quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Hallo? TS? Ben je daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
installatie, verwijdering of weghalen van de Gefaciliteerde Apparatuur of installatie,
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou ik heb nu na een jaar gebruik wel een scheurtje aan de voorkant, daar waar de muis van de hand altijd op rust.
Een bekend euvel, en wel zonde.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:11 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Het gaat meer om het geheel. Inhoud mag dezelfde zijn, maar de behuizing en batterijduur zijn bijvoorbeeld beter.
"Moment, ik moet even iemand opbellen met mijn Apple iPhone (tm) 3G!"quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:50 schreef H.Moody het volgende:
Je moest er echt percé Macbook bij vermelden hé.
Dus kwalitatief toch niet beter?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:38 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je me. Heb ik ook last van gehad. Ik bedoelde meer de design, uiterlijk.
En die 17 Inch is trager dan de laptop die ik hier te koop aanbiedt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:26 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Prijs begint al rond de ¤ 1.000 euro.
¤2.500 is de prijs van 17" MacBook Pro.
design is iets wat van geen belang is voor een gebruiksvoorwerp als een laptop. Als het eerder een showvoorwerp dan een gebruiksvoorwerp is dan weer wel... Als er barstjes in je behuizing komen & dat nog een bekend euvel is, zou ik al dat toestel helemaal niet willen hebben, een laptopbehuizing hoort niet te barsten. In de bovenkant van mijn laptop zitten al putje van bijna een mm diep van stukken die erop gevallen zijn, en dan nog blijft hij het perfect doen... Zo moet een behuizing zijn. Stevig, goed beschermend, en hoe die der dan uit ziet maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:38 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je me. Heb ik ook last van gehad. Ik bedoelde meer de design, uiterlijk.
Een computer is meer dan hardware alleen beste man.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ha
Haha
hahaha
hahahahahahahaha
.
Zijn gewoon standaard hardewarecomponenten hoor.. alleen dan in een witte huls gehangen.
Ja, het is EMOTIE!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Een computer is meer dan hardware alleen beste man.
Ja, software.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Een computer is meer dan hardware alleen beste man.
Gisteren nog een hamburgertje gehaaldquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Ericjuh het volgende:
Goede klacht! een mac drive is tegenwoordig al kapot als die van de trap afvalt!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, het is EMOTIE!
Bij gebruikers van apple dan, hè.
Alleen kan Mac OSX ook op een niet MAC laptop/computer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:11 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Het gaat meer om het geheel. Inhoud mag dezelfde zijn, maar de behuizing en batterijduur zijn bijvoorbeeld beter. En dan heb ik het niet eens gehad over Mac OS X.
Dus ja, met de prijs/kwaliteit verhouding zit het wel goed.
Kan. Met een Suzuki Swift kun je ook meedoen aan Formula 1. Afrukken kun je ook op Jocelyn Wildenstein. Hotmail kun je ook gebruiken om te mailen. Prettig is wat anders.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Alleen kan Mac OSX ook op een niet MAC laptop/computer.
Alsof mac OSX slecht draait op een computer/notebook met vergelijkbare hardware als de apple variant.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Kan. Met een Suzuki Swift kun je ook meedoen aan Formula 1. Afrukken kun je ook op Jocelyn Wildenstein. Hotmail kun je ook gebruiken om te mailen. Prettig is wat anders.
Ooit geprobeerd?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alsof mac OSX slecht draait op een computer/notebook met vergelijkbare hardware als de apple variant.
Wanneer je hardware ondersteund wordt door Mac OS dan merk je als gebruiker het verschil niet meer of je op een Mac werkt of nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |