quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Lekker geïnteresseerd in je potentiële nieuwe werkgever of niet?
Dat had ik eerst in de TT staan maar ik dacht dat mensen dan weer zouden zeggen dat het modern was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:32 schreef Bonzai. het volgende:
Ik noem dat gewoon interessantdoenerij, heeft niets met modern willen zijn te maken (behalve outcome dan)
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef pisnicht het volgende:
Woon je niet gewoon in een gebied waar mensen een spraakgebrek hebben en dit uitvloeisels ervan zijn? Limburg, Brabant, Friesland, Randstad, Overijssel, etc?
Voorbeelden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef JX het volgende:
Mijn collega schrijft op die manier zijn brieven naar klanten
Tja. Het hangt ook heel veel af van je houding, intonatie, leeftijdsverschil, manier waarop je het brengt (wegkijkend etc).quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar of dat nou op prijs wordt gesteld...
Tijdens dat gesprek, met drie tragische provincieambtenaren, sloeg er een voor de grap met een plastic speelgoedhamertje op het hoofd van de ander. Die zou je toch afschieten en in een greppen dumpen.
Randstad de gekste.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef pisnicht het volgende:
Woon je niet gewoon in een gebied waar mensen een spraakgebrek hebben en dit uitvloeisels ervan zijn? Limburg, Brabant, Friesland?
Ik woon in Limburg en typ beter ABN dan jou.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef pisnicht het volgende:
Woon je niet gewoon in een gebied waar mensen een spraakgebrek hebben en dit uitvloeisels ervan zijn? Limburg, Brabant, Friesland?
Dan jijquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg en typ beter ABN dan jou.
De meeste woorden in de OP hebben ze zelf verzonnen of zijn afkomstig uit de Engelse taal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:20 schreef Hank_Palmer het volgende:
terechte klacht, mensen die chique willen overkomen en hierdoor zich in allerlei bochten wringen en moeilijke woorden gebruiken om gewoon iets simpels te zeggen
FAALquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Conclaafquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik had vroeger een collega die dat ook deed; heel irritant.
Hij: "Ik ga nu met die en die in conclaaf"
Ik:"Wat ga je doen? Een nieuwe paus kiezen?"
Hij: ""
Ik en de rest van de kamer: ""
Die is dan wel weer leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ConclaafEchte keizers zeggen "in ampel beraad"
je doet je naam eer aan...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Dat dekt de lading ook niet helemaal. Volgens mij is er niet echt een goed alternatief voor "uitonderhandelen". En een taal mag zich ook wel ontwikkelen, dus ik zie het probleem met dit woord niet zo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet; daarom heb ik er ook geen alternatief bijgezet. Misschien We moeten eerst zorgen dat we goed uit de onderhandelingen komen."
Briljante reactie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik had vroeger een collega die dat ook deed; heel irritant.
Hij: "Ik ga nu met die en die in conclaaf"
Ik:"Wat ga je doen? Een nieuwe paus kiezen?"
Hij: ""
Ik en de rest van de kamer: ""
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |