Ja, ook wel gekenmerkt als.... vmbo-ersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef Stefan het volgende:
De mobiele memmenmeter... WTF? Zijn er mannen die dit echt tegen betaling downloaden voor op de mobiel?
Nou zoals in vleermuis maar dan andersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
wat meet je dan preciesis dat iets voor blinden om te laten weten dat er iets in de buurt is
Dat vraag ik me ook altijd af. Zouden er echt mensen zijn die daar intrappen en er geld aan verspillen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef Stefan het volgende:
De mobiele memmenmeter... WTF? Zijn er mannen die dit echt tegen betaling downloaden voor op de mobiel?
Hier ook die vraag, het is alleen maar nutteloosquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Zouden er echt mensen zijn die daar intrappen en er geld aan verspillen?
Huisvrouwen zijn een van de belangrijkste doelgroepen van Jamba.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Zouden er echt mensen zijn die daar intrappen en er geld aan verspillen?
sla je er zo een blauwe oog meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Meten? Bij mij zie je ze zo, den toeters
Een huisvrouw die een memmenmeter gaat kopen..?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Huisvrouwen zijn een van de belangrijkste doelgroepen van Jamba.
Nee ik warm den ballen dermee...!quote:
Waar wacht je op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:05 schreef Mirjam het volgende:
ik vraag me af wanneer de christenunie gaat zeiken over deze reclame
ik had 't over die van mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee ik warm den ballen dermee...!
![]()
Ooowwwwwwwww zoooowwwwwquote:
Zo hardquote:
Of moet je Stefan even roepenquote:
net als je denk dat je alles gezien hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:31 schreef maarten66 het volgende:
een beetje man kan het zelf ook wel raden lijkt mijinclusief de cijfertjes achter het lettertje
Ja... Boeien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Meten? Bij mij zie je ze zo, den toeters
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Suske & Wiske en de mobiele memmenmeter.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:29 schreef Pacmaniac het volgende:
Als je die domme reclame spotjes ziet van Jamba , waarin ze proberen mensen GSM radars , Vriendentrackers , röntgen toestanden en nu zelfs memmen-testers aan de man te man te brengen , en hier (anders waren ze wel gestopt met zulke bullshit) nog genoeg oerdomme kinderen en volwassenen over zijn , mag je je wel afvragen hoe ons land er over 15 jaar uit gaat zien als deze kneusjes straks een baan kinderen hebben.
Doe eens gezellig, of romantischquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf de open haard op je mobiel erger vinden.
Kijk Idiocracy maar eens, dan zie je hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:29 schreef Pacmaniac het volgende:
Als je die domme reclame spotjes ziet van Jamba , waarin ze proberen mensen GSM radars , Vriendentrackers , röntgen toestanden en nu zelfs memmen-testers aan de man te man te brengen , en hier (anders waren ze wel gestopt met zulke bullshit) nog genoeg oerdomme kinderen en volwassenen over zijn , mag je je wel afvragen hoe ons land er over 15 jaar uit gaat zien als deze kneusjes straks een baan hebben.
Of wat dacht je hier dan van...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf de open haard op je mobiel erger vinden.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Laat je vrienden denken dat je echt terminaal bent!
sssssst, breng ze niet op het ideequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Maisnon het volgende:
quote:
Kun je dan niet beter een memmenzoeker bestellen?..quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb um me even besteld hoor, vet handig op de terrasje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |