Wat denk je zelf!quote:
We krijgen nu Renate-gatequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:59 schreef PC eend het volgende:
Zit ik GVD 3 uur terug te lezen en dan kappen ze
jooopen!quote:
Ik weet de uitslag alquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:01 schreef Maanvis het volgende:
Mededeling van algemeen nut: Vanavond om 20:35 begint de Champions League finale tussen Manchester United en Barcelona. Zullen we afspreken dat deze 'rel' voor die tijd opgelost is? Dus gaarne voor die tijd alle vieze details lekken.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:03 schreef PC eend het volgende:
Ik weet de uitslag al![]()
Kreeg een PM van Mariell![]()
uhuhquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, het is ongeveer hetzelfde als dat jij straks op je geboortekaart gaat schrijven "Er is een kind geboren" en verder nul info. Reken maar dat er vragen komen en je telefoon roodgloeiend staat.
Ik zag het. Maar daar zie je amper iets.quote:
Wat dacht je van Bart als hij na 8 weken eindelijk zijn internet aan de praat heeftquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef Maanvis het volgende:
Fokking 7 topics zijn er al over de 'rel' volgeluld.. Dat zijn 2100 posts goedverdrie! Arme bram en mariell, die dit allemaal moeten teruglezen.
hoezo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop alles behalve "gewoon". Hier is aardig wat aan vooraf gegaan, dat is wel duidelijk. "Gewoon" zou zijn iets in de trant van "Mariell is vanaf vandaag niet meer het aanspreekpunt als het gaat over ......, voor vragen kunt u terecht bij.......". En dan ook op de eigen site en niet op Fok!
Ik vind ook dat er op zijn minst iemand gebanned moet wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef luciano het volgende:
Tis en blijft een slappe hap hè deze gate / rel
Waar zijn de echte rellen van vroeger gebleven.
HO klein naief meiske, als Renate tegen mij zegt : "heb nergens met m'n blote jopen gestaan" isda liegen en daarom vind ik dat er een nieuwe Renate -gate moet komen !quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar daar zie je amper iets.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er op zijn minst iemand gebanned moet worden
Doe je ding
Daar heb je gelijk in, in mijn hart huil ik al dagen .. elke keer roepen ze rel maar het is nog niet eens een schoolmeidenfittie, en ik zweer bij Satan dat ik mijn best gedaan heb !quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef luciano het volgende:
Tis en blijft een slappe hap hè deze gate / rel
Waar zijn de echte rellen van vroeger gebleven.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Soms gaat dat in goed overleg, soms behoorlijk eenzijdig. Niets wereldschokkends aan. Wat er aan voorafgegaan is mogen jullie lekker over speculeren en dat laat Bram jullie dus blijkbaar ook lekker doen.
Aan de hoogste boom! Kielhalen en vierendelen! In d'r blote joppen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef versabommie het volgende:
HO klein naief meiske, als Renate tegen mij zegt : "heb nergens met m'n blote jopen gestaan" isda liegen en daarom vind ik dat er een nieuwe Renate -gate moet komen !
HeirHeir! Luusie, kom d'r maar door...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er op zijn minst iemand gebanned moet worden
Doe je ding
Maar eerst bruut plompzakken, op d'r knietjes... en aan de haren trekken he, en spugen en... draaf ik door?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan de hoogste boom! Kielhalen en vierendelen! In d'r blote joppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |