Ik heb nu meerdere vestigingen van Kruidvat gehad, maar zonder resultaat. Misschien moet ik ze toch maar gaan bestellen via internet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:24 schreef DJMO het volgende:
diaan; een grote kruidvat heeft ze wel (een kleine hier op zuidplein had ze ook)
ik gebruik tegenwoordig koud water uit de kraan, warm dat in de flessenwarmer en doe dan schudden, zeker met rijstebloem, jan heeft misschien één keer krampjes gehad, maar toen had die schrokop zijn fles ook in 8 minuten leeg. en waarom ? geen idee, want echte honger kon het niet zijn, hij had kort daarvoor ook al een fles gehad .. maar dat was in zijn eerste of tweede maand.
Raissa, Lennon wordt 23 juli 6 maanden, dus iets jonger dan Mila.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:35 schreef Raissa het volgende:
Voor de mama's met kindjes die ongeveer even oud zijn als Mila (11 juli 6 maanden):
Hoeveel flesvoeding krijgt jullie baby? En krijgt hij zij al iets anders (sap/water/pap/fruit/groenten)? En hoe is dat schema ongeveer?
Hmmm je bent dus begonnen met groente? Heeft dat een speciale reden? (waarom eerst groente ipv fruit?)quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Raissa, Lennon wordt 23 juli 6 maanden, dus iets jonger dan Mila.
Lennon krijgt momenteel 4 voedingen per dag: 7, 11, 15 en 19 uur. En dan in principe allemaal 210cc/7s. De eerste fles krijgt hij een klein beetje rijstebloem in, de laatste fles wat meer en wat hij niet meer uit de fles drinkt, ga ik nog wat rijstebloem bij doen en dan met lepeltje geven. Voor de fles van 15:00 uur krijgt hij een half potje groente... vanaf volgende week mag hij tussen de flessen van 7 en 11 uur een fruithapje. Daar waar groente/fruithapje staat, kun je natuurlijk ook een stuk groente of fruit geven. Wij hebben nu nog even voor het gemak van een potje gekozen....
Op advies van CB en volgens mij heeft onderzoek uitgewezen dat om te beginnen groente beter is voor de darmen.... 7 jaar geleden met Twan moest het juist andersom.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hmmm je bent dus begonnen met groente? Heeft dat een speciale reden? (waarom eerst groente ipv fruit?)
Ons hebben ze juist gezegd eerst fruit!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op advies van CB en volgens mij heeft onderzoek uitgewezen dat om te beginnen groente beter is voor de darmen.... 7 jaar geleden met Twan moest het juist andersom.
Ja, ik word ook een beetje gek van al die tegenstrijdigheidquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ons hebben ze juist gezegd eerst fruit!![]()
Dat CB word je toch echt niet goed van.
Maar goed, Guus is 4,5 maand en krijgt nog 5 flessen om 7, 11, 15, 19 en 23. De laatste zit wat rijstebloem in, maar die drinkt ie niet altijd op. Verder krijgt ie nu tussen 7 en 11 wat fruit.
Nou mijn dochter kreeg eerst fruit en dat ging er vlot in, maar groentes was daarna een ander verhaal, nu nog trouwens ze spuugt het gewoon uit. Fruit is lekker zoet en groentes... niet.quote:
Dat risico loop je ook, als je te snel de hoeveelheid gaat verhogen. Je rekt het maagje dan onnodig uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:54 schreef tessie het volgende:
, omdat we anders overgewicht zouden stimuleren ofzo
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:20 schreef Vicky het volgende:
Ik heb er 6 zodat ik niet s nachts hoef te steriliseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |