SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler, anders is 't misschien zo flauw![]()
Ja, maar wel eentje waarbij je heel verschillenden tegelijk in je processor moet hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:53 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
Is dit er zo eentje die je in tabelvorm moet zetten en dan kan afvinken wat er langs is gekomen en relatie tussen de dingen afgaan, waarbij je uiteindelijk de enige mogelijke optie ziet verschijnen?
Zo ja, kon dit niet in de middag?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost, wel lang mee bezig geweest moet ik zeggen
Half bezopen is weggegooid geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb trouwens vaak zat lastigere logigrammen gemaakt. als je een eindje op weg was vulde deze zich vanzelf verder in.
ook veel directe aanwijzingen: die rookt dit, die drinkt dat. weinig indirecte aanwijzingen.
matige en makkelijke puzzel. niet erg veel plezier aan beleefd.
ik weet het ik ben veeleisend
ik had alleen in het begin al meteen het vraagteken: zijn dat sigarenmerken??? (dacht dat het misschien een strikpuzzel was)
[ Bericht 29% gewijzigd door Feestkabouter op 27-05-2009 03:10:41 ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:30 schreef Feestkabouter het volgende:
logigram of logiquiz heet het trouwens.
heb effe snel een tabel in excel gemaakt, ben hem nu aan het invullen.
edit: oplossingpost eens een moeilijkereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb trouwens vaak zat lastigere logigrammen gemaakt. als je een eindje op weg was vulde deze zich vanzelf verder in.
ook veel directe aanwijzingen: die rookt dit, die drinkt dat. weinig indirecte aanwijzingen.
matige en makkelijke puzzel. niet erg veel plezier aan beleefd.
ik weet het ik ben veeleisend
ik had alleen in het begin al meteen het vraagteken: zijn dat sigarenmerken??? (dacht dat het misschien een strikpuzzel was)of een site met dit soort
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef _LotT het volgende:
Het antwoord op de vraag: Wie heeft vissen moet zijn: Geen idee. Vissen worden alleen in de vraag genoemd en niet in de aanwijzingen. De Duitser heeft een onbekend huisdier maar we mogen er op grond van de aanwijzingen niet zondermeer van uitgaan dat dit vissen zijn. De vraag stelt immers ook niet dat één van de vijf vissen moet hebben, bovendien stelt de vraag niet dat de vissen huisdieren zijn. Het kunnen netzogoed vissen voor de consumptie of een schilderij van vissen zijn. Bovendien veronderstelt de vraag helemaal niet dat er iemand vissen zou hebben. Het antwoord op de vraag "Wie heeft vissen" zou immers netzogoed: niemand kunnen zijn. Dit is de reden dat beweerd wordt dat maar 2% van de mensen het raadsel kan oplossen, de overige 98% antwoord: de Duitser."
jij puzzelt niet vaak he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef _LotT het volgende:
Het antwoord op de vraag: Wie heeft vissen moet zijn: Geen idee. Vissen worden alleen in de vraag genoemd en niet in de aanwijzingen. De Duitser heeft een onbekend huisdier maar we mogen er op grond van de aanwijzingen niet zondermeer van uitgaan dat dit vissen zijn. De vraag stelt immers ook niet dat één van de vijf vissen moet hebben, bovendien stelt de vraag niet dat de vissen huisdieren zijn. Het kunnen netzogoed vissen voor de consumptie of een schilderij van vissen zijn. Bovendien veronderstelt de vraag helemaal niet dat er iemand vissen zou hebben. Het antwoord op de vraag "Wie heeft vissen" zou immers netzogoed: niemand kunnen zijn. Dit is de reden dat beweerd wordt dat maar 2% van de mensen het raadsel kan oplossen, de overige 98% antwoord: de Duitser."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |