heeft ie een spraakgebrek dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef Warrick21 het volgende:
Een testje, ik had laatst een gesprek hierover met een vriend. Wat vinden de dames ervan als de man zijn nummer aan een meid geef. Gewoon heel kortaf.
Dus bijvoorbeeld hij komt haar iets brengen waarvoor ze had gevraagd en daarbij geeft hij haar een blaadje met zijn naam en nummer.
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het? En als vrouw-zijnde, zou je bellen? etc. etc.
+1quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef pleeborstel het volgende:
Neuh, op ongevraagde telefoonnummers zonder een eerdere woordenwisseling zit ik niet te wachten.
Wat leuk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef Twinky het volgende:
ik kreeg anderhalf jaar geleden in de bus een Mycombonnetje in mijn handen gedrukt met daarop van 'ik doe dit anders nooit maar wat ben jij leuk, bel me'. Ik heb het een paar weken bewaard en aan iedereen laten zien. De brutaliteit enzo
Dat vind ik dus vervelend. Net als Valentijnskaartjes waarvan je NOOIT de afzender komt te weten...tergend is dat. Je verdenkt op een gegeven moment gewoon iedere kerel (en soms vrouw!) in je omgeving...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik heb een keer gehad dat iemand anoniem allerlei chocolade voor mijn deur ging leggen. Zat nooit een nummer bij, nooit geweten wie het was.
Was je stiekem ook een beetje trots?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef Twinky het volgende:ik kreeg anderhalf jaar geleden in de bus een Mycombonnetje in mijn handen gedrukt met daarop van 'ik doe dit anders nooit maar wat ben jij leuk, bel me'. Ik heb het een paar weken bewaard en aan iedereen laten zien. De brutaliteit enzo
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef Lakai het volgende:
Samenvattend: Het maakt niet uit wat de jongen doet, als ie maar leuk genoeg is zit het wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |