quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef neilpad het volgende:
Reis kan vooralsnog geen potten breken bij het vorig seizoen gepromoveerde Tupi FC.
Ze hebben zich dit seizoen wel knap gehandhaafd dat wel...![]()
http://www.soccerway.com/players/jonathan-reis/67969/
wat klopt er wel aan dat profiel? Hij kwam volgens mij pas in 2007 naar PSVquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef neilpad het volgende:
Reis kan vooralsnog geen potten breken bij het vorig seizoen gepromoveerde Tupi FC.
Ze hebben zich dit seizoen wel knap gehandhaafd dat wel...![]()
http://www.soccerway.com/players/jonathan-reis/67969/
Zijn geboorte datum lijkt iig te kloppenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat klopt er wel aan dat profiel? Hij kwam volgens mij pas in 2007 naar PSV
Ik zat ook al te kijken "He, op z´n veertiende gedebuteerd in de Eredivisie?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat klopt er wel aan dat profiel? Hij kwam volgens mij pas in 2007 naar PSV
En wat er bij de rest gebeurt, het aantrekken van Jol maakt Ajax meteen weer een serieuze titelkandidaat imo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef uwbftp het volgende:
Weet niet wat ik van het nieuwe seizoen moet verwachten ...
Eerst maar zien wie er komt én weggaan.
Idd, wat heb ik genoten van Van Basten afgelopen seizoen. Eeuwig zonde dat hij zelf is opgestapt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat er bij de rest gebeurt, het aantrekken van Jol maakt Ajax meteen weer een serieuze titelkandidaat imo.
Mwah, het aantrekken van Rutten maakte van PSV toch ook niet direct een serieuze titelkandidaat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat er bij de rest gebeurt, het aantrekken van Jol maakt Ajax meteen weer een serieuze titelkandidaat imo.
IDD, nu hebben ze wel een competente trainer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ajax herbergt meer kwaliteit dan dit PSV, iemand die bij Ajax de neuzen dezelfde kant in krijgt heeft daar al snel een aardig elftal. Bij PSV is er toch echt een heel groot gebrek aan intrinsieke kwaliteit heb ik het idee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef noxious het volgende:
[..]
Mwah, het aantrekken van Rutten maakte van PSV toch ook niet direct een serieuze titelkandidaat?
Het ligt vooral aan de selecties, en ook Ajax heeft zwakke plekken.
Denk niet dat Jol het toverwoord is, maar ik kijk wel uit naar het volgend seizoenDenk dat er genoeg spanning te vinden zal zijn, met name doordat het verschil met de subtop weer een stuk kleiner is geworden.
Toch wel mee eens. Ik denk dat Jol beter bij PSV zou passen, maar dat hij desondanks bij Ajax veel voor elkaar zou kunnen krijgen. We zullen zien...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ajax herbergt meer kwaliteit dan dit PSV, iemand die bij Ajax de neuzen dezelfde kant in krijgt heeft daar al snel een aardig elftal. Bij PSV is er toch echt een heel groot gebrek aan intrinsieke kwaliteit heb ik het idee.
Dat zou mooi zijn! Hoe meer spanning, hoe beter. Maar dan moet het wel positief voor PSV uitpakken natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef noxious het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg spanning te vinden zal zijn, met name doordat het verschil met de subtop weer een stuk kleiner is geworden.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ajax herbergt meer kwaliteit dan dit PSV, iemand die bij Ajax de neuzen dezelfde kant in krijgt heeft daar al snel een aardig elftal. Bij PSV is er toch echt een heel groot gebrek aan intrinsieke kwaliteit heb ik het idee.
Nou op wilskracht kan je een hele eind komen en zonder blijf je ook een eind van plek 1 steken hebben we dit jaar gezien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij had het over voetbal kwaliteiten. Ajax heeft gewoon veel meer kwaliteit in huis dan PSV.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou op wilskracht kan je een hele eind komen en zonder blijf je ook een eind van plek 1 steken hebben we dit jaar gezien.
PSV acht ik nog steeds in staat om voor de titel te spelen. Genoeg kwaliteit om het verschil minimaal te houden en zelf het verschil te maken.
Ach, hij krijgt van t Schip en Blind als assistent, dus dat compenseert al watquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef uwbftp het volgende:
[..]
IDD, nu hebben ze wel een competente trainer.
de kwaliteit bij Ajax moet ook niet overdreven worden, ze hebben dit jaar erg geteerd op het talent van een paar belangrijke spelers. Maar met een paar transfers is het hart uit de kwaliteit van Ajax en dan kan Jol van voorafaan beginnen. Maar ik baal wel dat ze een hele goede trainer binnen hebben gehaald.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Afellay bij PSV weggaat zijn ze ook een heel stuk minder.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:45 schreef neilpad het volgende:
Ach ja er kan nog veel gebeuren de komende twee maanden.
Ik denk dat PSV veel minder afhankelijk is geweest van één man het afgelopen seizoen. Mocht Suarez bij Ajax vertrekken dan geef ik ze meteen een stuk minder kans. Ik wou dat het al 1 augustus was, ik wil duidelijk.
Is moniz z'n conditie trainer? Dan wel want ik las gister eigenlijk dat hij z'n broer en trainer meeneemt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:58 schreef rubbereend het volgende:
Gaat Moniz eigenlijk ook naar Ajax of kan PSV nu een poging wagen hem terug te halen?
Moniz is de techniek trainer die werkt volgens de Coerver Methodequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Is moniz z'n conditie trainer? Dan wel want ik las gister eigenlijk dat hij z'n broer en trainer meeneemt.
volgens mij ligt die deadline nog steeds op 31 augustusquote:En trouwens ik las hier dat transfer deadline 1 Augustus is? Klopt dat?
Gelukkig wel. Beter dan die herrie een jaar geleden.quote:
Was ie nog maar 23quote:
Als je drie respectabele seizoenen gehad hebt in de zwaarste competitie, dan kom je niet om even de selectie op te vullen. Hij is al wel wat ouder en Rutten zal hem zo nu en dan wat rust moeten gunnen, hij is bovendien nog international. Het is in ieder geval iemand die bewust is wat om hem heen gebeurd en verantwoordelijkheid neemt, twee dingen die ik nog weleens mis bij PSV-verdedigers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was ie nog maar 23![]()
Ik klamp me maar vast aan het feit dat hij vast niet slechter dan Brechet of Maza is.
31 Augustus, maar officieus veel eerder dit seizoen vanwege de kwalificatiewedstrijden die al zo vroeg zijn in Europees verband.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Is moniz z'n conditie trainer? Dan wel want ik las gister eigenlijk dat hij z'n broer en trainer meeneemt.
En trouwens ik las hier dat transfer deadline 1 Augustus is? Klopt dat?
Wordt ooijer onze aanvoerder?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef dndiek het volgende:
We hebben wel weer een fatsoenlijke aanvoerder
Lijkt me welquote:
Dat denk ik ook, maar niet als aanvoerderquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik denk dat Simons het gewoon blijft...
Ik blijf erbij dat ik hem graag zie komen. Wellicht als vervanger voor Afellay die ik wel zie vertrekken. Dan mag Bakkal de rol van Mendez overnemen, en krijg je een middenveld met Simons, Bakkal en Honda.quote:VVV'er Honda beslissend voor winnend Japan
Keisuke Honda is de absolute vedette van VVV-Venlo. Ook bij Japan blonk de middenvelder woensdag uit, hij scoorde tegen Chili de vierde en laatste goal en was bij twee andere goals betrokken.
Honda begon bij Japan in de basis door de afwezigheid van Shunshuke Nakamura en schoot na twintig minuten op goal. Zijn schot werd gekeerd, maar Shinji Okazaki wist de rebound binnen te werken. Niet veel later zette de spelmaker een nieuwe aanval op en was Okazaki opnieuw het eindstation.
Yuki Abe scoorde in het vervolg de 3-0. De koek was daarna nog steeds niet op voor Japan. In de strijd om de vriendschappelijke Kirin Cup maakte Honda zelf in blessuretijd de vierde Japanse treffer.
Honda speelde een uitstekend seizoen voor VVV in de Jupiler League en mede dankzij zijn inbreng promoveerden de Limburgers. Met zijn goede spel wekte hij interesse vanuit binnen- en buitenland. Onder de geïnteresseerde clubs zou PSV zich bevinden.
van Bommel en van Nistelrooy jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:34 schreef Gallorini het volgende:
Ik kijk alweer uit naar Ooijer die vooraan staat bij opstootjes![]()
Volgend jaar van Bommel daar nog bij, en dan is het weer heerlijk zuigen geblazen.
Ooijer was in zijn vorige PSV-periode ook nog wel regelmatig geblesseerd, en ik vind hem nou niet veel meer leiderschap uitstralen dan Simons.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar niet als aanvoerder
Ooijer straalt idd niet zoveel leiderschap uit. Maar iedereen straalt meer leiderschap uit dan Simons.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ooijer was in zijn vorige PSV-periode ook nog wel regelmatig geblesseerd, en ik vind hem nou niet veel meer leiderschap uitstralen dan Simons.
Pfoee, dat mag ik hopen van nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik klamp me maar vast aan het feit dat hij vast niet slechter dan Brechet of Maza is.
Van mij mag hij blijven. Echt een held.quote:'Franse interesse voor PSV'er Brechet'
Jérémie Brechet keert mogelijk al na één seizoen weer terug naar Frankrijk. De verdediger van PSV staat in de belangstelling van enkele clubs uit de Ligue 1, zo meldt France Football.
De 29-jarige Brechet heeft net zijn eerste seizoen in Eindhoven achter de rug. De Fransman veroverde weliswaar direct een basisplaats, maar wist desondanks geen onuitwisbare indruk achter te laten. Zelf zou hij echter het liefst bij PSV willen blijven.
Eén van de geïnteresseerde Franse clubs is zijn oud-werkgever Sochaux, die hem afgelopen zomer nog overdeed aan PSV. De middenmoter zou zich zelfs al hebben gemeld bij de zaakwaarnemer van Brechet. Welke clubs er nog meer belangstelling hebben voor de begaafde linkspoot is niet bekend.
Mag van mij ook blijven. Dat ze Maza maar weg doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven. Echt een held.![]()
Tenzij er natuurlijk 15 miljoen wordt geboden.
Een held in het falen jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven. Echt een held.![]()
Tenzij er natuurlijk 15 miljoen wordt geboden.
Naar de thuiswedstrijden ga ik waarschijnlijk toch, dus dat maakt me ook niet zo veel uit. Maar het is wel handig om de uitwedstrijden op de NOS te kijken. Maar goed, streampje zoeken dan maarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Manu82 het volgende:
Zie het probleem niet echt. PSV moet de rechten gewoon verkopen aan diegene die er het meest voor geeft....
Ik zie het probleem wel. Al die kutzenders met voetbal erop...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Manu82 het volgende:
Zie het probleem niet echt. PSV moet de rechten gewoon verkopen aan diegene die er het meest voor geeft....
Het zal dan ook naar Eredivisie Live gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik zie het probleem wel. Al die kutzenders met voetbal erop...
Slechte commentatoren, belspelletjes in beeld en God verhoedde: Hans Kraay junior.
Die mongool zit dus ook bij ELquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:24 schreef ganzenherder het volgende:
Zolang RTL ze maar niet koopt vind ik alles best,
Leo Driessen![]()
Volgens mij was deze hier nog niet gepost.quote:Tegenover ELF heeft Frank Wijnveld laten weten dat onderzoek samen met de gemeente heeft uitgewezen dat nieuwbouw van het stadion voor niemand voordelig is. Onderzoek naar uitbouw van het huidige stadion gaf in ieder geval technisch een positief antwoord. "De bedoeling is de bestaande bouw aan drie zijden door te trekken. De Zuidtribune blijft intact." Nu wordt onderzocht of het ook commercieel en sportief verantwoord is. "We moeten zien te voorkomen dat voor één evenement alles op z'n kop wordt gezet en we daarna het stadion niet meer vol krijgen. Wij willen geen Juventus worden, dat haar wedstrijden in een halfgevuld Delle Alpi speelde." Voor het einde van het jaar moet er een beslissing worden genomen.
Beter maken dan ie al is?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zowel Brechet als Maza mogen van mij weg. Trouwens heb gelezen (geruchten) dat Ten Hag, en Fraser al rond zijn met PSV. Dus dat zijn 2 nieuwe boys in de staf/leiding?
Lijkt me top als ze beide komen, aangezien Ten Hag een uitstekende assistent kan zijn en Fraser de jeugd beter kan maken dan ie al is.
Anyways.. ik ga zo maar weer eens naar het strand. Lekker liggen op het strandstoeltje met mijn PSV badlaken.
![]()
Als je ziet hoeveel spelers er tegenwoordig doorstromen vergeleken met vroeger gaat het best goed met de jeugdopleiding jaquote:
Vergeleken met vroeger misschien. Maar om nou te zeggen dat de jeugdopleiding van PSV goed is, gaat me toch wel iets te ver.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:04 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel spelers er tegenwoordig doorstromen vergeleken met vroeger gaat het best goed met de jeugdopleiding ja
Redelijk tot goed dan, ik vind hem echt totaal niet slecht ofzo hoor. Als bijvoorbeeld potentiele oranjeklanten Marcellis en Afellay er niet hadden gestaan dit seizoen hadden we om degradatie gestreden onderhand.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vergeleken met vroeger misschien. Maar om nou te zeggen dat de jeugdopleiding van PSV goed is, gaat me toch wel iets te ver.
Marcellis komt natuurlijk uit de jeugdopleiding van VVV-Venlo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Redelijk tot goed dan, ik vind hem echt totaal niet slecht ofzo hoor. Als bijvoorbeeld potentiele oranjeklanten Marcellis en Afellay er niet hadden gestaan dit seizoen hadden we om degradatie gestreden onderhand.
Klopt, maar dan telt hij nog steeds als een jeugdproduct van PSV ook al heeft VVV het échte werk gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Marcellis komt natuurlijk uit de jeugdopleiding van VVV-Venlo.
Laat ik vooropstellen dat ik van minuut 1 tegen de komst van Isaksson was (en hij dit seizoen dus naar verwachting heeft gepresteerd), maar de situatie is nu zo dat je imo. Isaksson het beste de onbetwiste nummer 1 kunt laten zijn. Ramos is er nog helemaaaal niet klaar voor, hoop echt voor hem en PSV dat ie verhuurd wordt. Hou je verder Zoet en Roorda over. Dan vind ik Isaksson marginaal beter dan Roorda, dus dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:51 schreef LudoSanders het volgende:
Isaksson onbetwiste nummer één. De eerste fout van Rutten wanneer dit waar is.
Wie moeten ze dan in het doel zetten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:51 schreef LudoSanders het volgende:
Isaksson onbetwiste nummer één. De eerste fout van Rutten wanneer dit waar is.
Marginaal beter? Roorda is echt totaal ongeschikt voor PSV hoor, zeer matige keeper. Maar goed, als jij dat ook van Isaksson vindt, dan kan hetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik van minuut 1 tegen de komst van Isaksson was (en hij dit seizoen dus naar verwachting heeft gepresteerd), maar de situatie is nu zo dat je imo. Isaksson het beste de onbetwiste nummer 1 kunt laten zijn. Ramos is er nog helemaaaal niet klaar voor, hoop echt voor hem en PSV dat ie verhuurd wordt. Hou je verder Zoet en Roorda over. Dan vind ik Isaksson marginaal beter dan Roorda, dus dan is de keuze snel gemaakt.
Iets anders dan die zak aardappelen. Desnoods een B-junior.quote:
Ik weet dat ze zeggen dat voetballers snel volwassen worden, maar toen ik 12 was zag ik mijzelf nog wel als jeugdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Marcellis komt natuurlijk uit de jeugdopleiding van VVV-Venlo.
Zijn er hier mensen fan van Vloet ?quote:'Relatie Vloet en PSV verslechtert'
Wiljan Vloet is niet tevreden bij PSV en de Eindhovenaren gaan zich zelf ook meer en meer ergeren aan de hoofd opleidingen. Dat meldt De Telegraaf zaterdagochtend.
Beide partijen twijfelen daarom inmiddels over een vervolg van hun samenwerking. PSV vindt dat Vloet te hard van stapel loopt. De van ADO Den Haag overgekomen Vloet ergert zich op zijn beurt aan de manier van werken in Eindhoven en heeft de komende week geplande ouderavonden inmiddels geannuleerd. De budgetten zijn nog niet rond en ook de trainersstaf is nog niet compleet.
Maar er zijn meer zaken waar Vloet zich aan stoort. Hij was niet op de hoogte van de beslissing om de door hoofdtrainer Fred Rutten ongewenste fysiotherapeut Ferd van Odenhoven hoofd van de afdeling fysiotherapie van de jeugd te maken. Daarnaast werd bij het naar de opleiding sturen van keeperstrainer Hans Segers niet gevraagd naar de mening van Vloet. Henk Fräser, met wie Vloet al enkele weken geleden tot een mondelilng akkoord kwam, heeft bovendien nog niet getekend. Tot ergernis van Vloet.
Precies, Isaksson kan er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets anders dan die zak aardappelen. Desnoods een B-junior.
http://www.voetbalprimeur(...)gert_aanbod_PSV.htmlquote:'Deivid de Souza weigert aanbod PSV'
Deivid de Souza ziet geen heil in een dienstverband bij PSV. De Eindhovenaren zouden de middenvelder onlangs een aanbod hebben gedaan, maar hier gaat Deivid niet op in.
Dat bericht het dagblad Fanatik vrijdag. PSV bracht volgens de krant zelfs een bod uit op de 29-jarige middenvelder, maar tevergeefs. De Braziliaan voelt zich gelukkig bij Fenerbahçe en ziet daarom geen aanleiding voor een transfer. Vorig jaar deed de club uit de Lichtstad ook al een poging.
Deivid speelt sinds 2006 in Istanbul, waar hij kan rekenen op voldoende speelminuten. Daarvoor kwam de balvaste speler uit voor Nova, Joinville, Santos, Corinthians, Cruzeiro, Bordeaux, nogmaals Santos en Sporting Lissabon.
Jammer, dat was toch ook die speler met die wereldgoal in de CL vorig seizoen tegen Chelsea??quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)gert_aanbod_PSV.html
Ze doen dus ook nog wel pogingen om spelers te halen zonder het eerst met de media te bespreken.
Tsja statistieken, dan lijkt Koevermans zelfs een topspits qua goals/minuut en goals in de CL dit seizoenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:50 schreef neilpad het volgende:
Als je puur naar de statistieken kijkt vind ik dat hij het nog niet eens zo slecht heeft gedaan met 33 goals tegen als je bedenkt dat de verdediging in de eerste seizoenshelft werkelijk waar dramatisch was. Hij mist vooral uitstraling en natuurlijk lijkt bijna iedere keeper een amateur in vergelijking met Gomes.
Is het dan trouwens geen optie om Luciano naar Eindhoven te halen? Het heeft geen prioriteit, maar het is misschien wel een leuke keeper! Al zal Groningen er wel belachelijk veel voor vragen...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Tsja statistieken, dan lijkt Koevermans zelfs een topspits qua goals/minuut en goals in de CL dit seizoen. Ik vind hem helemaal niks die Isaksson, nooit gevonden ook. Totaal geen atletisch vermogen. Nu moet ik zeggen dat het niveau van keepers niet zo heel hoog is dit seizoen in de eredivisie. Alleen Luciano en Romero hebben een echt goede indruk achter gelaten. Stekelenburg voor zijn blessure trouwens ook. Daarachter kun je een heel rijtjes plaatsen: Boschker, Timmer, Babos, Ter Rouwelaar, Aerts, Velthuizen en Isaksson die min of meer gelijkwaardig hebben gepresteerd. Met de aantekening dat ik Isaksson dan wel een van de mindere van dat rijtje vindt.
Deze ja:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:40 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Jammer, dat was toch ook die speler met die wereldgoal in de CL vorig seizoen tegen Chelsea??
Volgens mij is hij ook zo ongeveer recordhouder eigen goals voor een spitsquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zou Neuer misschien niet met Rutten meewillen. Vind ik persoonlijk de beste doelman van de Bundesliga, zeker gezien zijn leeftijd (23). Maar die zal sowieso niet willen en anders veel te duur zijn
Denk het niet neequote:Neuer wijst vermeende toenadering Bayern af
Geschreven op donderdag, 28 mei om 11:09
Manuel Neuer wordt niet de doelman waar Bayern München naar op zoek is. De keeper van Schalke 04 liet donderdag vanuit China, waar hij met het nationale elftal van Duitsland enkele oefeninterlands zal afwerken, weten dat zijn toekomst in Gelsenkirchen ligt en dat hij zijn contract tot medio 2012 wil uitdienen.
"Ik heb bij Schalke een contract tot medio 2012 en heb er nooit aan gedacht deze situatie te veranderen", citeert Kicker de 23-jarige sluitpost, die vrijdag tegen China waarschijnlijk zal debuteren. "Geen enkele club heeft contact gezocht met Schalke of mijn zaakwaarnemer. Het is gewoon een van de vele geruchten."
Volgens diverse Duitse media is Louis van Gaal bijzonder weg van Neuer, die in de Allianz Arena de oplossing zou kunnen zijn voor een keepersprobleem. Zowel Michael Rensing als Hans-Jörg Butt maakte afgelopen seizoen een onzekere indruk onder de lat. De laatstgenoemde was bovendien alleen gehaald als noodoplossing.
In april koos Jürgen Klinsmann ervoor om Rensing te vervangen door de ervaren Butt. De opvolger van Oliver Kahn keerde mede door een handblessure niet meer terug in de basis en gaf te kennen een vertrek te overwegen. In de afgelopen weken werd ook de naam van Sébastien Frey (Fiorentina) nadrukkelijk aan Bayern gelinkt.
Zekerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zeker. Wel goed om te weten dat ze ook nog met echte versterkingen proberen te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |