, al vraag ik me dan af waarom hij het niet op een andere manier gegeven zou hebben..
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:18:12 #4
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_69466231
Meid? Provinciaal.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_69466600
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef Warrick21 het volgende:
Een testje, ik had laatst een gesprek hierover met een vriend. Wat vinden de dames ervan als de man zijn nummer aan een meid geef. Gewoon heel kortaf.

Dus bijvoorbeeld hij komt haar iets brengen waarvoor ze had gevraagd en daarbij geeft hij haar een blaadje met zijn naam en nummer.

Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het? En als vrouw-zijnde, zou je bellen? etc. etc.
heeft ie een spraakgebrek dan?

zou me echt afvragen waarom zo'n omslachtige actie....
pi_69466706
Ik zou niet bellen
compact en kleverig.
pi_69467191
Neuh, op ongevraagde telefoonnummers zonder een eerdere woordenwisseling zit ik niet te wachten.
pi_69467369
Nee nee, sorry, ik geef te weinig informatie. Niet als een compleet vreemdeling van de straat. Iemand die je eerder hebt opgemerkt zeg maar. Bijvoorbeeld een kort toevallig gesprekje mee heb gehad. Of die je al eerder meerdere keren was tegenkomen.

Zo'n iemand, niet een compleet vreemde.
pi_69468610
hhhhmmmkay

bellen kost geld hoor
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:24:23 #10
92409 Twinky
Little star.
pi_69468969
ik kreeg anderhalf jaar geleden in de bus een Mycombonnetje in mijn handen gedrukt met daarop van 'ik doe dit anders nooit maar wat ben jij leuk, bel me'. Ik heb het een paar weken bewaard en aan iedereen laten zien. De brutaliteit enzo
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 21:27:59 #11
236264 crew  capricia
pi_69469083
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef pleeborstel het volgende:
Neuh, op ongevraagde telefoonnummers zonder een eerdere woordenwisseling zit ik niet te wachten.
+1
Hoogstens om vriendlief thuis duidelijk te maken hoe goed ik nog in de markt lig...
Maar eerlijk is eerlijk...als jij er ook goed uit ziet, dan ben ik wel gevleid!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_69469087
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef Twinky het volgende:
ik kreeg anderhalf jaar geleden in de bus een Mycombonnetje in mijn handen gedrukt met daarop van 'ik doe dit anders nooit maar wat ben jij leuk, bel me'. Ik heb het een paar weken bewaard en aan iedereen laten zien. De brutaliteit enzo
Wat leuk!

Ik heb een keer gehad dat iemand anoniem allerlei chocolade voor mijn deur ging leggen. Zat nooit een nummer bij, nooit geweten wie het was.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 21:30:31 #13
236264 crew  capricia
pi_69469183
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Wat leuk!

Ik heb een keer gehad dat iemand anoniem allerlei chocolade voor mijn deur ging leggen. Zat nooit een nummer bij, nooit geweten wie het was.
Dat vind ik dus vervelend. Net als Valentijnskaartjes waarvan je NOOIT de afzender komt te weten...tergend is dat. Je verdenkt op een gegeven moment gewoon iedere kerel (en soms vrouw!) in je omgeving...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_69471571
Geven is prima, maar ik zal er niets mee doen.
Als er al weken oogcontact is en niet de mogelijkheid om lang te praten dan is het wat anders misschien.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:21:18 #15
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_69471607
Als het een hele leuke jongen is dan sms ik waarschijnlijk wel, anders niet.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_69473690
Ik was laatst bij de snackbar en terwijl de frietbakker mijn friet aan het bakken was schreef hij zijn hyves en mobiele nummer op en gaf dit aan me .

Dat papiertje ligt uiteraard bij het oud papier
pi_69474298
Ik zou me afvragen: waarom komt die niet naar me toe voor een praatje? te bang?
HIj laat je op die manier wel al het werk doen.

Hij moet wel HEEL leuk zijn, dan zou ik wel ffkes een smsje sturen.
pi_69474526
Ik vind het een beetje kansloos over komen, weet even niet hoe ik het wat minder bot moet zeggen.
In ieder geval vind ik het veel leuker als de jongen in kwestie gewoon zelf iets onderneemt, het opbiecht, met me flirt o.i.d.
Het moet wel een hele leuke jongen zijn wil ik er iets mee doen.
pi_69477649
quote:
Was je stiekem ook een beetje trots?
pi_69477702
Als hij echt leuk is, zou ik hem wel bellen/smsen.
En anders vind ik het kansloos.

Zie hier mijn dubbele moraal.
pi_69485614
Samenvattend: Het maakt niet uit wat de jongen doet, als ie maar leuk genoeg is zit het wel goed
Ik doe niet meer aan een signature
pi_69486005
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef Lakai het volgende:
Samenvattend: Het maakt niet uit wat de jongen doet, als ie maar leuk genoeg is zit het wel goed

Ik had een keer vette chemie met een vent die haast had, zijn sleutels van zijn auto liet vallen, wegliep, weer terug kwam om nog snel iets uit zijn auto te pakken, 5x omdraaide terwijl hij weer snel wegliep en toen besloot ik ook om een briefje onder zijn ruitenwisser te doen. Ik zat op de bus te wachten en zocht wanhopig naar een pen. Had er geen bij me, kwam nog een stel langslopen en heb hun nog naar een pen gevraagd, maar die hadden ze niet. Toen kwam de bus en besloot ik dat het dan maar zo moest zijn en stapte in de bus. Het is al lang geleden, maar denk er nog steeds aan wat er was gebeurd als ik wel een pen had gehad.

Niet geschoten altijd mis en ik heb niet zo vaak zulke chemie met iemand, dus vond het wel de moeite waard. Had hij niet gebeld/gesmst of wat, ook prima.
pi_69486131
Ik zou me erg gevleid voelen maar of ik zou bellen...
Ik ben sowieso niet van de blind dates (en dat is het zo ongeveer)
En ik geloof dat het type dat ik leuk vind ook niet snel voor deze oplossing zou kiezen dus ik denk dat die persoon dan sowieso niets voor mij is

edit: ik bedenk me net (sloerie dat ik ben) dat als ie onwijs heet is ik hem misschien wel zou bellen want dan is ie dus heet en een beetje angstig en zo
Lijkt me perfect om gewoon eens sex mee te hebben want dan ben je na de sex gewoon een keer bot en dan gaat ie thuis zitten huilen en dan ben je er ook weer vanaf
Ow wat erg maar ik weet niet hoe ik het minder erg kan zeggen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:09:07 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69488312
Vind het dom. Als kerel weet je dan toch dat je ze nooit gaat bellen. Vraag dan tenminste om een nummer.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_69488525
Het getuigt niet echt van zelfvertrouwen in ieder geval.
pi_69488842
Als een leuk meisje dat bij mij deed, belde ik meteen,
pi_69488939
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Xeanor het volgende:
Het getuigt niet echt van zelfvertrouwen in ieder geval.
Of juist wel, ligt eraan hoeveel je er aan ophangt at ze belt
Ik doe niet meer aan een signature
pi_69490031
quote:
Lijkt me meer een gebrek aan brutaliteit aangezien hij je schijnbaar niet eens durft aan te spreken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:00:18 #29
92409 Twinky
Little star.
pi_69490150
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Lijkt me meer een gebrek aan brutaliteit aangezien hij je schijnbaar niet eens durft aan te spreken.
mja het stomme was, ik zat met mijn rug tegen het raam en hij met zijn rug mijn kant op zegmaar. En de hele tijd kijken... En hij gaf het briefje ook niet toen ik úitstapte maar gewoon toen de bus nog reed. Ik heb het ook niet in de bus gelezen maar pas erbuiten, was dat anders even awkward geweest... Verder had ik ook gewoon een relatie hoor
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 14:02:44 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_69490235
Ik zou het nogal een sneue actie vinden, ben je te laf om eerst een praatje te maken of zo? Denk je nou echt dat een vrouw je gaat bellen als je zomaar een papiertje in haar handen drukt met je telefoonnummer er op?

Trouwens, meid iemand die mij zo noemt kan sowieso al ophoepelen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:08:46 #31
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_69490444
Ik zou gewoon haar nummer vragen ipv jouw nummer te gaan lopen rondgeven, dan ligt het initiatief bij jou en dat is veel makkelijk voor een meisje.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:18:27 #32
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69490789
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef Warrick21 het volgende:

Vraag haar om haar nummer, dan kan ze on the spot beslissen en jij bent dan geen watje.....
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_69492446
ik geef expliciet nu ff niet mijn nummer aan meisjes.
het is veel leuker om een leuke avond en nacht met een meid te hebben en verder niks van elkaar te weten.
dan blijft het altijd dat meisje waarmee je een perfecte nacht/avond hebt gehad.
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:20:46 #34
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_69492974
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef Karina het volgende:
Ik zou het nogal een sneue actie vinden, ben je te laf om eerst een praatje te maken of zo? Denk je nou echt dat een vrouw je gaat bellen als je zomaar een papiertje in haar handen drukt met je telefoonnummer er op?

De tering hee, wat mag je tegenwoordig nog wel zeggen als man? Kuthoer dan maar?
Ik wens je een dolfijne dag
pi_69493850
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Pinterman het volgende:

[..]

De tering hee, wat mag je tegenwoordig nog wel zeggen als man? Kuthoer dan maar?

Ik snap het probleem met 'meid' ook niet eerlijk gezegd, wat is er mis mee?
pi_69494475
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat vind ik dus vervelend. Net als Valentijnskaartjes waarvan je NOOIT de afzender komt te weten...tergend is dat. Je verdenkt op een gegeven moment gewoon iedere kerel (en soms vrouw!) in je omgeving...
hahaaaaa dit brengt op ideeen Wie heb ik nog geen loer gedraaid... hmmm even denken...
pi_69494531
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef brascoo het volgende:
ik geef expliciet nu ff niet mijn nummer aan meisjes.
het is veel leuker om een leuke avond en nacht met een meid te hebben en verder niks van elkaar te weten.
dan blijft het altijd dat meisje waarmee je een perfecte nacht/avond hebt gehad.
En altijd die gozer met die dikke ballen vol met zaad.. Wat is er mis met de sprong wagen?
pi_69494571
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef Karina het volgende:

Hoi Hoer.
pi_69494794
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Vraag haar om haar nummer, dan kan ze on the spot beslissen en jij bent dan geen watje.....
Ik vind het niet zo cool om voor het blok gezet te worden. Ik moet daar a la minuut beslissen of ik wil dat iemand mijn nummer heeft? Grote kans dat ik dan geen 'nee' durf te zeggen omdat ik hem niet gelijk wil kwetsen, maar het dus heel fout indirect zou doen door een verkeerd nummer te geven. Ja, i know super laf, maar haat het als mensen me voor het blok zetten. Dus geef mij maar lekker het nummer van die ander en dan heb ik alle tijd en vrijheid om er wel/niets iets mee te doen.
pi_69495276
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:08 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo cool om voor het blok gezet te worden. Ik moet daar a la minuut beslissen of ik wil dat iemand mijn nummer heeft? Grote kans dat ik dan geen 'nee' durf te zeggen omdat ik hem niet gelijk wil kwetsen, maar het dus heel fout indirect zou doen door een verkeerd nummer te geven. Ja, i know super laf, maar haat het als mensen me voor het blok zetten. Dus geef mij maar lekker het nummer van die ander en dan heb ik alle tijd en vrijheid om er wel/niets iets mee te doen.
Voor het blok zetten? Dat klinkt wel ontzettend labiel, moet je eerst je moeder bellen voor advies ofzo?
pi_69495709
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Voor het blok zetten? Dat klinkt wel ontzettend labiel, moet je eerst je moeder bellen voor advies ofzo?
Als je de OP goed zou lezen, zou je weten dat er nog geen gesprek gevoerd is. Dus stel ik zit met een vriendin in een kroeg, ben lekker in gesprek met haar en opeens staat Pietje Puk voor mijn neus vanuit het niets en vraagt om mijn nummer? Dat vind ik voor het blok zetten. Staan we al een poos met elkaar te praten, dan is het een ander verhaal.
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:46:12 #42
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_69496186
Wat is er nou mis mee om je nr te geven? Als je elkaar bijv. ziet in een bus of een trein en je zit misschien nog niet eens zo dicht bij elkaar dat je een praatje kunt maken of je zit er maar kort in, dan kun je toch best je nr geven als je weggaat? Wie niet waagt, wie niet wint.

Dit had ik ook een keer in de trein, maar ik durfde toen mijn nr niet te geven. Dat vind ik nu achteraf toch wel erg jammer.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_69496359
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Luxuria het volgende:
Wat is er nou mis mee om je nr te geven? Als je elkaar bijv. ziet in een bus of een trein en je zit misschien nog niet eens zo dicht bij elkaar dat je een praatje kunt maken of je zit er maar kort in, dan kun je toch best je nr geven als je weggaat? Wie niet waagt, wie niet wint.

Dit had ik ook een keer in de trein, maar ik durfde toen mijn nr niet te geven. Dat vind ik nu achteraf toch wel erg jammer.
Ik snap het ook niet.
pi_69496439
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:32 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Als je de OP goed zou lezen, zou je weten dat er nog geen gesprek gevoerd is. Dus stel ik zit met een vriendin in een kroeg, ben lekker in gesprek met haar en opeens staat Pietje Puk voor mijn neus vanuit het niets en vraagt om mijn nummer? Dat vind ik voor het blok zetten. Staan we al een poos met elkaar te praten, dan is het een ander verhaal.
Ik heb de OP goed gelezen, en ik constateer gewoon dat jij je blijkbaar nogal snel onder druk gezet voelt. Alsof het een levensingrijpende beslissing is om je telefoonnummer wel of niet te geven.
pi_69496534
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik heb de OP goed gelezen, en ik constateer gewoon dat jij je blijkbaar nogal snel onder druk gezet voelt. Alsof het een levensingrijpende beslissing is om je telefoonnummer wel of niet te geven.

Stel nou voor dat er zo'n mongool als jij dat aan mij vraagt. Ja, dan zou ik me bijna levenbedreigd voelen.
pi_69497358
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:56 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Stel nou voor dat er zo'n mongool als jij dat aan mij vraagt. Ja, dan zou ik me bijna levenbedreigd voelen.
Je krijgt toch een paniekaanval van schrik als je opgebeld wordt door een onbekende.
pi_69504688
Ik zou iig niet bellen nee! Tenzij het echt een leuk meisje is...

Daarnaast merk je zelf wel wat of het gaat worden. Laatst meisje tegen gekomen in het lokale filmtheater hiero. ff staan praten, maar je merkt gewoon of het wat wordt of niet. Niets uitgewisseld.
Ik kwam haar toevallig tegen op het station die week. 45min. mee staan praten. Ik vind dan, als ik het initiatief neem en naar dr toe loop, dat de ander dat ook moet doen in de vorm van msn of een nummer (of iets om contact te houden)

Als zij dat niet doet, dan weet ik genoeg en hoef ik dus ook niet me nummer oid achter te laten. Heeft dan toch geen zin
pi_69511276
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Ik geef mijn nummer niet weg aan een vreemde. Dan heb ik liever dat hij het zijne geeft en ik er even over na kan denken.
pi_69521553
Ik heb wel eens een keer ineens een nummer op een briefje gekregen van een jongen. Niks mee gedaan.
Je kan beter op de dame in kwestie afstappen. heb je denk ik meer succes mee.
pi_69524420
We kunnen er hoog/laag/breed en smal over praten, maar de conclusie is heel simpel. Ziet ze je als een lekker ding dan hangt het van het meisje af of ze er wat mee doet, maar denk ik dat je haar in veel gevallen redelijk hebt geprikkeld. Ben je in haar ogen niet aantrekkelijk, dan doet ze er sowieso niets mee.
pi_69527179
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:01 schreef Aneurism het volgende:

[..]

En altijd die gozer met die dikke ballen vol met zaad.. Wat is er mis met de sprong wagen?
de meeste meiden ben ik na een avond of een paar uur al zat.
dat weet ik van mezelf.

de horror..of ik was gisteren zo zat dat ik mijn nummer heb gegeven of een vriend zit me te fucken.
opeens zo'n fout smsje

[ Bericht 17% gewijzigd door brascoo op 29-05-2009 16:09:10 ]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:12:19 #52
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_69529225
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Wat leuk!

Je hebt het toch niet opgegeten he?
Mischien was 't wel vergiftigd
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_69546900
Vrouwen geven wel hun nummer aan mij, en doen er ook wat mee, alleen als het er op aan komt, dan krijg ik na veel gezemel er nooit een kans op een relatie voor terug.
Ik ben wel eens bang, dat ze enkel op seks doelen, terwijl dat mijn insteek allang niet meer is.
Het is bijna altijd heel dubbelzinnig, hoe het gebeurt.

Dat klinkt voor pubers heel leuk, maar voor mij is het echt een vloek.
Je bent goed genoeg om te neuken, maar te lastig om een relatie mee te beginnen.
Ik ben echt vervloekt ofzo, wat dat betreft..
pi_69561522
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 05:22 schreef Lamon het volgende:
Vrouwen geven wel hun nummer aan mij, en doen er ook wat mee, alleen als het er op aan komt, dan krijg ik na veel gezemel er nooit een kans op een relatie voor terug.
Ik ben wel eens bang, dat ze enkel op seks doelen, terwijl dat mijn insteek allang niet meer is.
Het is bijna altijd heel dubbelzinnig, hoe het gebeurt.

Dat klinkt voor pubers heel leuk, maar voor mij is het echt een vloek.
Je bent goed genoeg om te neuken, maar te lastig om een relatie mee te beginnen.
Ik ben echt vervloekt ofzo, wat dat betreft..
dus vrouwen willen alleen sex met je?

of neuk je zo slecht dat het bij een date blijft

ik wil wel ruilen, ik krijg zeikwijven terwijl ik gewoon wil neuken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')