nee eigenlijk nietquote:Op zondag 19 juli 2009 14:38 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, gebruik jij dan ook de formule van aantal kg x 150 cc en dat delen door het aantal voedingen?
Okay, die heb ik nu ook gekocht. Gaan we op over zodra de rijstebloem op is. Zal wel even wennen zijn om 's morgens een bord pap te geven ipv een fles. Misschien toch nog maar een fles van maken 's morgens.quote:
Wij ontbijten eigenlijk nooit samen, tenminste niet door de week. Dan ontbijten zowel Peace als ik op het werkquote:Op zondag 19 juli 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Marie, het is bij ons tegenwoordig kwart over 6, half 7... alle tijd om dan idd nog even te soezen of gewoon lekker te 'kletsen' met z'n drietjes.
En ja, bordje zou ook kunnen, maar dan zit je dus wel supervroeg al met elkaar aan het ontbijt...
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, wij dus ook niet, dus ik werd ook niet blij van dat aan tafel zitten om 7 uur toen Sasha een tijdje die fles niet wilde.
F. eet in de auto en ik ontbijt op mijn werk (metBrinta
ook
).
Anyway... nu gaat het wel heel erg off-topic.
Gelukkig zijn er meer mensen die zo ontbijten als wijquote:Op zondag 19 juli 2009 22:44 schreef Fuente het volgende:
Wij eten 's morgens ook niet aan tafel, gewoon echt geen tijd. Sara eet een boterham bij de tv en Merel krijgt een papfles met 1 van ons op de bank.
Oh en Diaan, bij Merel hebben we helemaal geen verschil gemerkt van 1 naar 2, ging ineens goed
Hier bij C1000 hebben ze die gewoon, Etos ook, AH hier ook...quote:Op maandag 20 juli 2009 14:08 schreef Koningin het volgende:
Je kunt ook die LIGA eerste stap door een fruithapje of fles mengen, maar ik kan het nog nergens vinden in de winkel.
Ben bij de PLUS en AH geweest. Wie weet waar ik ze kan krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |