Twente wel aardig. EK was hij zeer matig vond ik. Alleen tegen Italie speelde hij redelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef Rumille het volgende:
Engelaar zou ik wel gewoon willen zien. Ondanks een slecht seizoen bij Schalke is het gewoon een goede voetballer. Iemand hem zien voetballen bij Twente en op het EK?
Engelaar is een goede speler, hij maakte tegen ajax ook nog een vette goal. Maar de vraag is of hij bij grote clubs andere spelers op sleeptouw kan nemen. Bij het Nederlands elftal kwam hij terecht in een super draaiend team.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef Rumille het volgende:
Engelaar zou ik wel gewoon willen zien. Ondanks een slecht seizoen bij Schalke is het gewoon een goede voetballer. Iemand hem zien voetballen bij Twente en op het EK?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef Rumille het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef TheClown1 het volgende:
ik heb nigel de jong nuttiger zien wezen tijdens corners bij kopacties dan engelaar. engelaar heeft lengte maar zeker geen body.
Ja. Mijn vader is een goede vriend van V/d Boog en die zei dat tegen hem.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
Dus we kunnen voor 70mil spelers kopen? Of hoe zit dat precies?
Begroting 70 miljoen, is het nou zo lastig om te bedenken dat daar ook alle salarissen van betaald moeten worden etc? De huur van de ArenA ook etc!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
Voor iemand van 26 is dat helemaal geen onnozele vraag hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
Sommige mensenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader (we kennen elkaar al jaren)
Echt he. Wat een debiel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor iemand van 26 is dat helemaal geen onnozele vraag hoor.
Dat vertelt Rik ons morgen op persconferentie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef bloodysunday het volgende:
Maar is afwachten wat de complete technische staff word
ja, ik heb hem zelfs een kopgoal zien maken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:00 schreef De_kromme het volgende:
@ w00h00
Heb jij Engelaar ooit zien koppen dan? Ik ken weinig spelers die zo lang zijn als hij, maar zo slecht kunnen koppen.
Juah, maar die mis ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat vertelt Rik ons morgen op persconferentie.
Dacht dat Borst gisteren op de radio zei dat Ajax een vermogen heeft van 60 miljoen euro. Dit zal Jol natuurlijk niet in een keer op mogen maken, maar er is dus wel ruimte om te investeren in de spelersgroep zonder dat er iemand verkocht moet worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef Noaaj het volgende:
Laten we Jol maar gewoon het voordeel van de twijfel geven dan!
Martin Jol boulevardquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
In Waalwijk bij het stadion is er zelfs een Martin Jolpad. Hopelijk krijgen we dit ook bij Ajax over 5 jaar
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader (we kennen elkaar al jaren) betaalt alles voor meDus had geen rekening met andere kosten gehouden, mijn excuses.
*trekt zich terug in een hoekje met een kaasschaaf
het is arsenal niet gast. better luck next season. die derde ster weet je die derde sterrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:45 schreef navigator het volgende:
[..]
![]()
AjaxVolgend jaar kampioen! En anders het seizoen erop wel! En anders het seizoen daarop!!
Jij begrijpt de tong smiley niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
het is arsenal niet gast. better luck next season. die derde ster weet je die derde sterrrrrrrrrrrrrrr
Kan dat ook niet gewoon een kikkersoort zijn die gelijkenissen vertoont met het ietwat koddige gezicht?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
In Waalwijk bij het stadion is er zelfs een Martin Jolpad. Hopelijk krijgen we dit ook bij Ajax over 5 jaar
Die snor loopt hier te neuzen op FOK!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:01 schreef w00h00 het volgende:
Jezus, staat ook gewoon een heel stuk over het twitter gedrag van Gregory in de nieuwe VI.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan dat ook niet gewoon een kikkersoort zijn die gelijkenissen vertoont met het ietwat koddige gezicht?
Hehe misschien toch beter Martin Jol Laan kunnen noemen. Maar hij wordt in Waalwijk en eigenlijk overal waar hij heeft gewerkt toch echt op handen gedragen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan dat ook niet gewoon een kikkersoort zijn die gelijkenissen vertoont met het ietwat koddige gezicht?
Haha, waarschijnlijk is het zo'n pad van heb-ik-jou-daar waar alle achtertuintjes aan grenzen en waar iedereen met de fiets doorheen moet om ze in de schuur te zetten ofzo. Dan klinkt een laan ook gelijk zo pompeus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hehe misschien toch beter Martin Jol Laan kunnen noemen. Maar hij wordt in Waalwijk en eigenlijk overal waar hij heeft gewerkt toch echt op handen gedragen.
Mijn link tussen Shrek en Jol is positief bedoeld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Overigens vind ik Wilfred Bouma nog meer op Shrek lijken dan Martin Jol, maar dat terzijde.
Het is een pad langs het stadion en supporterscafe naar de ingang. Zal er donderdag wel een foto van maken. Ofniet. Kan ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, waarschijnlijk is het zo'n pad van heb-ik-jou-daar waar alle achtertuintjes aan grenzen en waar iedereen met de fiets doorheen moet om ze in de schuur te zetten ofzo. Dan klinkt een laan ook gelijk zo pompeus.
Overigens vind ik Wilfred Bouma nog meer op Shrek lijken dan Martin Jol, maar dat terzijde.
Alvast bedankt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is een pad langs het stadion en supporterscafe naar de ingang. Zal er donderdag wel een foto van maken. Ofniet. Kan ook.
* Checkt fobo. en jazeker hij is jarig..quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Houniet het volgende:
Volgens mijn bron is HeinekenAFCA vandaag jarig. Kan iemand dit bevestigen?
Klopt ja, Congratz S.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Houniet het volgende:
Volgens mijn bron is HeinekenAFCA vandaag jarig. Kan iemand dit bevestigen?
Idd genoeg hollywood celebs doen ook an die zooi, heel veel celebs eigenlijk.. niks bijzonders.. wel een dikke hype trouwens dat twitter.. volg het niet ofsow..quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
In Sportweek stond ook al een kort stukje. Al doet VI wel een beetje overdreven. Ik heb mensen wel vanaf vreemdere plekken dan hotelkamers of achterbanken op de taxi zien twitteren. Zo gaat dat nu eenmaal met mobiel internet.
Ze houden gewoon ongelooflijk veel van piemols in de familie Jol.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze houden gewoon ongelooflijk veel van piemols in de familie Jol.
Cock Jol, Dick Jol en ik noem de mijne altijd Martin dus dat klopt opzich ook wel.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze houden gewoon ongelooflijk veel van piemols in de familie Jol.
Cock Jol, Dick Jol en ik noem de mijne altijd Martin dus dat klopt opzich ook wel.
Nou, dat gaat dan nog een lange voorbereiding wordenquote:''Jol is een vakman,'' oordeelt Marcel Brands. De huidige technisch directeur van AZ werkte bij RKC als technisch directeur met Jol samen. ''Hij is tactisch sterk, kan spelers goed voorbereiden op wedstrijden en hij is goed in de omgang met jonge spelers. Hij is geen trainer die zoals Co Adriaanse vol op de aanval speelt, hij denkt meer vanuit een goede organisatie. Jol wil het eerst achterin goed hebben staan.''
jepquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef Happel het volgende:
Volgens mij zijn ze in Den Haag niet zo blij:
[ afbeelding ]
versteegrobje toch zeker?
Was wel te verwachten. Daar ligt ook het probleem van ajax. Verdedigend gezien is het niet compleet. heel veel spelers verzaken. ook spelers uit de voorste linies.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, dat gaat dan nog een lange voorbereiding worden.
Da's een lookalike! Toch? TOCH??quote:
versteegrobjequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's een lookalike! Toch? TOCH??
http://www.sportwereld.nl(...)_natuurlijk_Jol.html
De AD-Clubreporter gaat door 't stof..
Hehe! Ben wel benieuwd hoe Blind dit allemaal ondergaat trouwens. Volgens mij had-ie het best wel naar z'n zin als TD namelijk.quote:
Veel van zijn leeftijdsgenoten gedragen zich hetzelfde. Zolang hij goed gaat voetballen volgend seizoen mag hij van mij in zijn vrije tijd een PLaYah zijn!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef navigator het volgende:
Jesus wat een kansloos sukkeltje is die Greg zeg. Te dom om recht vooruit te kijken.
Ik vind het echt tijd worden voor prestatie- en loonmatiging in de voetballerij, die gasten krijgen gewoon veel en veel te veel geld op jonge leeftijd.
Zal alleen wel nooit gebeuren
dese boii is gw00n tan2 swaar G, jwtgquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef navigator het volgende:
Jesus wat een kansloos sukkeltje is die Greg zeg. Te dom om recht vooruit te kijken.
Ik vind het echt tijd worden voor prestatie- en loonmatiging in de voetballerij, die gasten krijgen gewoon veel en veel te veel geld op jonge leeftijd.
Zal alleen wel nooit gebeuren
Weet ik wel. Ik moet die gast gewoon al niet vanaf het begin. Het belangrijkste is idd dat hij goed voetbalt. En dat vind ik nou net wat hij niet echt doet en daarom irriteer ik mij extra aan zijn gedrag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Chadi het volgende:
Ach als je met je vrienden uit bent doe je ook rare dingen. Kom het is nog een kleine jongen die goed kan voetballen. Wat verwachten we nou dat ie zich voordoet als iemand van 40 of zo. Dat is toch niet gezond.
Vanaf het begin mag je hem al niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:10 schreef navigator het volgende:
[..]
Weet ik wel. Ik moet die gast gewoon al niet vanaf het begin. Het belangrijkste is idd dat hij goed voetbalt. En dat vind ik nou net wat hij niet echt doet en daarom irriteer ik mij extra aan zijn gedrag.
Hij speelt al best wel vaak op de automatische piloot vind ik, niet echt gretig.
Moet je eens kijken hoe hij zou rennen als zijn basis salaris modaal zou zijn en de rest met winnende wedstrijden te verdienen was.
Grapje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van Basten in beeld bij Hsv.
ook precies allemaal namen die bij ajax af zijn gevallenquote:
dus grapjequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:29 schreef 122448 het volgende:
[..]
nee, samen met adriaanse en rijkaard in beeld.
1.a. Welke speler binnen de Ajax selectie heeft zich dit jaar meer ontwikkeld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:28 schreef 16meter het volgende:
Zijn voetbalkwaliteiten zijn overschat en in interviews komt hij over als een zwakzinnige.
Ontwikkeling zegt niks, iemand uit de D1 kan zich ook geweldig ontwikkeld hebben maar die speelt ook niet in het 1e.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:34 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
1.a. Welke speler binnen de Ajax selectie heeft zich dit jaar meer ontwikkeld.
1.b. Noem eens twee betere nederlandse rechtsbacks op.
2. Zullen we voortaan een iq -en taalvaardigheidstest afnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |