Want de vrouw in het artikel deed het ook tegen haar wilquote:Zelf ben ik vorig jaar naakt uit een auto gezet omdat ik niet aan alle spelletjes mee wilde doen van de man die me een lift gaf. Er ontstonden toen ook opstoppingen van mensen die met hun mobiele telefoon video's van mij gingen maken. Omdat ik weet wat het is heb ik het erg met deze vrouw te doen.
Het was alleen net andersom. De vrouw wilde niet voldoen aan de verzoeken van de man die haar een lift gaf. Of niet aan alle (dat vind ik dan verontrustend... dat ze blijkbaar wel e.e.a. gedaan heeft).quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef Magistic het volgende:
Wat voor eng wijf ben je dan ook als je naakte spelletjes gaat doen met een lifter.
Ik stap bij een vreemde man in de auto en ik neem mee.....quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het was alleen net andersom. De vrouw wilde niet voldoen aan de verzoeken van de man die haar een lift gaf. Of niet aan alle (dat vind ik dan verontrustend... dat ze blijkbaar wel e.e.a. gedaan heeft).
Of heel erg geil.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef Magistic het volgende:
Wat voor eng wijf ben je dan ook als je naakte spelletjes gaat doen met een lifter.
Ja, ik snap het ook niet hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik stap bij een vreemde man in de auto en ik neem mee.....
Vandaar mijn klacht, al die geesteszieken overal tegenwoordigquote:
kennelijk was het zichzelf volledig uitkleden nog niet datgene waaraan ze niet mee wilde doen... naakt was ze namelijk al toen ze uit de auto gezet werd..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het was alleen net andersom. De vrouw wilde niet voldoen aan de verzoeken van de man die haar een lift gaf. Of niet aan alle (dat vind ik dan verontrustend... dat ze blijkbaar wel e.e.a. gedaan heeft).
Het geeft niet, je mag er van genieten.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Je moet ook liften volgens de ongeschreven regels die in "the book of the road" staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |