Huh?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt omdat Apple gebruikers weten hoe een computer echt gebruikt kan worden, en de Windows mensen hardnekkig blijven doorklungelen.
Windows mensen zijn beetje te vergelijken met door blijven grasmaaien met een roestige handmaaier, omdat ze de voordelen van de electrische maaier maar niet willen inzien, want die is namelijk duurder en kost stroom.
Dat is niet helemaal waar. In de grafische sector is OSX nog altijd de norm en de meeste hebben ook vrij minimaal kennis als het om Windows gaat.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:39 schreef Svyatagor het volgende:
En het altijd terugkerende argument in deze discussie is wat mij betreft doorslaggevend: de meeste mensen die met OSX werken hebben al dan niet uitgebreide ervaring met Windows en kunnen gefundeerd zeggen welk OS ze beter bevalt.
Nee. Ik heb ruime ervaring met bijna alle soorten OS-en die er zijn. Linux alle versies, MacOS, Mac OS X, Windows alle smaken, VMS, AS/400, en zelfs een heel klein beetje Unisys Mainframe.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:01 schreef Mefistoteles het volgende:
[..]
Huh?
Apple is juist degene die hardnekkig dingen te simpel, irritant, en onpraktisch houdt omdat ze anders niet "appelig" overkomen maar windows-comformistisch...
Wat jij zegt is duidelijk een geval van, "nou eenmaal in het gehandicapte mac-kamp zitten en er dan maar trots op zijn".
Nouja, dit is een Dell 2GB 2GHz Sempron Laptop. Van de Zaak. Toch niet zo heel erg slecht?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef Athmozz het volgende:
20 seconden voor een configuratiescherm dat vult? Windows die druk is?
Koop je een degelijke pc
Zelfs op mijn laptop met 5400rpm schijfje met bijna 2 jaar oude vista install heeft het nog geen 5 seconden nodig om alle icoontjes weer te geven. Dat jouw install blijkbaar op niets trekt heeft niets met windows te maken (op mijn desktop is het er trouwens binnen de seconde)
Hoe krijg je het voor elkaar dat ie dan zo traag is met Vista?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, dit is een Dell 2GB 2GHz Sempron Laptop. Van de Zaak. Toch niet zo heel erg slecht?
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:27 schreef Osramp het volgende:
Apple is gewoon uitgevonden voor mensen die te dom zijn om een Windows machine te leren gebruiken. Tel daarbij de overdreven prijs op en je weet meteen waarom mac geen groot marktaandeel heeft.
2 gighz sempronquote:Op maandag 1 juni 2009 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, dit is een Dell 2GB 2GHz Sempron Laptop. Van de Zaak. Toch niet zo heel erg slecht?
Tsja hij is ook in de benchmarken niet vlot idd, maar deze laptop kreeg ik gewoon, en de snellere gaat naar de Managers (die alleen er hun email mee doen).quote:Op maandag 1 juni 2009 17:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
2 gighz sempronkomaan, zelfs een pentium 3 tualatin trekt er die dingen nog uit...
sempron's en denken dat je een redelijke cpu hebt. Semprons zijn de traagste cpu's die je kan vinden, op die voor GSM's en rekenmachine's na. Gelijk welke dell laptop van 300¤ heeft een cpu zitten die minstens 2x zo sterk is of een sempron 2 gighz.
Verwonderlijk toch dat je apple van 1500¤ sneller is dan iets wat nog trager is dan een 300¤ kostend toestel
en op zo'n achterlijke basis zeg jij iets over de prestatie van vista? Omdat jij afgedankte rommel van je baas krijgt waarop vista niet soepel draait ligt het aan vista, maar omdat je voor jezelf 1st grade spul koopt, is MacOS ineens "snel"?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja hij is ook in de benchmarken niet vlot idd, maar deze laptop kreeg ik gewoon, en de snellere gaat naar de Managers (die alleen er hun email mee doen).
whehehehequote:Op woensdag 27 mei 2009 10:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je iig een designer-terras mee aanleggen! Zijn ze tenminste ergens goed voor.
Me spellingsnaziquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:27 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Macbooks
Apple
Macfags
Fanboys
Prijs van een Apple product
Kwaliteit van een Apple product
Prijs / kwaliteitverhouding
Me
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:27 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Macbooks![]()
Apple![]()
Macfags![]()
Fanboys![]()
Prijs van een Apple product![]()
Kwaliteit van een Apple product
Prijs / kwaliteitverhouding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |