Dat is wat kettingen toch doen, hangen? (Ik draag geen kettingen.) Ze heeft wel een vreemd groot jasje aan trouwens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat je andere bewegingen maakt dan normaal, en al haar kettingen zijn keurig recht blijven hangen.
Ditquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef GasTurbine het volgende:
Normaal zou ik het eens zijn met Kop/maaiveld. Maar Anouk is echt een kuthoer die d'r band dumpt voor de minste kans. En daarnaast maakt ze klotemuziek.
Mannen houden van truttig, het heeft me altijd verbaasd hoe mannen geilden op Linda de Mol, in mijn ogen de truttigheid zelf.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist.
Doe mij Anouk maar. Anytime.
Ik geloof 't niet, verder.
Echt niet, wat naief is ze misschien, maar zeer zeker niet truttig of preutsquote:
ILSEquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:43 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
Ilse![]()
![]()
zij mag ook naar Pinkpop komen, geweldig laatste album, sterke hits, en inderdaad, het oog wilt ook wat!
Dat is wel het állerergstequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ilse DeLange maakt in ieder geval truttige muzíek.
Mijn schoonmoeder is d'r wég van.
Tof wijf!quote:
Ilse bij DWHNquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ilse de Lange is best schattig, maar vooral heel erg dóm
Ik heb nog nooit zo met kromme tenen voor de televisie gezeten als toen zij bij Dit Was Het Nieuws was
Anouk lijkt me best een tof wijf, alleen had ze die thankssssssss-ING reclame nooit moeten doen wmb
Mannenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ilse bij DWHNPrachtige televisie
Linda de Mol was daar trouwens onverwacht grappig ook
Ilse komt extreem raar over op tv. Ze kan geen normale zin uitspreken, ze giechelt alleen de hele tijd!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Lastpost het volgende:
Anyway, vind haar muziek goed te verteren en ik vind d'r altijd zo aandoenlijk (neukbaar) bij P&W overkomen.
Dat klopt wel, desondanks heeft ze wel wat (neukbaars) ondanks dat gegiechel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ilse komt extreem raar over op tv. Ze kan geen normale zin uitspreken, ze giechelt alleen de hele tijd!
Nee kijk, het is net als vroeger met die hockeymeisjes: keurig voorkomen, maar je giet er wat drank in en ze zijn overal voor inquote:
Ik had serieus last van plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ilse bij DWHNPrachtige televisie
Linda de Mol was daar trouwens onverwacht grappig ook
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee kijk, het is net als vroeger met die hockeymeisjes: keurig voorkomen, maar je giet er wat drank in en ze zijn overal voor in
En de meisjes van de kermis die al uitstralen dat ze er pap van lusten, zijn vaak ook al door Jan en Volendam genomen...
In die reclame komt ze wel heel erg arrogant over, vreselijk. Vond haar toch al niet geweldig, maar door die reclame heb ik een heel negatief beeld van haar (ook al weet ik dat het voor dat spotje is..) erg jammer..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Anouk lijkt me best een tof wijf, alleen had ze die thankssssssss-ING reclame nooit moeten doen wmb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |