En op GoT:quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Is d'r iemand over een glasvezelkabeltje gestruikeld ofzo?quote:De server op gathering.tweakers.net doet er te lang over om te antwoorden.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:12 schreef badboynova het volgende:
me vermoeden die ik al heel de dag heb word steeds sterker, er is volgens mij een ddos bezig. want heb al heel de dag het zelfde probleem met verschillende site die allemaal ned gericht zijn.
toeval of niet.
me vermoeden die ik al heel de dag heb word steeds sterker, er is volgens mij een ddos bezig. want heb al heel de dag het zelfde probleem met verschillende site die allemaal ned gericht zijn.
toeval of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toeval of niet.
Het nieuwe Buskruitverraad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:26 schreef badboynova het volgende:random ned site's die opeens niet bereikbaar zijn, en p.s de anti hiv scanners slaan hier steeds aan als ik ga f5'en.
xbl, tweakers, hives,fok (maarja daar is het al een paar dagen bal) wie volg.<--- hou het kort voor de mensen die snel zijn afgeleid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |