Ik stel voor: ík naar het eiland, kind blijft thuis!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:36 schreef Stout het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het geval je je kind ff kwijt wilt![]()
(er is oppas, die stressbestendig is en genoeg ruimte om creatief te zijn met alles wat we liever niet willen)
Dat is ook een goed planquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik stel voor: ík naar het eiland, kind blijft thuis!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Estrys het volgende:
Geen tips maar kan me voorstellen hoe jullie je voelen![]()
als het met die dingen wél goed gaat al, dan zou ik hem dus stukje bij beetje méér verantwoordelijkheid gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:49 schreef mspoez het volgende:
Het is een super leuk idee DJMO, dankjewel! Het zou denk ik wel werken als het verschil niet maar 15 maanden was en jongste op veel aspecten volwassener is dan oudste. Hem verantwoordelijkheid geven doe ik in die zin al dat hij degene is die de deur moet afsluiten en de poes moet eten geven. Dat doet hij overigens keurig hoor, het is niet alleen maar huilen met deze meneer, hij is een schatje in vele andere opzichten!
Ja, maar ik vind dat je dat een stuk minder kunt eisen van hem. Ik zou toch weer ernstig gaan nadenken over die oppas. Je kunt van hem blijkbaar ondanks al jouw moeite, liefde en goede bedoelingen toch niet verwachten dat hij alleen (met zijn broertje) blijft.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef mspoez het volgende:
He Nathalie wat akeligl Gelukkig dat je thuis was met ze!
Simmu; voorschoolse opvang kost me een vermogen (zou bruto zo'n 500 per maand zijn) en dat vind ik wt gortig voor maximaal 30 minuten. Komt bij dat ik vind dat hij dat potjandrie moet kunnen - stoornis of geen stoornis, je gedrag kun je altijd reguleren. Wel lief dat je meedenkt hoor!
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Die stoornis verhindert hem die keuze/beslissing juist door de prikkelverwerking door de war te gooien. Daarom heet het toch ook het kenmerk van een prikkelverwerkingsstoornis?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef mspoez het volgende:
Mwanatabu - Er zijn maar twee soorten gedrag, gewenst en ongewenst. Ook een kind met een stoornis kan gewenst gedrag laten zien, dat is een keuze. Ik kan hem voorzien van wat hij nodig heeft daarvoor maar het belangrijkste is dat ik tot hem doordring en hij zélf beslist goed gedrag te gaan laten zien.
...
Hij wordt volgende maand 5quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:06 schreef mspoez het volgende:
*aai LL*. Wat vervelend... hoe oud is Sander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |