Ik ben 15 jaar leerkracht in cluster 4 dus ik gok dat mijn expertise redelijk ok is, maar dank je dat je meedenkt, ferarri-rood. Het systeem werkt geweldig, sinds de invoering van een structuurlijstje op het bord in de keuken is er geen ruzie meer geweest...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben geen moeder maar wel leerkracht en afgestudeerd op kinderen met pdd-nos. <knip>
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef Beelzebufo het volgende:
Jasper, Sterre en Roos hebben een kartonnen speelhuis (of wat daar nog van over is, het ding wordt nogal intensief gebruikt...)
Vanmiddag gingen ze het huis weer eens schilderen. Mooi weer, hele boel de tuin in en knoeien maar.
Ging goed, tot Jasper even wat kan vragen en Sterre in het volgend onbewaakte moment Roos begon te schilderen in plaats van het huis. Inmiddels had ze ook zichzelf al aardig geschilderd en toen Jasper in de buurt kwam kreeg hij ook een paar flinke vegen verf...
Op de vraag aan Sterre waaróm ze dat deed kreeg ik weer eens zo'n[ afbeelding ] reactie waar ze de laatste tijd een patent op lijkt te hebben verkregen...
Ik heb het hele spul maar onder de douche gezet en daar de verf (gelukkig waterverf!) er maar weer afgeboend...
Whehehe. Vooral die blonde reactie is herkenbaar ("Gewoon" "Omdat ik dat leuk vindt" "Weet ik nie")quote:Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef Beelzebufo het volgende:
Jasper, Sterre en Roos hebben een kartonnen speelhuis (of wat daar nog van over is, het ding wordt nogal intensief gebruikt...)
Vanmiddag gingen ze het huis weer eens schilderen. Mooi weer, hele boel de tuin in en knoeien maar.
Ging goed, tot Jasper even wat kan vragen en Sterre in het volgend onbewaakte moment Roos begon te schilderen in plaats van het huis. Inmiddels had ze ook zichzelf al aardig geschilderd en toen Jasper in de buurt kwam kreeg hij ook een paar flinke vegen verf...
Op de vraag aan Sterre waaróm ze dat deed kreeg ik weer eens zo'n[ afbeelding ] reactie waar ze de laatste tijd een patent op lijkt te hebben verkregen...
Ik heb het hele spul maar onder de douche gezet en daar de verf (gelukkig waterverf!) er maar weer afgeboend...
Hihi dankquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Lois het volgende:
Ik heb weer hardop moeten lachen om de perikelen van het kroost van Mwana en Beelzebufo![]()
Echt als ik jullie naam als laatste poster zie kan ik me al verheugen op al het leukst wat nu weer gaat komen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:43 schreef kleinetrom het volgende:
puberdochter ( 13 en 11 maanden) had pubervriendin te slapen...
half drie hielden ze hun klep, om die om 9 uur weer open te trekken...
deur dicht?
waarom???!!!!
zucht...
Sinterklaas kwam het vorig jaar bij het Kruidvat tegen. Was uit mijn hoofd 9 euro en heeft tot vorige week een hoop plezier opgeleverd. We hebben er in de loop van de maanden wel aardig wat plakband en latjes aan vertimmerd, maar nu is het ding definitief 'op'.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wel een leuk idee trouwens, zo'n klus-speelhuisWaar haal je zoiets?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Disclaimer:![]()
![]()
![]()
ik zweer dat ik niet weet waar het vandaan komt
![]()
![]()
![]()
![]()
Nune: Gapgedamme!
Ik: Wat?
Nune: Gapgedamme!![]()
Ik:
Tigran: Ze bedoelt "godverdomme"
Ik:
Nune: Haha! Gapgedamme!
Ik:
Tigran (een beetje verkeerd begrijpend waarom ik boos begin te kijken): Nee Nune, het is "GOD!-VER!-DOM!-ME!"
Ik:![]()
Hoe herkenbaar.... Alleen weet ik wel waar het vandaan kom. Een familielid...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Disclaimer:![]()
![]()
![]()
ik zweer dat ik niet weet waar het vandaan komt
![]()
![]()
![]()
![]()
Nune: Gapgedamme!
Ik: Wat?
Nune: Gapgedamme!![]()
Ik:
Tigran: Ze bedoelt "godverdomme"
Ik:
Nune: Haha! Gapgedamme!
Ik:
Tigran (een beetje verkeerd begrijpend waarom ik boos begin te kijken): Nee Nune, het is "GOD!-VER!-DOM!-ME!"
Ik:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |