Hallo? TS? Ben je daar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef Trannellius het volgende:
Watvoor mongool ben je dat je niet normaal over een trap kunt lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je hem in ieder geval niks kwalijk nemen betreft het kopen van een MacBook.quote:
Nou, dan is het toch wel héél erg met je gesteld hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je hem in ieder geval niks kwalijk nemen betreft het kopen van een MacBook.
Op de prijs/kwaliteit verhouding na.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:54 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
Niets mis met MacBooks, trouwens.
Wel als je ermee van de trap valt!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:54 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:54 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
Beter had je dat ding zelf gewoon van de trap geschopt, scheelt je zorgen met je mac en je spaart je rugquote:
Prijs van het apparaatje mag dan wel hoog zijn, maar de prijs/kwaliteit verhouding is niets mis mee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Op de prijs/kwaliteit verhouding na.
Voor wat je krijgt voor de prijs wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Prijs van het apparaatje mag dan wel hoog zijn, maar de prijs/kwaliteit verhouding is niets mis mee.
Haquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Prijs van het apparaatje mag dan wel hoog zijn, maar de prijs/kwaliteit verhouding is niets mis mee.
Ik dacht dat Mac geen bescherming nodig had.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Prutser. In zo'n geval gebruik je je lichaam om jeMac
te beschermen.
Dat dus, je betaald vooral voor het 'hippe' uiterlijk en de naam Apple.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ha
Haha
hahaha
hahahahahahahaha
.
Zijn gewoon standaard hardewarecomponenten hoor.. alleen dan in een witte huls gehangen.
Ach, in een BMW zitten ook standaardonderdelen. En toch zijn er zat mensen die het extra geld over hebben voor de betrouwbaarheid, comfor en design.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Isdatzo het volgende:
Zijn gewoon standaard hardewarecomponenten hoor.. alleen dan in een witte huls gehangen.
reed jij geen bmw omdat het een bmw is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus, je betaald vooral voor het 'hippe' uiterlijk en de naam Apple.
Kerel, weet je wel wat je zegt, een "Mac drive".quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Ericjuh het volgende:
Goede klacht! een mac drive is tegenwoordig al kapot als die van de trap afvalt!
Precies! elk ander merk zal dat noooit doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus, je betaald vooral voor het 'hippe' uiterlijk en de naam Apple.
Toen moest ik toch even lachen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, in een BMW zitten ook standaardonderdelen. En toch zijn er zat mensen die het extra geld over hebben voor de betrouwbaarheid, comfor en design.
Zal ik het nog leuker maken? De motoren komen bij Citroën vandaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, in een BMW zitten ook standaardonderdelen. En toch zijn er zat mensen die het extra geld over hebben voor de betrouwbaarheid, comfor en design.
Nee, omdat ik het een mooi ding vind en vele malen beter afgewerkt is dan andere merken. En omdat hij heel erg fijn rijd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
reed jij geen bmw omdat het een bmw is?_!!
auwtzzzzquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
reed jij geen bmw omdat het een bmw is?_!!
Tuurlijk wel, maar bij Apple is het wel heel erg overdreven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Precies! elk ander merk zal dat noooit doen
Prutserquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Toen moest ik toch even lachen...
BMW en betrouwbaar in één post!
En dat heb ik nu met een Mac.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, omdat ik het een mooi ding vind en vele malen beter afgewerkt is dan andere merken. En omdat hij heel erg fijn rijd.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:54 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
Ahquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zal ik het nog leuker maken? De motoren komen bij Citroën vandaan![]()
[..]
Nee, omdat ik het een mooi ding vind en vele malen beter afgewerkt is dan andere merken. En omdat hij heel erg fijn rijd.
Maar dat doet niet ter zake nu.
Het gaat meer om het geheel. Inhoud mag dezelfde zijn, maar de behuizing en batterijduur zijn bijvoorbeeld beter. En dan heb ik het niet eens gehad over Mac OS X.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ha
Haha
hahaha
hahahahahahahaha
.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Hallo? TS? Ben je daar?
Is dat Herman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
¤ 2500quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:08 schreef AngryNerd het volgende:
2000 euro kosten en niet eens een trapval kunnen overleven![]()
Tsskk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |