En waarschijnlijk een reclame stunt ofzo..quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, dom arrogant wijf. Zou haar niet missen.
Ja gooi het daarop ja. Het Nederlandse cultuurtje haat mensen die boven het maaiveld uitkomen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:34 schreef Roi het volgende:
Kop/Maaiveld
En lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Bill_E het volgende:
Laat haar een voorbeeld nemen aan Ilse de Lange ! Die is wel lief
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Bill_E het volgende:
Ilse Delangequote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Bill_E het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Bill_E het volgende:
Ja moet ze vaker zo dragen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:39 schreef Gootsteen het volgende:
Ik vind die wonden wel mooi staan eigenlijk.
En truttigquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Bill_E het volgende:
Lieve schattige truttige vrouwenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Bill_E het volgende:
Nog eens goed gekeken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
RTL Boulevard meldt dat Anouk vanmiddag bij de Appie aan de Amsterdamse Overtoom slaags is geraakt met een man, die per ambulance is afgevoerd. Vanaf het moment dat er politie bij kwam, zou ze zijn verdwenen
Niemand kan het verhaal totnutoe bevestigen...
![]()
[ afbeelding ]
Die vervaarlijke blik...dat is écht niet 'voor een clip' ofzo, wat Angela Groothuizen giste bij RTL Boulevard. Die wonden lijken ook echt.
Het zal aan de verwondingen te zien ook geen wijvengevecht met ketting- en harentrekken zijn geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog eens goed gekeken.
Je hebt nét geknokt en je kettinkjes hangen nog keurig precies in het midden, knap
Juist.quote:
Nee, maar ik neem aan dat je andere bewegingen maakt dan normaal, en al haar kettingen zijn keurig recht blijven hangen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Het zal aan de verwondingen te zien ook geen wijvengevecht met ketting- en harentrekken zijn geweest.
Hm interessant. Ik heb 2 mogelijke verklaringen:quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog eens goed gekeken.
Je hebt nét geknokt en je kettinkjes hangen nog keurig precies in het midden, knap
Absoluut welquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:57 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ilse is lief en schattig maar toch zeker niet truttig!
Yeah right...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef Tinkepink het volgende:WTF! Geen idee of het waar is. Maar Anouk is natuurlijk 1000 maal toffer dan Ilse de Lange
a) leer spellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:01 schreef Zith het volgende:
heerlijk dat vooral die 'inderpendant women' hier Anouk zo geweldig vinden
Niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef Tinkepink het volgende:WTF! Geen idee of het waar is. Maar Anouk is natuurlijk 1000 maal toffer dan Ilse de Lange
Dat is wat kettingen toch doen, hangen? (Ik draag geen kettingen.) Ze heeft wel een vreemd groot jasje aan trouwens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat je andere bewegingen maakt dan normaal, en al haar kettingen zijn keurig recht blijven hangen.
Ditquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef GasTurbine het volgende:
Normaal zou ik het eens zijn met Kop/maaiveld. Maar Anouk is echt een kuthoer die d'r band dumpt voor de minste kans. En daarnaast maakt ze klotemuziek.
Mannen houden van truttig, het heeft me altijd verbaasd hoe mannen geilden op Linda de Mol, in mijn ogen de truttigheid zelf.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist.
Doe mij Anouk maar. Anytime.
Ik geloof 't niet, verder.
Echt niet, wat naief is ze misschien, maar zeer zeker niet truttig of preutsquote:
ILSEquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:43 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
Ilse![]()
![]()
zij mag ook naar Pinkpop komen, geweldig laatste album, sterke hits, en inderdaad, het oog wilt ook wat!
Dat is wel het állerergstequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ilse DeLange maakt in ieder geval truttige muzíek.
Mijn schoonmoeder is d'r wég van.
Tof wijf!quote:
Ilse bij DWHNquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ilse de Lange is best schattig, maar vooral heel erg dóm
Ik heb nog nooit zo met kromme tenen voor de televisie gezeten als toen zij bij Dit Was Het Nieuws was
Anouk lijkt me best een tof wijf, alleen had ze die thankssssssss-ING reclame nooit moeten doen wmb
Mannenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ilse bij DWHNPrachtige televisie
Linda de Mol was daar trouwens onverwacht grappig ook
Ilse komt extreem raar over op tv. Ze kan geen normale zin uitspreken, ze giechelt alleen de hele tijd!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Lastpost het volgende:
Anyway, vind haar muziek goed te verteren en ik vind d'r altijd zo aandoenlijk (neukbaar) bij P&W overkomen.
Dat klopt wel, desondanks heeft ze wel wat (neukbaars) ondanks dat gegiechel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ilse komt extreem raar over op tv. Ze kan geen normale zin uitspreken, ze giechelt alleen de hele tijd!
Nee kijk, het is net als vroeger met die hockeymeisjes: keurig voorkomen, maar je giet er wat drank in en ze zijn overal voor inquote:
Ik had serieus last van plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ilse bij DWHNPrachtige televisie
Linda de Mol was daar trouwens onverwacht grappig ook
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee kijk, het is net als vroeger met die hockeymeisjes: keurig voorkomen, maar je giet er wat drank in en ze zijn overal voor in
En de meisjes van de kermis die al uitstralen dat ze er pap van lusten, zijn vaak ook al door Jan en Volendam genomen...
In die reclame komt ze wel heel erg arrogant over, vreselijk. Vond haar toch al niet geweldig, maar door die reclame heb ik een heel negatief beeld van haar (ook al weet ik dat het voor dat spotje is..) erg jammer..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Anouk lijkt me best een tof wijf, alleen had ze die thankssssssss-ING reclame nooit moeten doen wmb
Ilse is praktisch buurvrouw van mij en ik spot d'r wel eens bij de bakker of de koffiebarquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had serieus last van plaatsvervangende schaamte
En bij de AH?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ilse is praktisch buurvrouw van mij en ik spot d'r wel eens bij de bakker of de koffiebar
Ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil keihard genomen worden door Anouk
Ben jij een anonieme twitteraar?quote:
Geerdink is eindredacteur en muziekjournalist van dagblad Metro. Hm, dan zou het weleens waar kunnen zijn. Helaas, leek me wel geinig als de straatmeid Anouk weer even naar boven was gekomenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:59 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/jochemgeerdink/status/1939114574
De tekst van de tweet:quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef Copycat het volgende:
Ik kan dat getwitter helemaal niet zien.
quote:Krijg net SMS van Anouk: foto RTL Boulevard is still uit nieuw reclamespotje van ING! Geen vechtpartij dus...
En die is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef jakkop het volgende:
[..]
Neehoor, twitter gewoon onder mijn eigen naam.
quote:
Dat is vreemd ja de man afgevoerd en Anouk stond erbij..Angela Groothuizen had bij Boulevard over dat misschien ook schmink kon zijn ..misschien een commercial.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef Neleos het volgende:
En die man is per ambulance afgevoerd, terwijl zij rustig is weggewandeld, haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |